XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem op doordeweekse dagen mijn dexaprine om 6 uur 's ochtends en ik ga rond 16:30 of erna pas sporten dus dat zou kunnen alleen 's weekends zou het dan anders moeten of dan alleen vaso innemen ?? dat ik de Hemo rage ( met of zonder de vaso) alleen op trainingsdagen neem voor de trainingen en op rustdagen de vaso grow alleen
Ja hoor, dat is goed zo :) Als je denkt van "Wow dit is me te heftig" of hebt andere negatieve bijwerkingen zou ik het niet doen.

Ralf

Ja hoor, dat is goed zo :) Als je denkt van "Wow dit is me te heftig" of hebt andere negatieve bijwerkingen zou ik het niet doen.

Ralf

als de dexaprina 8 uur werkt is die rond 14:00 uitgewerkt als ik hem om 06:00 inneem dus als ik dan die Hemo om 16:30 of erna 30 ? 45 minuten voor het trainen ineem halve scoop ( om te beginnen) moet dat toch goed gaan ( eerst zonder de vaso die doe ik dan alleen op rustdagen ipv Hemo )

als de dexaprina 8 uur werkt is die rond 14:00 uitgewerkt als ik hem om 06:00 inneem dus als ik dan die Hemo om 16:30 of erna 30 ? 45 minuten voor het trainen ineem halve scoop ( om te beginnen) moet dat toch goed gaan ( eerst zonder de vaso die doe ik dan alleen op rustdagen ipv Hemo )
Nee hoor, dat is goed zo! :) Je kunt de Hemo veilig innemen om 16.30.

Ralf

Is dit te vergelijken met Vaso grow of is deze "heftiger" ??? wat is hier anders e.d aan ?? ( hier nogmaals)

Had op de FIBO een sample hiervan gehad van Larissa :cool: Gister mee getraind en wow echt zonder grappen een heerlijk product! :D
Ga hier 100% zeker een pot van bestellen!

Had op de FIBO een sample hiervan gehad van Larissa :cool: Gister mee getraind en wow echt zonder grappen een heerlijk product! :D
Ga hier 100% zeker een pot van bestellen!

Product is dan ook makkelijk weg te drinken en je krijgt er een lekkere energierush van;) Prima keus!!

Niels

Heb paar uur terug een pil dexaprine ingenomen maar die was way over de datum kwam ik net achter (was een sample van lange tijd terug, ik was dom en keek niet goed) :roflol: kan dat kwaad? Snap dat het niet de bedoeling is maar is niet zo'n ramp toch? Voel me wel wat waas.

Heb paar uur terug een pil dexaprine ingenomen maar die was way over de datum kwam ik net achter (was een sample van lange tijd terug, ik was dom en keek niet goed) :roflol: kan dat kwaad? Snap dat het niet de bedoeling is maar is niet zo'n ramp toch? Voel me wel wat waas.

Zolang het afgesloten in de verpakking zat kan dit absoluut geen kwaad, als dit het geval is dan is er niks aan de hand;)

Niels

Was idd gewoon helemaal afgesloten, echter wel jaar+ over de datum. Maar voel me al beter, niets aan de hand :D.

Zo zie je maar dat als je producten goed bewaart een houdbaarheidsdatum niet altijd evenveel zegt maar voortaan zou ik je wel aanraden om dit eerst goed te controleren:p

Niels

Misschien is het een idee om pakketjes samples te verkopen met 25 verschillende soorten samples. Zodat klanten kunnen kijken of ze tevreden zijn met een product vooral pre workout boosters zijn per persoon verschillend.

Misschien is het een idee om pakketjes samples te verkopen met 25 verschillende soorten samples. Zodat klanten kunnen kijken of ze tevreden zijn met een product vooral pre workout boosters zijn per persoon verschillend.

Leuk idee, dit is dan ook weleens neergelegd bij mijn collega van de inkoop. Probleem is alleen de levering van de pre workout samples, bedrijven hebben deze namelijk niet altijd op voorraad vandaar dat we dit ook niet kunnen doen.

Niels

Is dit een goede combi? Of is het te veel dan?

ThermodreneXT + maximize intense + L-arginine + beta aline + whey perfection + ultrafine oats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven