Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik een kortingscode? Ik heb Afslank Proteine besteld, smaak cocos. Dit is een andere smaak dan de proefzakjes cocos. (PM).

Berry Blast Milkshake staat niet meer tussen bij whey perfection, whatsup?
Sinds kort gaat de Whey Perfection Berry Blast verder onder de naam bosvruchten. :zuip:
Enig idee hoe lang de Total Protein aanbieding nog gaat duren? Heb nog een voorraadje whey en caseïne, dus ik zou graag nog even wachten vooraleer ik een volgend product koop. Maar het is momenteel wel erg goedkoop... €40 voor 4.5 kg...
Voorlopig nog wel even hoor. Mocht deze tegen die tijd dit product in prijs verhoogd zijn, stuur me een PM. Dan kan ik je vast wel een goede aanbieding doen:cool:
Doen jullie ook laagste prijs garantie op de Nederlandse store van Bodybuilding.com? Dymatize Xpand 2X is daar namelijk 22,55 en dan krijg je er daarnaast een gratis 10 serving Dymatize Elite Recoup bij. Zelfs met verzendkosten kom je op 35,- uit, nog steeds 5 euro goedkoper dan jullie. Is er misschien iets mogelijk dat jullie wat kunnen aanpassen? Just asking ;)
Zou ik even moeten overleggen morgen, kom ik morgen op terug :)
Mag ik een kortingscode? Ik heb Afslank Proteine besteld, smaak cocos. Dit is een andere smaak dan de proefzakjes cocos. (PM).
Doordat Whey en MIcellar, beide ingrediënten van Afslank Eiwit, natuurlijke producten zijn kan het soms voorkomen dat de smaak en structuur iets afwijkt van een andere batch. In dit geval je proefzakjes. Dit heeft echter geen invloed op de kwaliteit van het product :)

Ralf

Vraagje: mijn vader wilt graag een multi enzo nemen :) Heb nu Marinol Omega3 voor hem, Calcium & Magnesium en wat is dan een goede multi voor hem? Hij is 53 :)

Heb ook een bestelling geplaatst maak er wat moois van ReferentienummerC884792 !!

Vraagje: mijn vader wilt graag een multi enzo nemen :) Heb nu Marinol Omega3 voor hem, Calcium & Magnesium en wat is dan een goede multi voor hem? Hij is 53 :)

Ter aanvulling op de dagelijkse voeding vind ik persoonlijk de true-balance van now foods erg goed. ;)

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 12:59 ----------

Heb ook een bestelling geplaatst maak er wat moois van ReferentienummerC884792 !!

We doen ons best:D.

Zou moeten lukken inderdaad! Helemaal nu het weer ook weer beter word, maakt een mens ook altijd weer gelukkig tenminste ons wel :D.

Hahah dat ook zeker ja! Hij ziet nu eindelijk het nut in van omega3 en multi's... Nu hopen dat hij dit ook dagelijks gaat nemen, ik hou em in de gaten :cool:

Mijn bestelling is vandaag verzonden. Wordt dinsdag zeker bezorgd?

Ik heb trek in een protein bar maar ze zijn op.. Huil momentje :(

Heb, aangezien ik wel, voor het psycisch aspest een leuke pomp kreeg van dedicated (epic & vaso) bijbesteld. Vraag me enkel af waarom ik naast de energy boost (al kan ik die "bijwerking" nergens vinden in het script) enorme tintelingen in mijn lijf krijg, ongeveer kwartier na inname. En ik bovendien om de haverklap wakker wordt 's nachts. Ik neem in: 's ochtends op nuchtere maag, uur voor avondeten. Op trainingsdagen, uur voor training, en direct na training.

Hahah is goed! :D

Toch niet, vind ze zelf veelte lekker ;)

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:30 ----------

Heb, aangezien ik wel, voor het psycisch aspest een leuke pomp kreeg van dedicated (epic & vaso) bijbesteld. Vraag me enkel af waarom ik naast de energy boost (al kan ik die "bijwerking" nergens vinden in het script) enorme tintelingen in mijn lijf krijg, ongeveer kwartier na inname. En ik bovendien om de haverklap wakker wordt 's nachts. Ik neem in: 's ochtends op nuchtere maag, uur voor avondeten. Op trainingsdagen, uur voor training, en direct na training.

Kijk eens of er beta alanine inzit ;) Daar krijg ik altijd tintelingen van...

Laatst bewerkt:
Hoi,betaling voor ref C881979 nog niet ontvangen?

Any idea on when Optimum Nutrition Gold Standard will be back available in Choccolate or Mocha Cappuccino flavour?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven