HarryHercules
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net weer een ochtend gym sessie gehad met Strong! En Whey perfection Banaan!! Toppieeee

Zou dit ongeveer dezelfde maat als andere handschoenen zijn?
Hey BnF
Zou binnenkort nog eens bestelling plaatsen en zou ook wel die workoutgloves met wrist wraps van m double you bij willen bestellen omdat ik soms bij een zware lifttraining wel eens train met wrist wraps en denk dat handschoen en wrist wraps inéén geheel wel top is, maar het probleem is dat ik niet goed weet welke maat te nemenZou dit ongeveer dezelfde maat als andere handschoenen zijn?

Fijn weekend en geniet van het zonnetje
Nu lekker in Apenheul uiteraard mijn eiwitrepen bij zoals het hoort en vitrage om de carbs op te laden
Je treft het maar met het mooie weer!
Nu lekker in Apenheul uiteraard mijn eiwitrepen bij zoals het hoort en vitrage om de carbs op te laden

Adhv de huidige smaken en structuur van de repen denk ik dat speculoos nog goed moet passen.We verwachten de Witte Chocolade repen wel weer terug voorradig, wat betreft de andere smaken is op dit moment nog onbekend. We zoeken eigenlijk nog naar andere perfecte smaken, dit gaat alleen moeilijker dan we dachten. Perfection Bar
Ralf
Adhv de huidige smaken en structuur van de repen denk ik dat speculoos nog goed moet passen.

Mij lijkt een frisse zomer smaak ook heerlijk zoals; Frambozen/Bosvruchten![]()
![]()
, we zullen kijken wat we voor jullie kunnen betekenen. 
Bedankt voor je bestelling. Helaas niet.Zojuist bestelling gedaan, heb ik deze maandag? Maak er wat leuks van
Uw referentienummer is: C884531
Grtz
Wij gaan morgenochtend jouw bestelling verwerken en maandag haalt postNL jouw pakket af. Deze zul je dan dinsdag ontvangen.

gespot in mijn gym musclemania Junior Europees kampioen 2012 tavi castro met een B&F shaker![]()