XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een ochtend gym sessie gehad met Strong! En Whey perfection Banaan!! Toppieeee

Hey BnF
Zou binnenkort nog eens bestelling plaatsen en zou ook wel die workoutgloves met wrist wraps van m double you bij willen bestellen omdat ik soms bij een zware lifttraining wel eens train met wrist wraps en denk dat handschoen en wrist wraps inéén geheel wel top is, maar het probleem is dat ik niet goed weet welke maat te nemen :( Zou dit ongeveer dezelfde maat als andere handschoenen zijn?

Hey BnF
Zou binnenkort nog eens bestelling plaatsen en zou ook wel die workoutgloves met wrist wraps van m double you bij willen bestellen omdat ik soms bij een zware lifttraining wel eens train met wrist wraps en denk dat handschoen en wrist wraps inéén geheel wel top is, maar het probleem is dat ik niet goed weet welke maat te nemen :( Zou dit ongeveer dezelfde maat als andere handschoenen zijn?

De maat komt meestal wel overeen met de maten van andere handschoenen.;)

Haha goed te horen!!!:D

Laatst bewerkt:
@ bodyenfitshop

Hartstikke bedankt! :)

fijn weekend :)

Nu lekker in Apenheul uiteraard mijn eiwitrepen bij zoals het hoort en vitrage om de carbs op te laden

We verwachten de Witte Chocolade repen wel weer terug voorradig, wat betreft de andere smaken is op dit moment nog onbekend. We zoeken eigenlijk nog naar andere perfecte smaken, dit gaat alleen moeilijker dan we dachten. Perfection Bar

Ralf
Adhv de huidige smaken en structuur van de repen denk ik dat speculoos nog goed moet passen.

Zojuist bestelling gedaan, heb ik deze maandag? Maak er wat leuks van :D
Uw referentienummer is: C884531

Grtz

Zojuist bestelling gedaan, heb ik deze maandag? Maak er wat leuks van :D
Uw referentienummer is: C884531

Grtz
Bedankt voor je bestelling. Helaas niet. :rolleyes: Wij gaan morgenochtend jouw bestelling verwerken en maandag haalt postNL jouw pakket af. Deze zul je dan dinsdag ontvangen.:)

Ralf

Berry Blast Milkshake staat niet meer tussen bij whey perfection, whatsup?

Enig idee hoe lang de Total Protein aanbieding nog gaat duren? Heb nog een voorraadje whey en caseïne, dus ik zou graag nog even wachten vooraleer ik een volgend product koop. Maar het is momenteel wel erg goedkoop... €40 voor 4.5 kg...

Doen jullie ook laagste prijs garantie op de Nederlandse store van Bodybuilding.com? Dymatize Xpand 2X is daar namelijk 22,55 en dan krijg je er daarnaast een gratis 10 serving Dymatize Elite Recoup bij. Zelfs met verzendkosten kom je op 35,- uit, nog steeds 5 euro goedkoper dan jullie. Is er misschien iets mogelijk dat jullie wat kunnen aanpassen? Just asking ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven