MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik even nog een pot 'Rhodiola Rosea' mee te pakken is die al uitverkocht. Dat is hard gegaan!
Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?

Goedemorgen B&F :zuip:

Mijn bestelling is vandaag verzonden. Wordt dinsdag zeker bezorgd?
Dat klopt inderdaad. Hij staat klaar voor vertrek, wordt zo meteen opgehaald en morgen bezorgd:cool:
Heb, aangezien ik wel, voor het psycisch aspest een leuke pomp kreeg van dedicated (epic & vaso) bijbesteld. Vraag me enkel af waarom ik naast de energy boost (al kan ik die "bijwerking" nergens vinden in het script) enorme tintelingen in mijn lijf krijg, ongeveer kwartier na inname. En ik bovendien om de haverklap wakker wordt 's nachts. Ik neem in: 's ochtends op nuchtere maag, uur voor avondeten. Op trainingsdagen, uur voor training, en direct na training.
Dit komt voornamelijk door de Beta-alanine. Dit staat bekend om tintelingen na inname.
Hoi,betaling voor ref C881979 nog niet ontvangen?
Nee nog niet. Ik verwacht dat deze er vandaag of morgen bij staat. Ik heb het zojuist voor je gecontroleerd en nog steeds niet. Ik hoop op vandaag of morgen.
Dacht ik even nog een pot 'Rhodiola Rosea' mee te pakken is die al uitverkocht. Dat is hard gegaan!
Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?
We hebben deze reeds besteld bij onze leverancier en hopen deze met 1-2 weken weer voorradig.
Goodmorning! Dat is het eerste wat ik doe 's ochtends, een shake Whey Perfection :1e:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 08:14 ----------

Any idea on when Optimum Nutrition Gold Standard will be back available in Choccolate or Mocha Cappuccino flavour?
We will expect this this or next week. We ordered this last week.

Ralf

bedankt voor de betaling even na te kijken, ik zal nog even geduld moeten hebben..
Ik heb ondertussen nog een bestelling gedaan (was wat vergeten) reeds de 3de deze maand dus maak er iets leuks van :-) ref C 885768
bedankt alvast

bedankt voor de betaling even na te kijken, ik zal nog even geduld moeten hebben..
Ik heb ondertussen nog een bestelling gedaan (was wat vergeten) reeds de 3de deze maand dus maak er iets leuks van :-) ref C 885768
bedankt alvast
Graag gedaan. Ik verwacht dat deze er morgen wel bij staat! :) Bedankt voor je bestelling, zodra de betaling hiervan binnen is. Gaan we deze verwerken. Wellicht is het handig om voortaan met MrCash of Paypal te betalen, deze orders verzenden we direct en ontvang je de volgende dag.

Ralf

bannernieuwbinnen2.jpg

Thermogenic Powder
Kenmerken Thermogenic Powder:
-Slechts 1 schepje per dag is voldoende
-Hardcore resultaten
-De heftigste dosering ooit!
-10x krachtiger per dosering!
-Zeer krachtig vetverbrandend effect
-Zeer gemakkelijk in te nemen
-Volledige maandverpakking
-Geen tabletten of capsules

NEOBEE® MCT OiL
NEOBEE® MCT Oil kenmerken:
-Geeft lichaam en spieren energie
-Ideale aanvulling op je dieet
-Fitness, Bodybuilding en afslanken!
-Voorkomt eiwit/spierafbraak
-Stimuleert optimale vetverbranding in je lichaam
-Kan aminozuur opname verbeteren
-Wel tot 6 uur effectief
-Makkelijk te mixen door je shake
-100% gezond en plantaardig product

pure%20producten.png

Sinds kort gaat de Whey Perfection Berry Blast verder onder de naam bosvruchten. :zuip:

Voorlopig nog wel even hoor. Mocht deze tegen die tijd dit product in prijs verhoogd zijn, stuur me een PM. Dan kan ik je vast wel een goede aanbieding doen:cool:

Zou ik even moeten overleggen morgen, kom ik morgen op terug :)

Doordat Whey en MIcellar, beide ingrediënten van Afslank Eiwit, natuurlijke producten zijn kan het soms voorkomen dat de smaak en structuur iets afwijkt van een andere batch. In dit geval je proefzakjes. Dit heeft echter geen invloed op de kwaliteit van het product :)

Ralf

Hadden jullie nog overlegd over de Dymatize Xpand 2X? Wilde namelijk straks gaan bestellen :)

Hé B&F,

Is het noodzakelijk om Beta Alanine Pure ook op rustdagen te nemen? Ik wil dit wel eens gaan proberen, maar zit eigenlijk niet te wachten op tintelingen en dergelijke op dagen dat ik niet train.

Alvast bedankt :)

Hé B&F,

Is het noodzakelijk om Beta Alanine Pure ook op rustdagen te nemen? Ik wil dit wel eens gaan proberen, maar zit eigenlijk niet te wachten op tintelingen en dergelijke op dagen dat ik niet train.

Dit is wel aan te raden dit ivm met de opbouw van beta alanine in het lichaam de tintelingen zullen minder worden en uiteindelijk ophouden ;)

Hadden jullie nog overlegd over de Dymatize Xpand 2X? Wilde namelijk straks gaan bestellen :)
Als je de Dymatize Xpand 2X wilt bestellen kan ik je wel tegen een scherpere prijs geven. Als je interesse hebt, stuur me even een privé bericht. Dan maak ik een kortingscode voor je aan.
Hé B&F,

Voor de optimale werking adviseren wij om Beta-Alanine dagelijks in te nemen. Na mate neemt de gewenning toe, waardoor je minder tintelingen zult ervaren.
Aanbieding:
Beta Alanine Poeder 500 gram 12,90 nu 9,90!

Ralf

Dit is wel aan te raden dit ivm met de opbouw van beta alanine in het lichaam de tintelingen zullen minder worden en uiteindelijk ophouden ;)

Voor de optimale werking adviseren wij om Beta-Alanine dagelijks in te nemen. Na mate neemt de gewenning toe, waardoor je minder tintelingen zult ervaren.
Aanbieding:
Beta Alanine Poeder 500 gram 12,90 nu 9,90!

Ralf

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben me nu een beetje in die producten aan het verdiepen, werkt Citrulline Malaat op dezelfde wijze als Beta Alanine of zijn het eigenlijk twee compleet verschillende producten?

Zijn twee verschillende producten wil je echter combineren is creapur en beta alanine een hele goede combi dit omdat de beta alanine de werking van creatine versterkt

Al update/verklaring waarom er geen zure smaak aan de citrulline zit?heb gister 6g genomen en NIKS van extra pomp ervaren oid... Daar dit vroeger wel anders was heb ik echt het idee dat wat in dit potje zit geen citrulline malaat is.... :/

Is hier ondertussen al op gereageerd? of word het een beetje in de doofpot gestopt? zou natuurlijk zonde zijn als jullie mensen potten zijn aan t verkopen met een andere stof erin als beloofd... Ik heb namelijk echt het idee dat dit geen citrulline malaat is gezien mijn eerdere ervaring met dergelijke producten van het pure poeder. (zowel smaak als het pomp effect)

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben me nu een beetje in die producten aan het verdiepen, werkt Citrulline Malaat op dezelfde wijze als Beta Alanine of zijn het eigenlijk twee compleet verschillende producten?
Je lichaam reageert er andersop. Citrulline zorgt er namelijk meer voor dat de doorbloeding beter wordt, betere lactaat afvoer en dus een grotere pomp in je spieren. Beta-Alanine is evenals creapure meer een product wat direct op het uithoudingsvermogen werkt.
Is hier ondertussen al op gereageerd? of word het een beetje in de doofpot gestopt? zou natuurlijk zonde zijn als jullie mensen potten zijn aan t verkopen met een andere stof erin als beloofd... Ik heb namelijk echt het idee dat dit geen citrulline malaat is gezien mijn eerdere ervaring met dergelijke producten van het pure poeder. (zowel smaak als het pomp effect)
Snap je verwarring, maar het is 100% citrulline melaat. Onze leverancier geeft duidelijk met oa certificaten dat het klopt. Stuur je even een PM :)

Ralf

Je lichaam reageert er andersop. Citrulline zorgt er namelijk meer voor dat de doorbloeding beter wordt, betere lactaat afvoer en dus een grotere pomp in je spieren. Beta-Alanine is evenals creapure meer een product wat direct op het uithoudingsvermogen werkt.

Ralf

Helemaal duidelijk, bedankt Ralf. Dan is beta alanine een betere keuze voor mij. Nog een korte laatste vraag, dien je bij dit product na bijvoorbeeld 6 weken ook een rustpauze in te lassen of kun je het continu blijven gebruiken?

Helemaal duidelijk, bedankt Ralf. Dan is beta alanine een betere keuze voor mij. Nog een korte laatste vraag, dien je bij dit product na bijvoorbeeld 6 weken ook een rustpauze in te lassen of kun je het continu blijven gebruiken?
Kun je continu blijven gebruiken, dat is geen enkel probleem.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven