Alle zendingen tot 22u gisteravond zijn allemaal de deur uitgegaan. Wellicht dat deze een missortering betreft. Dan heb je hem morgen!Maar dat geeft weer wat om uit te kijken naar morgen haha

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle zendingen tot 22u gisteravond zijn allemaal de deur uitgegaan. Wellicht dat deze een missortering betreft. Dan heb je hem morgen!Maar dat geeft weer wat om uit te kijken naar morgen haha

Alle zendingen tot 22u gisteravond zijn allemaal de deur uitgegaan. Wellicht dat deze een missortering betreft. Dan heb je hem morgen!
Ralf
pakketje binnen gekregen. Netjes optijd en alles klopte. Ook goed naar de opmerkingen gekeken.
top!

Al enig iedee wat er in de weekaanbieding komt?
heb mn bestelling klaar, maar mocht er morgen iets moois bij zitten wacht ik nog even![]()
!Na een verkeerde levering de volgende dag het juiste product in huis, mocht zelfs het andere product houden.. Lekker bezig!

Mooie bestelling gedaan en de Uni-vite 2keer besteld voor 2 vrienden die jarig zijn, pink shaker erbij hehe
C896488

Kijk dat is nog eens een mooie stack! Een garantie voor succes zou ik zeggen! We gaan je pakket zo goed mogelijk verpakken! In de hoop dat de Postnl hier niet te hard mee om gaat gooien
Alvast succes met je producten!
Tim
Ik zit nu te bedenken of ik er nog iets bij kan stacken om nog wat harder en voller te worden....
Mijn voeding is nu top en heb al vette stack, maar vraag me af of ik die niet nog completer kan maken?

Zojuist ook maar een bestelling gedaan, sinds een tijdje weer eens whey besteld. Wel handig voor het cutten.
Referentie nr: C897057
Bedankt voor je order en alvast succes met Cutten!
Misschien dat ik eroverheen lees, maar hebben jullie de watermeloen whey perfection nog? ..
Het kan kloppen dat je hem niet kunt vinden, deze is namelijk op dit moment niet beschikbaar. Mijn collega van de inkoop verwacht hem vandaag weer binnen te krijgen. Zodra hij binnen is zullen we hem gelijk weer online gaan zetten!
Tim
quote:
Laat niets en niemand je spiergroei meer in de weg staan en begin vandaag nog met Epic, ’s werelds sterkste en meest spieropbouwende product verkrijgbaar.
quote:
Ben jij constant op zoek naar extreme spiermassa en is ‘groot’ voor jou nooit groot genoeg? Ben jij op zoek naar extreme kracht en wil je het staal in de sportschool doen buigen naar jouw wil?
quote:
Vergelijk Epic maar eens met andere producten en je zult zien dat Epic maar liefst 2-6x zo hoog gedoseerd is. Epic pakt daarom spiergroei van iedere mogelijke hoek aan.
Dit is, zo te lezen, erg heftig spul. Gelukkig levert B&F er een compleet kuurschema bij:
quote:
Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training
Week 2: De pomp tijdens je training wordt groter en lijkt ook langer te duren na je training.
Week 3: Je kracht is aan het toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Aders beginnen te verschijnen/beginnen dikker te worden. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden. Je ziet er voller, dikker gespierd en harder uit; en dat begint ook bij anderen op te vallen!
Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. Je bent sterker, harder en groter. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt! de postbode, misschien?
Week 5 en langer: Epic zal steeds sterker en beter gaan werken omdat ingrediënten zoals Beta-Alanine en Agmatine tijd nodig hebben om je spieren te verzadigen.
Jullie hebben wel enthousiaste tekstschrijvers in dienst. Dit is de week aanbieding
!