AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie de berry blast milkshake whey perfection niet meer?

That's a pity you don't have Myofusion in other flavours, it is great! Are the Perfection Bars only in Strawberry flavour?

I'm sorry for that! I don't know when the Myofusion will be availale in the other flavours because my colleague of the purchase is not here at the moment! The Perfection Bars are also sold out. The first flavour who will be available is the Strawberry. The Banana and White Chocolate will be available as soon as possible!

Tim

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 20:19 ----------

Thanks, dus smaak is exact hetzelfde?

Ja hoor de smaak is exact hetzelfde!

Tim

I'm sorry for that! I don't know when the Myofusion will be availale in the other flavours because my colleague of the purchase is not here at the moment! The Perfection Bars are also sold out. The first flavour who will be available is the Strawberry. The Banana and White Chocolate will be available as soon as possible!

Tim

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 20:19 ----------

Ja hoor de smaak is exact hetzelfde!

Tim

Ok, I will take Optimum Nutrition Rocky Road now since I almost run out. If I want to buy the protein bars later on, will I pay the shipment or the shipment is always free for any order?

Laatst bewerkt:
Ok, I will take Optimum Nutrition Rocky Road now since I almost run out. If I want to buy the protein bars later on, will I pay the shipment or the shipment is always free for any order?

That'll be allright! Orders above €20,- will take no shipment costs! Orders below €20,- will take €3,50 shipping costs.

Tim

Laatst bewerkt:
C894392

Vergeet de oats niet haha
Vorige keer lag de zak open met een gat inde doos
Gevolg helft van oats in de doos los haha

Bedankt alvast

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:04 ----------

Zo dan kan ik echt gaan knallen

Op de plank thuis staat al van jullie

Whey perfection
Liquid amino
Creapure
Beta aline
L arginine
Vitamine D

Komt nu dan bij van jullie
Mass perfection
Maltodextrine puur

Inderdaad klopt. De ene is nog alfalfa aan toegevoegd en de ander niet. Voor de rest geen verschillen. Hiervan durf ik niet aan te geven wat de functie van deze is. Wellicht dat je dit zelf aan Now Foods kunt stellen.

Ralf
Ik gebruik alfalfa tegen maagklachten zoals overtollig maagzuur.

C894392

Vergeet de oats niet haha
Vorige keer lag de zak open met een gat inde doos
Gevolg helft van oats in de doos los haha

Bedankt alvast

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:04 ----------

Zo dan kan ik echt gaan knallen

Op de plank thuis staat al van jullie

Whey perfection
Liquid amino
Creapure
Beta aline
L arginine
Vitamine D

Komt nu dan bij van jullie
Mass perfection
Maltodextrine puur

Kijk dat is nog eens een mooie stack:D! Een garantie voor succes zou ik zeggen! We gaan je pakket zo goed mogelijk verpakken! In de hoop dat de Postnl hier niet te hard mee om gaat gooien:p

Alvast succes met je producten!

Tim

Zou caffeine caps willen bestellen, maar werken deze nog wel als je al redelijk gewend bent aan pre workouts zoals craze?

En kan het kwaad als ik bv smorgens een caffeine cap neem omdat ik lange uren doe op het werk en dan 's avonds voor de training mijn pre workout of is dit teveel caffeïne/stimulants per dag?

Zou caffeine caps willen bestellen, maar werken deze nog wel als je al redelijk gewend bent aan pre workouts zoals craze?

En kan het kwaad als ik bv smorgens een caffeine cap neem omdat ik lange uren doe op het werk en dan 's avonds voor de training mijn pre workout of is dit teveel caffeïne/stimulants per dag?
Als je tollerantie redelijk hoog is, ervaar je 200mg caffeine natuurlijk niet als heftig. Aangezien 200mg een redelijk hoge dosering is, verwacht ik wel dat je energie en concentratie toeneemt. Evenals het onderdrukken van het honger gevoel en/of extra verbranding. Uiteraard kun je dan 's avonds één dosering pre-workout nemen. Wel adviseer ik om na je laatste caffeine cap 6-8 uur tussentijd te houden om je pre-workout in te nemen. Caffeine capsules/tabletten

Ralf

waar is de chocolate milkshake gebleven van micellar casein perfection? is die uitverkocht ofzo? zo ja wanneer is hij er weer. mijn pot begint op te raken.

waar is de chocolate milkshake gebleven van micellar casein perfection? is die uitverkocht ofzo? zo ja wanneer is hij er weer. mijn pot begint op te raken.
Als deze niet tussen het rijtje staat met smaken op onze site is deze inderdaad op dit moment niet leverbaar. Morgenochtend zal ik direct voor je navragen wanneer deze smaak weer leverbaar is. :)

Ralf

Goedemorgen! :) Deze verwachten we met circa 1-3 weken weer op voorraad. Hij heeft prioriteit met produceren bij onze leverancier, dus zal niet lang meer duren:cool:

Ralf

Weer een bestelling gedaan. Als jullie nog samples hebben die in de weg liggen....: Uw referentienummer is: C895136

:D

B&F..

Vraagje.. Krijgen jullie de perfection bars echt pas de 29ste..?

Wil ze mee op Qday, moet natuurlijk wel goed eten he.. :)

Ralf zat dikke mazzel bij me bestelling.
Tof!

Mazzel kobus

Ik zal eens kijken of ik daar zo kan reageren. :cool:
B&F..

Vraagje.. Krijgen jullie de perfection bars echt pas de 29ste..?

Wil ze mee op Qday, moet natuurlijk wel goed eten he.. :)
Ja, ze komen helaas pas de 29ste binnen. Dit betekend dat als je ze maandag besteld, woensdag geleverd wordt. 1 dagje iets minder eiwitten kan geen kwaad. Als je het woensdag maar weer direct oppakt.
Ralf zat dikke mazzel bij me bestelling.
Tof!

Mazzel kobus
Graag gedaan vriendje! :)

Ralf

Kijk dat is nog eens een mooie stack:D! Een garantie voor succes zou ik zeggen! We gaan je pakket zo goed mogelijk verpakken! In de hoop dat de Postnl hier niet te hard mee om gaat gooien:p

Alvast succes met je producten!

Tim

Jammer
Zie dat het vandaag pas wordt klaargemaakt om te verzenden :-(

Maar dat geeft weer wat om uit te kijken naar morgen haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven