Doc46
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag dat de whey perfection watermeloen wel verkrijgbaar was in 4540kg.
Heb deze maar even besteld! zodat ik morgen toch nog mijn whey in huis heb aangezien ik een paar dagen weg ga.
Jullie hebben wel enthousiaste tekstschrijvers in dienst. Dit is de week aanbieding

Bedankt voor je bestelling. Gaan we direct voor je verwerken, morgen in huis!
Ralf

En weer bedankt! Alles optijd en compleet binnen, kan ik er weer even tegenaan
Vooral weer benieuwd naar Dexaprine... Is alweer een tijdje geleden en maar weer gelijk begonnen net met een hele![]()
! Krijg vandaag de nieuwe soja isolaat binnen, ben benieuwd!
Is er ook een topic met een review over dat product?
Mooi dat je bestelling weer in goede orde is ontvangen! We horen graag van je hoe de Dexaprine is bevallen!
Tim
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 10:40 ----------
We zijn ook erg benieuwd naar je ervaringen met de nieuwe Soja Eiwit Isolaat Ik ga mijn collega even vragen of hij hier een topic voor gaat openen!
Tim

Nou dat kan ik je nu al zeggen haha. Hartslag omhoog en de energie giert al door me lichaam na 20minuten!
Topburner maar wel heftig haha![]()
!![]()
Epic!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandverpakking voor €24,90
Green Tea Extract
100 Capsules voor €6,90
Pump HD
30 Doseringen voor €29,90
Amino Ampullen
10 Ampullen voor €7,50
Tribooster
60 Tabletten(2 Maanden) voor €12,90
NEOBEE® MCT Oil
1000ml(Maandverpakking) voor €9,90
![]()
Is tog geen aanbieding @ZMA? Laatste week ja, maar dat is de normale prijs. De Pump HD was ook al @ deze prijs.

Klopt inderdaad de Zma had er niet meer bij moeten staan, foutje van onze kant! De Pump-HD is wel degelijk goedkoper aangezien deze normaal €34,90 kost
Tim
Ok, gisteren heb ik bijna de pump HD besteld en de prijs was 29,90€, maar no big deal.

yo Bodyenfitshop
Even een vraag
Bij de miscellar caseïne staat een eiwitpercentage gegeven van 82%.
Maar er staat niet bij of dit voor een smaakvariant geldt of voor een smaakloze variant.
Indien het voor een smaakvariant geldt... voor welke smaak geldt dat percentage dan?

Yo,
Heb even op me eigen pot gekeken voor je en heb 82% in smaak banaan. Neem aan dat dat ook voor de andere smaken geldt. Hoog percentage dus voor een Casseine![]()
Jij gebruikt het neem ik aan ook voor de cut en dat is al k.t genoeg