MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vasow grow en epic zien er verleidelijk uit haha
Maar dat wordt denk ik overkill dan in mijn stack haha

ok bedankt. Heb nu wel een track en trace nummer. Ik zal er eentje weigeren. Bedankt alvast
Super! :) Graag gedaan.
Net weer een bestelling geplaatst ;)
2x EPIC
1x Dexaprine
Ref : C908027 , extra sachets zijn altijd leuk! :D

~Boyka
Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken. Epic is een goede en luxe creatine blend. Zeker een aanrader, daarbij leuk geprofiteerd van de Dexaprine-actie :)
iForce%20Nutrition.png

Dat vasow grow en epic zien er verleidelijk uit haha
Maar dat wordt denk ik overkill dan in mijn stack haha
Gewoon goed eten, goed trainen en goed rusten. Daarbij eventueel de juiste supplementen om te nemen als aanvulling op je voeding en/of training dan moet het zeker goed komen :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Epic!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandverpakking voor €24,90

Green Tea Extract

100 Capsules voor €6,90

Pump HD

30 Doseringen voor €29,90

Amino Ampullen

10 Ampullen voor €7,50

Tribooster

60 Tabletten(2 Maanden) voor €12,90

NEOBEE® MCT Oil

1000ml(Maandverpakking) voor €9,90

Anabolic ZMA

90 Capsules voor €9,90

We hebben Olimp Supplements weer groot ingekocht en staat allemaal weer online. We willen daarom jullie deze aanbieden met 10% korting op alle producten van Olimp Supplements.

Kortingscode voor alle Olimp Supplementen: OLIMP10. Direct te bestellen bij Bodyenfitshop.nl

Beste b&f

zonet mijn bestelling ontvangen maar nu heb ik de magnificent samples besteld met de smaak fruit sensation en heb de smaak fruit punch ontvangen. Nu heb ik al eens een sample van fruit sensation gedronken en deze smaakte goed, maar heb ook wel eens pre-workout gedronken met de smaak fruit punch en deze vond ik vies.

Is dit een typfout of hebben jullie evt. de verkeerde opgestuurd? Want op de site staat wel bij de samples de smaak fruit sensation.

We zijn erg blij met Olimp Supplements. Olimp kwam op FIBO naar ons toe en vroeg hoe de handel was in Nederland en of ze iets konden betekenen voor ons. Wij zijn natuurlijk heel enthousiast en hier is het resultaat. Olimp met 10% korting nu :D
Beste b&f

zonet mijn bestelling ontvangen maar nu heb ik de magnificent samples besteld met de smaak fruit sensation en heb de smaak fruit punch ontvangen. Nu heb ik al eens een sample van fruit sensation gedronken en deze smaakte goed, maar heb ook wel eens pre-workout gedronken met de smaak fruit punch en deze vond ik vies.

Is dit een typfout of hebben jullie evt. de verkeerde opgestuurd? Want op de site staat wel bij de samples de smaak fruit sensation.
Bedankt voor je bestelling. Nee hoor, de Magnificent samples die je ontvangen hebt, is smaak Fruit Sensation. Enkel voor de sachtes hebben ze een andere naam. De smaak is helemaal gelijk :)

Ralf

Vandaag netjes mijn bestelling binnen gekregen lekker whey perfection raspberrie erbij heb hem gelijk geprobeerd vond hem heerlijk dus wie weet bestel ik die de volgende keer

ben wel benieuwd naar de Isolaat perfection cookie and cream !!

Dus weer een zeer tevreden klant !!!:thumb:

Even een check of mijn bestelling is doorgekomen

Uw referentienummer is: C908608

Had wat probleempjes met iDeal, lukte me in eerste instantie niet om er doorheen te komen.
Oh, en als jullie nog extra samples kwijt willen... :D

Vandaag netjes mijn bestelling binnen gekregen lekker whey perfection raspberrie erbij heb hem gelijk geprobeerd vond hem heerlijk dus wie weet bestel ik die de volgende keer

ben wel benieuwd naar de Isolaat perfection cookie and cream !!

Dus weer een zeer tevreden klant !!!:thumb:
Top, bedankt voor je complimenten. We zijn blij dat je deze zo lekker vind, elke slok is dus weer opnieuw genieten :zuip: Whey Perfection
Even een check of mijn bestelling is doorgekomen

Uw referentienummer is: C908608

Had wat probleempjes met iDeal, lukte me in eerste instantie niet om er doorheen te komen.
Oh, en als jullie nog extra samples kwijt willen... :D
Bestelling goed doorgekomen en heb je reeds bevestiging van gehad van verzending. Je kan erop rekenen dat je deze morgen hebt :)

Ralf

dat is inderdaad vreemd. Jouw pakket is helaas een dag vertraagd. Vandaag is het een feestdag in belgië en wordt er helaas niet bezorgd. Jouw pakket komt morgen:rolleyes: Mijn excuses voor het ongemak.

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Wat is jouw referentienummer van de bestelling? Dan ga ik even kijken voor een oplossing.

Ralf

c904084

hoi hoi body en fit!

Bestelling geplaatst! C908772

groetjes

Vandaag weer heerlijk getraind, mede dankzij de supps van jullie :D
En dat de dag na koninginnedag :p

Heb net iets besteld ref nr : C909071

nieuwe betaalwijze genomen (vooruitbetaling)

gewoon geld overschrijven met het ref nr erbij?

Heb net iets besteld ref nr : C909071

nieuwe betaalwijze genomen (vooruitbetaling)

gewoon geld overschrijven met het ref nr erbij?

Bedankt voor je bestelling! Ja dit klopt, graag het referentienummer van de bestelling vermelden bij betaling anders kunnen wij geen koppeling maken tussen betaling en bestelling en kan de bestelling niet worden verzonden. Zodra wij je betaling binnen hebben gaan we je bestelling zo spoedig mogelijk verzenden!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven