- Waardering
- 151
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je niet aan man, B&F kan hier niets maar dan ook helemaal niets aan doen. Zij versturen de handel dezelfde dag als je voor 22:00u je bestelling plaatst. Het is pure overmacht als vervolgens de koerier (om welke reden dan ook) niet op tijd levert.
Tientallen bestellingen bij B&F geplaatst de afgelopen jaren en ja, heel soms zit er één dag vertraging bij, maar wat de verzending betreft hebben ze in al die jaren woord gehouden: top winkel.
Moest ik ervoor thuis blijven zou ik het ook niet erg leuk vinden maar ik zou het dan op het postbedrijf steken. Ik snap nog steeds niet waarom je er voor thuis blijft
Ja man, je wist blijkbaar zelfs dat het woensdag geleverd zou worden
Kerel, leer eens lezen: ik heb reeds gezegd dat dit niet aan B&F direct ligt, maar aan de lokale koerier. En ik zei ook dat indien dit in deze lokale buurt vaak voorvalt met dezelfde koerier, dan moet B&F daar toch eens aan de alarmbel trekken.
Dus kruip in een boom want met dergelijke commentaren ben ik niet gediend, zeker als je argumenten gebruikt waar ik het reeds over had.
---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 21:36 ----------

Neem dan contact met hun op in plaats van hier stampij te komen maken.
waarom blijf je thuis voor een bestelling, sowieso? Als je een tijdje voordat je supps op zijn bijbesteld is het toch geen probleem.. en afhaalpunten? Gebruik ik ook altijd.
Het lijkt me dat dit topic ook dient om contact op te nemen met hun?
Ik zou lekker langs de apotheek lopen en een grote pot Valium halen die heb je dan gelijk in huis en kan je gelijk innemen en dan zal gelijk je hartslag wat dalen jeetje wat kan iemand in 1 topic zich zo druk maken om 1 onderwerp........
RELAX morgen weer een dag !!!![]()
En ik moet thuisblijven want ik woon op het platteland en heb geen buren. Vreemd ook dat velen reageren zonder de eerdere posts gelezen te hebben.
Het lijkt me dat dit topic ook dient om contact op te nemen met hun?
Misschien is dat wel de reden waarom je pas een dag later alles krijgt
AMEN! De lokale koerier, daar heb ik de gegevens niet van. HEt is dus aan B&F om met hen contact op te nemen en hen onder hun voeten te geven als het vier keer op 4 bestellingen bij dezelfde klant een te late levering is.
Inderdaad, de vorige drie keer kreeg ik een track and trace en bleef ik de bewuste dag thuis, en was het voor niks. De laatste keer, een maand geleden denk ik, zei de track and trace dat ze woensdag gingen leveren, er werd niks geleverd. Toen zeiden ze dat het donderdag ging worden omdat de chauffeur.... (maar de uitleg kwam niet overeen met wat de track and trace zei). PAs diezelfde dag werd er om 18u30 geleverd.Heb je track & trace? Dat ze die dag leveren maar niet doen?
Hoe bedoel je? Janken is dus eisen dat afspraken nageleefd worden zodat je geen vier dagen voor niks thuis blijft. Ah, je mag niet opkomen voor dat waar je recht op hebt, anders ben je een janker? Wat een enorme bull shit.wel lullig dat je je zooi niet op tijd krijgt maar stop met janken man
Voila, gisterennamiddag besteld bij B&F, helemaal boven in holland, vandaag pakketje netjes afgeleverd in Belgïe, terwijl de track&trace zei dat het overmorgen zou komen, pfffffffffffffffffff had iedere webshop waar ik bestelde maar zo een goeie service en stiptheid als B&F!!!!!!!!!!!!
Tot en met vandaag!Tot welke datum kan ik gebruik maken van de 5 euro korting?

Even een vraagje,
In een pot EPIC van dedicated (maandverpakking), over hoeveel gram gaat het hier?
Zoals je waarschijnlijk al meegekregen hebt. De Epic bevat 500 gram per verpakkingen per dag moet ik dan 2x 10gr nemen? dus 25 dagen kom ik ermee toe?
Ja, dat klopt inderdaad. Mijn advies is op trainingsdagen 2 doseringen te nemen en op rustdagen 1 dosering. Dit kan ook prima, maar voor de maximale werking is 2 doseringen per dag het best.Bedankt voor je complimenten. Met Whey Perfection pak je een fantastische eiwitproduct met een heerlijke smaak, oplosbaarheid en goede structuur. Ik weet zeker dat deze je gaat bevallenWat een prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb een grote pot creamy coconut whey perfection met wat creapure besteld, heb er zin in. En thanks voor de kado!
Als je een goede pre-workout hebt, zou je in principe VASO grow niet nodig hebben. Als je een goed ingrediënt wilt hebben voor pomp/doorbloeding dan zou je eens kunnen kijken naar Agmatine. Met Magnificent en Intimidate heb je dan een complete stack. Zorg wel dat je de rerst van de dag voldoende eiwitten binnen krijgt.Mijn vaso grow is bijna op wat zou een goeie/betere vervanger zijn ?? ik heb als pre-workout Muscle junkie en als post-workout Magnificent maar wil als vervanger voor 's ochtends in te nemen een andere dan vaso ( vind deze tabletten te groot om in te nemen en ik merk er weinig tot niks van ) heb wel Intimidate besteld dus weet niet of dat afdoende is ??

Het gaat zelfs morgen worden, aangezien het vandaag een feestdag is in België. Het pakket is wel op het juiste depot aanwezig op dit moment, maar is gister niet meegenomen door de chauffeur. Gaat morgen wordenC904634
Op track & trace staat: Zending is onderweg, maar bezorgdatum wo 1 mei?

Als je testosterongehalte voldoende is, zou je inderdaad het beste ZMA kunnen pakken. Echter is de combinatie ZMA + D3 ook een testosteronstimulerende combinatie. Je kan deze drie producten prima combinerenHello
Ik wou intimidate! eens proberen maar nu zie ik ZMA van Now Foods. Wat is het verschil tussen beiden want volgens beschrijving doen ze beiden testosteron stijgen. Ik denk niet dat ik een tekort heb aan testosteron, dus ZMA zal beter zijn voor mij?
Kan ik ZMA, Vit D3 en ADAM combineren?
Merci!
Dat is inderdaad vreemd. Deze moet reeds verzonden zijn. Ik verzend hem nogmaals opnieuw, mocht je deze vandaag/morgen voor de tweede keer aangeboden krijgen, weiger dan alsjeblieft 1 pakket. Dan komt deze vanzelf retour.Gistermorgen besteld met ReferentienummerC903579. Normaal gesproken krijg je toch meteen een track en trace link? Nog niks ontvangen!
Dat is inderdaad vervelend en mag niet gebeuren. Dit is ook niet wat je van ons gewend mag zijn. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan gaan wij dit voor je uitzoeken en snel oplossen.15u00.
Is nu de derde of de vierde keer dat ik bestel en dat ik de hele dag op mijn bestelling wacht, en de lokale leverancier niet komt opdagen. ALs deze vandaag niet levert is het de laatste keer dat ik besteld heb bij B&F-shop. Ik kan begrijpen dat het niet de schuld is van B&F, maar als de mensen waarmee ze samenwerken de klanten 4 keer een hele dag voor niks laten wachten, en daar niks aan gedaan wordt, dan hoeft het voor mij niet meer.

Je hebt gekozen voor de verzendwijze Kiala. Verzenden met Kiala, staat zoals op de website aangegeven dat dit 3-5 werkdagen kan duren voordat deze klaar ligt op de afhaallocatie. Jouw pakket zal morgen/vrijdag klaar liggen. Je zult een mail ontvangen wanneer het pakket klaar ligt.Ik heb vrijdag om 11.40 besteld en mijn pakket is nog steeds niet verzonden? Op de site wordt beweerd dat als je voor 22u besteld je het de volgende dag al hebt?
ref C898055, kan hier eens naar gekeken worden?
Als je al een goed product hebt wat een poomp verzorgd, heb je geen White Blood nodig hoorKan ik de white blood V2 nog in mijn stack opnemen? Of is dat te veel?

Helaas op dit moment nog niet. Ik zal eens een aanvraag voor je indienen en kijken of dit inkooptechnisch mogelijk is. Bedankt voor je inputZojuist sampletje S.A.N. Fierce Domination getest dat ik op FIBO had gekregen.
Toch wel een van de betere preworkouts die ik ooit genomen heb zonder crash.
Helaas verkopen jullie hem niet
Gaat hij ooit komen?![]()

Nee, in de Lean Gain zitten toegevoegde vitamines en in de Mass Perfection zitten geen toegevoegde vitamines.Een vraag over Lean Gain en Mass Perfection.
In Lean Gain zit een mix van vitamines en mineralen. Zitten er ook vitamines in Mass Perfection, want het staat er niet bij. En dezelfde en evenveel?
Bij voorbaat dank.
Graag gedaan. Wij doen dagelijks ons best om alle pakketjes zo goed en snel mogelijk te leveren. Graag gedaan, jij ook enorm bedanktVoila, gisterennamiddag besteld bij B&F, helemaal boven in holland, vandaag pakketje netjes afgeleverd in Belgïe, terwijl de track&trace zei dat het overmorgen zou komen, pfffffffffffffffffff had iedere webshop waar ik bestelde maar zo een goeie service en stiptheid als B&F!!!!!!!!!!!!
Je hebt gekozen voor de verzendwijze Kiala. Verzenden met Kiala, staat zoals op de website aangegeven dat dit 3-5 werkdagen kan duren voordat deze klaar ligt op de afhaallocatie. Jouw pakket zal morgen/vrijdag klaar liggen. Je zult een mail ontvangen wanneer het pakket klaar ligt.
Ralf
Ik zou graag eens gebruik maken van jullie lage prijs garantie.
"Low Carb Vital Drink" kost hier € 10. maar die bestel ik natuurlijk liever bij mn favoriete winkel...![]()