MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds geen Micellar Casein Straciatella!! :(

Kunnen jullie aangeven wanneer deze ongeveer weer beschikbaar is?

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 09:25 ----------

Ik ben niet rijk :P.
Na deze intro zou ik graag eens gebruik maken van jullie lage prijs garantie.
"Low Carb Vital Drink" kost hier € 10. maar die bestel ik natuurlijk liever bij mn favoriete winkel...:D

Same here :)

5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif
5mclg6.gif

Ok, dit had ik niet zien staan, bedankt voor het snelle antwoord.
Geen probleem. Graag gedaan :)
:wave2:
Door te moeten herhalen voel ik me nog extra cheapo:o:p
Hhaha, uiteraard mag jij deze bij jouw favoriete webshop halen met een leuke korting. Ik stuur je zo de kortingscode door :)
Kunnen jullie aangeven wanneer deze ongeveer weer beschikbaar is?

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 09:25 ----------

Same here :)
De Micellar Casein in de smaak stracciatella komt er weer aan! :) Helaas durf ik geen tijdsbestek aan te geven, maar is reeds besteld :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Op bestellingen boven de 50 euro 5 euro korting.

Op bestellingen boven de 50 euro 5 euro korting.
Klopt helemaal :) Bedankt voor je antwoord. Ik had dat berichtje net over het hoofd gezien.
ok maar welke kortingscode moet ik dan invoeren? bij de afrek zie ik nog steeds dezelfse prijs
Deze kortingscode kan ik helaas niet openbaar zetten, maar deze heb je per mail gehad. Als jij je gegevens valideert via die link krijg je de kortingscode per email.
Je hebt PM, kortingscode doet 't weer!

Ralf

zojuist 5 minuten geleden de 5 euro korting gebruikt voor een bestelling magnificent/CLA/BCAA
Potverdorie wat werken jullie snel, heb al weer een bevestiging binnen dat het verzonden is :)

zojuist 5 minuten geleden de 5 euro korting gebruikt voor een bestelling magnificent/CLA/BCAA
Potverdorie wat werken jullie snel, heb al weer een bevestiging binnen dat het verzonden is :)
Haha, graag gedaan. Jij ook bedankt voor jouw bestelling! Morgen in huis.
Hij heeft wel beetje eigen zinnetje, nu geeft hij -0,00 weer :p.
Haha, wil je nu nog een bus bestellen? Dat is geen probleem. Hij moet het weer doen :)

Ralf

Haha, wil je nu nog een bus bestellen? Dat is geen probleem. Hij moet het weer doen :)

Ralf
Nog steeds de eerste :p
Gelukt nu! :D
Bedankt voor de moeite btw! :) (en sorry voor mijn geklungel bij de eerste poging:p)

Low carb vital samen met wat reepjes (kan ik weer wat smullen:D) en vit C besteld :)

Nog steeds de eerste :p
Gelukt nu! :D
Bedankt voor de moeite btw! :) (en sorry voor mijn geklungel bij de eerste poging:p)

Low carb vital samen met wat reepjes (kan ik weer wat smullen:D) en vit C besteld :)
haha, mooi! Jij ook bedankt he! :) Morgen in huis.

Ralf

Weer Oats besteld, 1 zak weer in de doos open gegaan en de helft eruit, jammer!

Wanneer komen er nieuwe zakken?

Hey, kunnen jullie ff kijken naar deze? de Track & Trace werkt niet.

C900252

grt
Dat is inderdaad vreemd. Jouw pakket is helaas een dag vertraagd. Vandaag is het een feestdag in België en wordt er helaas niet bezorgd. Jouw pakket komt morgen:rolleyes: Mijn excuses voor het ongemak.
Weer Oats besteld, 1 zak weer in de doos open gegaan en de helft eruit, jammer!

Wanneer komen er nieuwe zakken?
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Wat is jouw referentienummer van de bestelling? Dan ga ik even kijken voor een oplossing.

Ralf

ok bedankt. Heb nu wel een track en trace nummer. Ik zal er eentje weigeren. Bedankt alvast

Net weer een bestelling geplaatst ;)
2x EPIC
1x Dexaprine
Ref : C908027 , extra sachets zijn altijd leuk! :D

~Boyka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven