XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ook nog graag gebruik willen maken van de 5 euro kortingscode. Kan ik die gemaild krijgen zodat ik vanavond nog wat kan bestellen?

Dit is mogelijk, als het goed is heb je deze ontvangen via de email! Mocht het niet lukken bel dan eventjes!

Tim

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 21:56 ----------

Na me pot eiwitten nu ook dexaprine besteld. C909817
Nog net voor 10 uur dus morgen binnen? :)

zou geweldig zijn als er een vetmeter bijzat xD

Bedankt voor je bestelling! Nog net even gebruik gemaakt van onze mooie actie met de Dexaprine! zie ik:D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Bestaat er een 5 euro korting code ?

Inderdaad, als het goed is is elke klant hiervan op de hoogte gebracht via de email. Dit was onze actie met Koning(inne)dag korting t.w.v €5,- op een bestelling vanaf €50,-

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 22:08 ----------

Kan ik ook die krijgen toevallig?
Wil binnenkort weer wat spulletjes halen :)

Deze korting is alleen vandaag nog geldig!

Tim

Bedankt voor je bestelling! Ja dit klopt, graag het referentienummer van de bestelling vermelden bij betaling anders kunnen wij geen koppeling maken tussen betaling en bestelling en kan de bestelling niet worden verzonden. Zodra wij je betaling binnen hebben gaan we je bestelling zo spoedig mogelijk verzenden!

Tim

Heb geprobeerd over te schrijven en er staat dat er vertraging is heb dan een uurtje gewacht en nog steeds hetzelfde :/.

Hoelang is de code nog geldig ?
Tot vandaag. Als je vandaag de kortingsbon in wilt voeren, werkt deze niet meer.:rolleyes: We komen in de toekomst uiteraard wel weer met een soortgelijke actie.
Heb geprobeerd over te schrijven en er staat dat er vertraging is heb dan een uurtje gewacht en nog steeds hetzelfde :/.
Waar gaat het precies fout? Als je een vooruitbetaling hebt gedaan en je doet deze vandaag, dan kun je gewoon het juiste bedrag van gisteren overschrijven. Geen enkel probleem.
Zojuist bestelling geplaatst (C910033). Hoop dat de korting nog kan worden verwerkt! :)
Bedankt voor je bestelling. Als je de kortingsbon gebruikt hebt, wordt deze automatisch voor je verwerkt.

Ralf

Net mijn eerste bestelling bij b&f shop geplaatst na de vele goede reacties van mensen gehoord te hebben, dus ben benieuwd :)

Ref: C910431 extra samples worden zeer gewaardeerd :p

Laatst bewerkt:
heb wat taurine bij men fatburner gegooid( 3/4gram per dosering is taurine nu) gaat om thermogenic burner.

goede aanvulling of echt onzin? kwam wat kastruimte te kort dus dacht combineer het wel dan kan dat potje weg.

Nu "bezorgdatum nog niet bekend"?
C904634
Dat is inderdaad vreemd. Mag zeker neit het geval zijn. Ik heb zojuist gebeld met postNL en ze gaan intern even kijken waardoor deze melding weg komt. Ik sta er eigenlijk op dat deze vandaag geleverd gaat worden. Ik krijg zo een reactie en dan stuur ik je die even door.
Net mijn eerste bestelling bij b&f shop geplaatst na de vele goede reacties van mensen gehoord te hebben, dus ben benieuwd :)

Ref: C910431 extra samples worden zeer gewaardeerd :p
Bedankt voor je bestelling. Wij gaan ermee aan de slag. Morgen in huis! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 11:11 ----------

heb wat taurine bij men fatburner gegooid( 3/4gram per dosering is taurine nu) gaat om thermogenic burner.

goede aanvulling of echt onzin? kwam wat kastruimte te kort dus dacht combineer het wel dan kan dat potje weg.
Kan je prima combineren met Thermogenic Powder hoor :) Taurine geeft wat extra (mentale) energie en kan prima gecombineerd worden.

Ralf

Kunnen jullie mij hier wat informatie over verschaffen?
Dit is een blend wat ik terug vind in producten van BSN. Bestaande uit de volgende ingrediënten: Cinnulin-PF® (Aqueous Cinnamon Extract) (Bark), Banaba (18% Colosolic Acid) (Leaf), Bis-Glycinato-Oxovanadium (BGOV), Bis-Picolinate-Oxovanadium (BPOV)

Ralf

Kan ik de citrutriline met maximize intense samen en de beta aline en l arginine??

PM :cool:

Dit is een blend wat ik terug vind in producten van BSN. Bestaande uit de volgende ingrediënten: Cinnulin-PF® (Aqueous Cinnamon Extract) (Bark), Banaba (18% Colosolic Acid) (Leaf), Bis-Glycinato-Oxovanadium (BGOV), Bis-Picolinate-Oxovanadium (BPOV)

Ralf

En wat doet het? Is het bijv. goed voor de insuline gevoeligheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven