Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even Whey perfection besteld
4,5 Kilo cookie en cream.. ben erg benieuwd naar de smaak
Zouden er ook misschien wat samples bij kunnen? ( pre workout bijvoorbeeld )
Referentie nummer: 119534
Alvast bedankt![]()
De smaak is echt lekker, de Cookies zal je zeker goed bevallen. Dank je, voor de bestelling!!
Kan ik de Result gewoon samen in 1 flesje donderen met de WMS ?
Na training vullen met water en hoppa opdrinken op weg naar huis.
Of beter gescheiden houden ?
de WMS zal alleen maar de opname van Result! verbeteren.
Hopla alweer een bestelling geplaatst (ref. 119628)
Als het kan zou ik graag wat samples krijgen, liefst van BSN of Gaspari maar hoeft helemaal niet.
thx anyway
Zal even kijken wat ik voor je kan doen
ik had vandaag om 09:40 ook al een bericht gestuurt voor de samples maar daar werd niet op gereageert.. dus ik stuurde vanmiddag nog een berichtje. jammer![]()
echt waar? naar mijn PM?

Ilco, kan je morgen eens kijken tot wanneer de zakken Matrix 5.0 die in weekaanbieding staan goed blijven?
Dank!
kan je anabolic wms samen mengen met tms alvast bedankt
This is your wake up call![]()
Don't ya forget me B&F Shop ?

Wanneer komt jullie 100% whey isolaat? schatting tijd?![]()
De smaken lijken op Nectar en ik vind ze zelfs echt beter. Vanaf maandag gebruik ik Creapure, tot ik gister ineens onwijs last van mij darm/maag kreeg. Aanhoudende pijn die met pijnstillers te onderdrukken is maar niet afneemt. Veel overgeven, kan niet veel eten binnenhouden.
Ik denk gelijk dat de oorzaak wellicht bij de Creapure ligt, want ik heb verder niks speciaals gedaan qua voeding/training/stress. Ook geen gekke dosering/oplaadfase.
Weird, was er niet iemand die laatst een topic had geopend over voedselvergiftiging (of iig de symptomen) vlak na het innemen van creatine monohydraat?
Kan iemand mij misschien een goede pre-workout supplement aanraden?