AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik de Result gewoon samen in 1 flesje donderen met de WMS ? :P
Na training vullen met water en hoppa opdrinken op weg naar huis.
Of beter gescheiden houden ?

Hopla alweer een bestelling geplaatst (ref. 119628) :D
Als het kan zou ik graag wat samples krijgen, liefst van BSN of Gaspari maar hoeft helemaal niet.

thx anyway

Even Whey perfection besteld :D
4,5 Kilo cookie en cream.. ben erg benieuwd naar de smaak :D

Zouden er ook misschien wat samples bij kunnen? ( pre workout bijvoorbeeld )
Referentie nummer: 119534

Alvast bedankt :)

Dit is een bestelling van vanmorgen vroeg. Die is al lang ingepakt:D De smaak is echt lekker, de Cookies zal je zeker goed bevallen. Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Kan ik de Result gewoon samen in 1 flesje donderen met de WMS ? :P
Na training vullen met water en hoppa opdrinken op weg naar huis.
Of beter gescheiden houden ?

Sterker nog:cool: de WMS zal alleen maar de opname van Result! verbeteren.:)
Zeker mengen dus!

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Hopla alweer een bestelling geplaatst (ref. 119628) :D
Als het kan zou ik graag wat samples krijgen, liefst van BSN of Gaspari maar hoeft helemaal niet.

thx anyway

Dank je, voor de bestelling:) Zal even kijken wat ik voor je kan doen;)

ik had vandaag om 09:40 ook al een bericht gestuurt voor de samples maar daar werd niet op gereageert.. dus ik stuurde vanmiddag nog een berichtje. jammer ;)

Laatst bewerkt:
nee bedoel gewoon op dit body en fitshop topic :D

Laatst bewerkt:
This is your wake up call :)

Don't ya forget me B&F Shop ?

Ilco, kan je morgen eens kijken tot wanneer de zakken Matrix 5.0 die in weekaanbieding staan goed blijven?

Dank!

kan je anabolic wms samen mengen met tms alvast bedankt

Toen ik thuis kwam van het werk stond er weer een mooie doos! Micellar casein + whey perfection choco :)

Gelijk even een shake genomen en hij blijft heerlijk. Toch merkte ik op dat de poeder onwijs bruin is terwijl meestal de poeders gewoon blank zijn met tintje en dan de gewenste smaak heeft. De samples van whey perfection chocolade waren ook lichter dan in de pot. Waar heeft dit mee te maken?

:thumbs:

Ilco, kan je morgen eens kijken tot wanneer de zakken Matrix 5.0 die in weekaanbieding staan goed blijven?

Dank!

Ik geloof ergens in 2012. Als je wilt kan ik morgen precies kijken.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

kan je anabolic wms samen mengen met tms alvast bedankt

Dit kan zeer zeker, WMS zal altijd alleen maar de opname versnellen en verbeteren. Alle creatines, no ingredienten, beta-alanine, citrulline, aminozuren enz... kun je allemaal perfect mengen.

Wanneer komt jullie 100% whey isolaat? schatting tijd? :)

This is your wake up call :)

Don't ya forget me B&F Shop ?

Ik was je niet vergeten, alleen geen seconde tijd gehad vanmiddag:o
Morgenochtend bel ik je!

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Wanneer komt jullie 100% whey isolaat? schatting tijd? :)

De kwaliteit zal niet anders worden als de huidige 100% Whey Isolaat (kan ook niet beter) de smaken worden alleen veel beter. Zelfs de Whey Isolaat wordt nu een shake die je echt met plezier drinkt:) De smaken lijken op Nectar en ik vind ze zelfs echt beter.

Ik schat ongeveer 6-7 weken.

Vanaf maandag gebruik ik Creapure, tot ik gister ineens onwijs last van mij darm/maag kreeg. Aanhoudende pijn die met pijnstillers te onderdrukken is maar niet afneemt. Veel overgeven, kan niet veel eten binnenhouden.

Ik denk gelijk dat de oorzaak wellicht bij de Creapure ligt, want ik heb verder niks speciaals gedaan qua voeding/training/stress. Ook geen gekke dosering/oplaadfase.

Laatst bewerkt:
Vanaf maandag gebruik ik Creapure, tot ik gister ineens onwijs last van mij darm/maag kreeg. Aanhoudende pijn die met pijnstillers te onderdrukken is maar niet afneemt. Veel overgeven, kan niet veel eten binnenhouden.

Ik denk gelijk dat de oorzaak wellicht bij de Creapure ligt, want ik heb verder niks speciaals gedaan qua voeding/training/stress. Ook geen gekke dosering/oplaadfase.

Weird, was er niet iemand die laatst een topic had geopend over voedselvergiftiging (of iig de symptomen) vlak na het innemen van creatine monohydraat?

Weird, was er niet iemand die laatst een topic had geopend over voedselvergiftiging (of iig de symptomen) vlak na het innemen van creatine monohydraat?

Ik zal zoeken.

Wat ik me afvroeg is of meer mensen hier last van hebben en of dit vaak voorkomt.

Je moet creapure in véél meer water oplossen dan men zegt anders drink je nog steeds deels die korrels binnen en dat irriteert je maag inderdaad.

Kan iemand mij misschien een goede pre-workout supplement aanraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven