XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Las dat maandag de nieuwe smaken van Whey perfection komen ? Dit betreft ook samples of komen die later pas ?
Bedankt voor het antwoord op mijn eerdere vraag.
Maar bedoelde of ik Nata/Formadrol stack kan nemen direct na Alpha X of dat er eerst rustperiode tussen moet. Dat Natadrol eerste maand moet en 2de maand Formadrol weet ik.
Samples komen later pas, tenminste dat zei men al een paar keer de vorige pagina's. N/O naar jou.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe smaken :zuip:

:D Niet alles is te plannen, ik weet er alles van:rolleyes:

Zou Real toevoeging hebben als al mijn testosteronniveaus (laten prikken) al van nature ver boven het gemiddelde zijn (ik ben ook 20 jaar)? Ik lees namelijk veel goede dingen over protodioscin maar ik denk dat het voor mij niet veel zal doen.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Trouwens is de pot al terug? Ik heb hier wel een pakketnummer maar weet niet hoe het te volgen is via track&trace of wat?[/QUOTE]

Bij 20 jaar zie ik er niet veel voordeel in... Ik weet overigens niet of de pot al terug is. Zal het morgen eens vragen maar dit komt vast wel goed:)

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Net bestelling geplaatst, samples zijn altijd welkom ;)

:D

referentienummer: 119396

btw ik hoopte prime te bestellen maar het was al uitverkocht, wanneer zou dit terug binnen komen?

Dank je:) (Samples komt goed

De Prime is onderweg, ik verwacht begin aankomende week weer op voorraad.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hey, weet je toevallig wanneer jullie de combi van "Crack+Super Protein = Gratis No End!" wil 'm net gaan bestellen is hij uitverkocht:(

De Super Protein verwacht ik volgende week weer. de Crack is voorradig maar de NO-End komt nooit meer terug. Als je deze bestelt dan krijg je eventueel de Aminocell in de plaats van No-end.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

check mn log ;) tot dusver gaat het best goed, nog niets extreems maar wel lekker :)

:thumbs: deze log wordt vast en zeker door veel mensen met belangstelling gevolgd. De resultaten en reviews in de US scheppen hoge verwachtingen. We zijn dus zeer benieuwd naar je resultaten. Leuk dat je dit wilt doen!

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Net 2 potten whey perfection cookies & cream besteld. Hoop dat het smaakt. Heb eerst pot banana milkshake gehad die ik zeker niet verkeerd vond smaken :D

Mijn 2 favorieten;
-Berry Blast
-Cookies

Dat komt wel goed dus!! De smaak zal je verbazen.:)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Las dat maandag de nieuwe smaken van Whey perfection komen ? Dit betreft ook samples of komen die later pas ?
Bedankt voor het antwoord op mijn eerdere vraag.
Maar bedoelde of ik Nata/Formadrol stack kan nemen direct na Alpha X of dat er eerst rustperiode tussen moet. Dat Natadrol eerste maand moet en 2de maand Formadrol weet ik.

De samples komen later:( Dat noemen ze nou verkeerde planning:D
Maar goed....

De Natadrol kan er direct na inderdaad.:cool:

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Ik kreeg bevestigingsmail, en bijna direct daarna een mailtje dat mijn bestelling was verzonden. Wel in Nederland though.

Yes, krijg je altijd automatisch...

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Samples komen later pas, tenminste dat zei men al een paar keer de vorige pagina's. N/O naar jou.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe smaken :zuip:

Die zijn heerlijk:D Daarom vind ik het ook zo jammer dat de sampling later komt..

Ach samples wat later kan geen kwaad, misschien egoistisch maar zit nog goed qua whey perfection op het moment :P.
En anders bestel ik gewoon nieuwe pot, Peachez altijd goed :thumbs:

Ach samples wat later kan geen kwaad, misschien egoistisch maar zit nog goed qua whey perfection op het moment :P.
En anders bestel ik gewoon nieuwe pot, Peachez altijd goed :thumbs:

:thumbs: Ik ben ook een beetje over-enthousiast aan het raken denk ik. :D
De samples die ik zelf heb geproefd waren echt verbazingwekkend, dat wil ik graag delen en ben ook heel benieuwd naar jullie mening. Maar we hebben inderdaad al lekkere smaken genoeg dus de samples iets later is ook weer niet zo heel erg.. :)

@ B&F

Enig idee of het mogelijk is deze in jullie assortiment op te nemen?

- Tokkyo Weight Gainer -> http://www.tokkyonutrition.com/tokkyo-weight-gainer.html

Of iets dergelijks met weinig suikers, verz. vetten, ... één of andere kwaliteitsshake dus
Want volgens mij gaat het niet voor de eerstkomende maanden zijn dat Formass wordt geleverd... :(

Wat is er mis mee?

is toch hetzelfde als blueprint van MAN

Inderdaad overeenkomstig, wel een goed product maar het merk heeft toch besloten ermee te stoppen.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

@ B&F

Enig idee of het mogelijk is deze in jullie assortiment op te nemen?

- Tokkyo Weight Gainer -> http://www.tokkyonutrition.com/tokkyo-weight-gainer.html

Of iets dergelijks met weinig suikers, verz. vetten, ... één of andere kwaliteitsshake dus
Want volgens mij gaat het niet voor de eerstkomende maanden zijn dat Formass wordt geleverd... :(

Tja, dat schiet echt niet op!

Misschien is een formule als Up Your Mass van MHP een idee.

Heej body en fit shop

Ik heb een bestelling geplaatst.. zou ik misschien wat samples kunnen krijgen? ( bijv pre workout samples, het liefst geen LG sciences ;) ? )

Referentie nummer: 119534

Gr

Vraag me af wanneer die 100% whey isolaat in het assortiment komt? Las dat jullie nog met het project bezig zijn, zijn jullie daarmee al in de afrondende fase of gaat het nog wel even duren? schatting tijd? :)

Ik was echt positief verrast over jullie service (super netjes dat je die shaker+samples nastuurde) dus ik heb net nog ff een bestelling geplaatst:

- Animal PM
- Anadraulic State
- Alive multi's

ben vooral benieuwd naar de PM en de state..

kan je er weer wat leuke samples in doen? is altijd net kerst als je die pakketten openmaakt :D (heb je trouwens al humapro samples? erg nieuwsgeirig..)

ref = 119553

Ik ben zeer positief over body&fitshop :D

Snelle levering en goede prijzen.

En de whey perfection samples die ik er bij kreeg vond ik ook niet erg om te vinden :p
Vond cookies and cream zeer goed smaken :)

09-06-2010, 07:38 besteld.
10-06-2010, 12:00 in huis!

Toppie!!:thumbs:

[/COLOR]

Tja, dat schiet echt niet op!

Misschien is een formule als Up Your Mass van MHP een idee.

Up Your Mass heb ik ooit geprobeerd. Goede samenstelling maar enorm prijzig!
Te weinig servings/prijs. Mss een tip voor jullie : een wg samenstellen met zeer weinig verzadigde vetten, goede combi van eiwitten en alleen complexe kh's in de vorm van boekweit, haver,... en toevoeging van MCT,...
Dit zou een mooie aanvulling zijn in jullie eigen assortiment ;)

Te weinig servings/prijs. Mss een tip voor jullie : een wg samenstellen met zeer weinig verzadigde vetten, goede combi van eiwitten en alleen complexe kh's in de vorm van boekweit, haver,... en toevoeging van MCT,...

mass&muscle?

Yo menne

Welke whey zit er het hoogst in eiwit en het laagst in vetten/koolhydraten?

En welke stackers raden jullie aan?

Bestelling komt maandag jullie kant uit, ik wil die perziksmaak :)

Yo menne

Welke whey zit er het hoogst in eiwit en het laagst in vetten/koolhydraten?

En welke stackers raden jullie aan?

Bestelling komt maandag jullie kant uit, ik wil die perziksmaak :)

gwn whey perfection pakke, op die paar vetten/kh's zal het niet aankomen :)
stackers: animal cuts, fast diet, hydroxycut, lipo-6x..

heb net weer wat besteld bij je en hoop dat je er weer iets leuk bij doet.:D:D

Ben erg tevreden over de snelle leveringen en de goede behandeling als er iets niet op voorraad is.

Referentie nummer: 119578

groetjes,
Brandon

Up your mass id idd erg goed!!:cool:

heb net weer wat besteld bij je en hoop dat je er weer iets leuk bij doet.:D:D

Ben erg tevreden over de snelle leveringen en de goede behandeling als er iets niet op voorraad is.

Referentie nummer: 119578

groetjes,
Brandon

Dank je! Regel ik:D

Even Whey perfection besteld :D
4,5 Kilo cookie en cream.. ben erg benieuwd naar de smaak :D

Zouden er ook misschien wat samples bij kunnen? ( pre workout bijvoorbeeld )
Referentie nummer: 119534

Alvast bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven