MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en vandaag betaalt(via belgische rekening).
Zou je misschien kunnen controleren of de betaling gelukt is?
Referentie nummer is 119116

Wordt dit naar België ook geleverd met TNT of via de standaard post?
(Je mag er altijd wat extra bij steken , hehe ;) )

mvg TV

De betaling ontvangen we denk ik morgen dan. We versturen dan direct..:)

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

is er al iets bekend over de nieuwe perfection smaken mijn bus op het werk is bijna op en ben benieuwd naar de peach smaak en ben ongeduldig ik weet het

Volgens mij maandag:)

hebben jullie ze maandag in huis of kan je ze vanaf maandag bestellen ??

Aller eerste netjes dat de prijs gezakt is van Alpha X :thumbs:
Alleen zag dat HGHup hetzelfde is gebleven en de stack ook.
Word dit in de nabije toekomst nog veranderd, aangezien als je ze los besteld goedkoper uit bent ?
Lees op het moment ook goeie verhalen over Natadrol en Formadrol.
Kan ik dan beter eerst een maand van de Alpha X stoppen omdat dit ook Testo booster is ?

We krijgen de beste reacties op Formadrol en Natadrol. Je kunt deze in principe wel achter elkaar nemen. Dan eerst de Natadrol en dan de Formadrol er direct achteraan.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

hebben jullie ze maandag in huis of kan je ze vanaf maandag bestellen ??

Maandag is huis en direct leverbaar:D

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Ter info, ik ben ook zéker benieuwd naar eiwitrepen aan een B&F prijsje!!

Ik ga toch even goed m'n best doen. We willen wel het beste:cool:

ik zou gwn die magic eaa blijven pakken.. zit je zeker compleet en voor de prijs moet je het ook niet laten wnt pure bcaa is 90cent duurder.. naja je hebt wel meer bcaa's.. sommige zeggen dat je enkel die gebruikt bij afvallen aangezien je toch geen massa pakt als je in cut zit.. naja mijn persoonlijke mening, gwn magic eaa blijven pakken, zeker aangezien je in clean bulk zit :thumbs:
net een potje magic EAA binnen ik, te goei spul :D

laat ff je weten hoe je op die ECA stack gaat, das toch nog net boven mn petje die ephedrine combinatie :D

Ja zo dacht ik erook over dus blijf ik lekker bij Magic EAA ;) Had even bevestiging nodig! :D

Ik ben vandaag begonnen ermee ;) Ik hou je wel op de hoogte via PM :)

Maandag de nieuwe whey perfection!?
Ik heb nog voldoende whey voor 2 shakes en die zijn dus morgen op en de nieuwe smaken komen maandag hoe ga ik dat toch is oplossen!?:eek::eek::eek:

Laatst bewerkt:
Hey,

Heb je mijn betaling ondertussen al ontvangen?

Ben echt benieuwd naar die Nox pump + mijn whey is op :roflol:

Wat was het referentienummer ook al weer?:cool: (sorry druk)

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Wel ja, enkelvoudig product... (Real)

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Ik heb nog voldoende whey voor 2 shakes en die zijn dus morgen op en de nieuwe smaken komen maandag hoe ga ik dat toch is oplossen!?:eek::eek::eek:[/QUOTE]

:D Niet alles is te plannen, ik weet er alles van:rolleyes:

Wat was het referentienummer ook al weer?:cool: (sorry druk)

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Wel ja, enkelvoudig product... (Real)

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Ik heb nog voldoende whey voor 2 shakes en die zijn dus morgen op en de nieuwe smaken komen maandag hoe ga ik dat toch is oplossen!?:eek::eek::eek:

:D Niet alles is te plannen, ik weet er alles van:rolleyes:[/QUOTE]

Zou Real toevoeging hebben als al mijn testosteronniveaus (laten prikken) al van nature ver boven het gemiddelde zijn (ik ben ook 20 jaar)? Ik lees namelijk veel goede dingen over protodioscin maar ik denk dat het voor mij niet veel zal doen.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Trouwens is de pot al terug? Ik heb hier wel een pakketnummer maar weet niet hoe het te volgen is via track&trace of wat?

Heb de combi maar even besteld dan :D Dan wacht ik maar wat langer op de nieuwe smaken van whey perfection! ;)
Hopelijk heb ik hem morgen binnen! iDeal betaald weet alleen niet meer of het nou uiterst 5 uur was of 6 uur..

Als je nog wat leuks hebt?
Referentie: 119390

Whey perfection choco en Micellar casein choco :zuip:

Laatst bewerkt:
Heb de combi maar even besteld dan :D Dan wacht ik maar wat langer op de nieuwe smaken van whey perfection! ;)
Hopelijk heb ik hem morgen binnen! iDeal betaald weet alleen niet meer of het nou uiterst 5 uur was of 6 uur..

Als je nog wat leuks hebt?
Referentie: 119390

Whey perfection choco en Micellar casein choco :zuip:

6 uur:D

hey B&F was het nog gelukt een pre-workout sample mee te sturen?
Ref: 119250

tnx! :D

Hey dankje nog voor de samples die kwamen bij mijn bestelling!

Net bestelling geplaatst, samples zijn altijd welkom ;)

:D

referentienummer: 119396

btw ik hoopte prime te bestellen maar het was al uitverkocht, wanneer zou dit terug binnen komen?

Hey, weet je toevallig wanneer jullie de combi van "Crack+Super Protein = Gratis No End!" wil 'm net gaan bestellen is hij uitverkocht:(

Aller eerste netjes dat de prijs gezakt is van Alpha X :thumbs:
Alleen zag dat HGHup hetzelfde is gebleven en de stack ook.
Word dit in de nabije toekomst nog veranderd, aangezien als je ze los besteld goedkoper uit bent ?
Lees op het moment ook goeie verhalen over Natadrol en Formadrol.
Kan ik dan beter eerst een maand van de Alpha X stoppen omdat dit ook Testo booster is ?

check mn log ;) tot dusver gaat het best goed, nog niets extreems maar wel lekker :)

Net 2 potten whey perfection cookies & cream besteld. Hoop dat het smaakt. Heb eerst pot banana milkshake gehad die ik zeker niet verkeerd vond smaken :D

Las dat maandag de nieuwe smaken van Whey perfection komen ? Dit betreft ook samples of komen die later pas ?
Bedankt voor het antwoord op mijn eerdere vraag.
Maar bedoelde of ik Nata/Formadrol stack kan nemen direct na Alpha X of dat er eerst rustperiode tussen moet. Dat Natadrol eerste maand moet en 2de maand Formadrol weet ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven