StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Toen ik thuis kwam van het werk stond er weer een mooie doos! Micellar casein + whey perfection choco
Gelijk even een shake genomen en hij blijft heerlijk. Toch merkte ik op dat de poeder onwijs bruin is terwijl meestal de poeders gewoon blank zijn met tintje en dan de gewenste smaak heeft. De samples van whey perfection chocolade waren ook lichter dan in de pot. Waar heeft dit mee te maken?
![]()
veel cacao erin?
is de smaak lekker? Vanaf maandag gebruik ik Creapure, tot ik gister ineens onwijs last van mij darm/maag kreeg. Aanhoudende pijn die met pijnstillers te onderdrukken is maar niet afneemt. Veel overgeven, kan niet veel eten binnenhouden.
Ik denk gelijk dat de oorzaak wellicht bij de Creapure ligt, want ik heb verder niks speciaals gedaan qua voeding/training/stress. Ook geen gekke dosering/oplaadfase.
Je moet creapure in véél meer water oplossen dan men zegt anders drink je nog steeds deels die korrels binnen en dat irriteert je maag inderdaad.
nog nooit creatine monohydraat gebruikt denk ik?
wsl reageer je er idd slecht op, negatieve bijwerkingen die je aanhaalt kunnen het gevolg zijn van verhoogde creatinine niveaus: maagkrampen, diarree, hoofdpijn,... dat wordt veroorzaakt door je lichaam-afweermechanisme om zichzelf te redden van de ingenomen toxinen..
ik raad je aan om ofwel ermee te stoppen, je gaat beter voor een CEE of kre-alkalyn ofzo.. ofwel je waterinname inderdaad serieus te verhogen zoals Moen zegt..
wel k*t voor je immo.. had er nog bijna niet van gehoord.. weinigen reageren zo slecht op creatine monohydraat..
Kan iemand mij misschien een goede pre-workout supplement aanraden?
zoek je iets specifieks? pomp? energie? .. of gwn all-in one?
traing je s'avonds laat? hoe reageer je op cafeïne voor slapen?
.. beetje meer info zou nuttig zijn om je gerichter te kunnen helpen

Laatst bewerkt:

Inderdaad een vette combi
Hij is lekker, maar had nog een sample en die leek toch wat anders te smaken. Kan tussen me oren zitten maar ben benieuwd. 

Bestelling is dinsdagmorgen (België) overgemaakt dus zal deze mss morgen wel ontvangen. En idd hoop ik net als StevenG ook leuke samples te ontvangen als compensatie