AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartelijk dank voor uw bestelling.
dexaprine, dextrose en maltodextrine (magnificent is bijna op en niet genoeg geld voor een nieuwe pot helaas)

Hartelijk dank voor uw bestelling.
dexaprine, dextrose en maltodextrine (magnificent is bijna op en niet genoeg geld voor een nieuwe pot helaas)
Bedankt voor je bestelling en uiteraard graag gedaan! :thumbs: Goed om te horen dat het zo bevalt. Met Dextrose/Maltodextrine/Eiwitten en Dexaprine kun je een heel eind komen hoor. Magnificent maakt het net af, maar zo gaat het zeker lukken. Succes!

Ralf

Vandaag weer netjes m'n bestelling met o.a. ultra fine oats binnen gekregen.

Maar.... de zakken oats waren NIET gescheurd! Ik heb ze netjes in de voorraadkast gelegd.

:)

Vandaag weer netjes m'n bestelling met o.a. ultra fine oats binnen gekregen.

Maar.... de zakken oats waren NIET gescheurd! Ik heb ze netjes in de voorraadkast gelegd.

:)

Goed te horen dat je de Oats in goede orde hebt mogen ontvangen!

Succes met je producten en een fijne avond:D!

Tim

Welke weekaanbiedingen voor morgen??

Weekaanbiedingen altijd moeilijk als je dan op donderdag wil bestellen

Beste b&f!

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar de creatine van universal is uitverkocht. Weten jullie wanneer die weer komt?

Beste b&f!

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar de creatine van universal is uitverkocht. Weten jullie wanneer die weer komt?

Ik hoop eind aankomende week weer:) (zodra ik een exacte datum heb laat ik het hier weten) Onze Creapure is overigens 100% hetzelfde en nog goedkoper ook:) Creapure is altijd 100% hetzelfde product.

Mischien dat je nog online bent anders zal ik morgen toch de klantenservice contact opnemen.

Ik kreeg vandaag de whey perfection binnen, ik heb Creamy Coconut besteld maar op de verpakking staat "Cappuchino milkshake" dus een misverstand? Pot is nog niet geopend. Trouwens bestelling 86278

Laatst bewerkt:
Mischien dat je nog online bent anders zal ik morgen toch de klantenservice contact opnemen.

Ik kreeg vandaag de whey perfection binnen, ik heb Creamy Coconut besteld maar op de verpakking staat "Cappuchino milkshake" dus een misverstand? Pot is nog niet geopend. Trouwens bestelling 86278

Graag ontvang ik je referentienummer van de bestelling in een pm. Dan ga ik kijken voor een toepasselijke oplossing!:)

René

Vandaag bestelling ontvangen , alles perfect zoals gewoonlijk!

Vraagje..waarom is de afslank eiwit in 1000gr verkrijgbaar en de rest niet?

He b&f, hoe zit het met 1,3 DMAA in 'Swollen' van 'Nutrabolics'.
Ik zie het op de ingrediëntenlijst staan maar het was toch verboden?

Vandaag bestelling ontvangen , alles perfect zoals gewoonlijk!

Vraagje..waarom is de afslank eiwit in 1000gr verkrijgbaar en de rest niet?

Goed te horen dat je je pakketje weer in goede orde hebt mogen ontvangen! De Afslank Eiwit hebben wij ook in een kleine variant op de markt gebracht omdat hier erg veel vraag naar was. In principe doen wij dit vaak ook met andere producten waar veel vraag naar is. Mocht je een voorstel hebben kun je dat altijd laten weten, dan gaan wij bekijken wat daarin mogelijk is!

Tim

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 08:17 ----------

Is een oude ingredienten lijst. Kijk gewoon op bb.com altijd voor de ingredienten.

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-poeder/controlled-labs/purple-wraath/
Nieuwe Purple wraath binnen? Is dat de 90 servings container?
Krijgen jullie ook de nieuwe White Flood?
Alvast bedankt :)

Ja dit klopt, de nieuwe Purple Wraath is binnen! Dit is een verpakking met 90 servings.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat betreft de nieuwe White Flood, deze staat in bestelling en verwachten wij binnenkort weer binnen te krijgen!

Tim

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 08:20 ----------

He b&f, hoe zit het met 1,3 DMAA in 'Swollen' van 'Nutrabolics'.
Ik zie het op de ingrediëntenlijst staan maar het was toch verboden?

Dit is inderdaad niet de variant waar je op doelt met de verboden stof, zoals je ook op de site kunt lezen. Alle producten die dat stofje bevatten zijn verboden geworden..

" Veel gestelde vragen:

V: Bevat Swollen ingrediënten die op de dopinglijst staan?

A: Swollen bevat een speciaal geranium extract. Dit extract is verboden voor geteste atleten maar mag wel door amateursporters gebruikt worden."

Tim

Goedemorgen BF, de whey in 1000gr zou wel super zijn !
tegen een superscherpe prijs :-)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Afslank Eiwit 2Kg ACTIE

2KG (71Shakes) voor €30,90

Alpha Muscle

44 Doseringen(22dagen) voor €17,50

Amino Direct

1000ml voor €9,90

Vita-min Multiple Sport

60 Mega Caps(Maandverpakking) voor €7,50

HMB Mega Caps

[Link niet meer beschikbaar]

120 Capsules voor €19,90

Beta-Alanine Xplode

420 gram voor €19.90

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 08:47 ----------

Goedemorgen BF, de whey in 1000gr zou wel super zijn !
tegen een superscherpe prijs :-)

Ik voelde hem al aankomen:D We gaan het meenemen in ons overleg, als er nieuws is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!

Tim

1lbs/454 gram zoals Optimum Nutrition 100% whey zakken die jullie eerst hadden is de perfecte 'sample size' of als je er van houd om meerdere smaken af te wisselen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven