- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling en uiteraard graag gedaan!Hartelijk dank voor uw bestelling.
dexaprine, dextrose en maltodextrine (magnificent is bijna op en niet genoeg geld voor een nieuwe pot helaas)
Vandaag weer netjes m'n bestelling met o.a. ultra fine oats binnen gekregen.
Maar.... de zakken oats waren NIET gescheurd! Ik heb ze netjes in de voorraadkast gelegd.
![]()
!Zoals je weet meld ik ze altijd wanneer ik ze heb. Vanwege de vele acties die we afgelopen week gehouden hebben is het nog niet bekend. Morgenochtend laat ik het hier weten

Beste b&f!
Ik heb net een bestelling geplaatst, maar de creatine van universal is uitverkocht. Weten jullie wanneer die weer komt?
(zodra ik een exacte datum heb laat ik het hier weten) Onze Creapure is overigens 100% hetzelfde en nog goedkoper ook
Creapure is altijd 100% hetzelfde product.Ik hoop eind aankomende week weer(zodra ik een exacte datum heb laat ik het hier weten) Onze Creapure is overigens 100% hetzelfde en nog goedkoper ook
Creapure is altijd 100% hetzelfde product.

Mischien dat je nog online bent anders zal ik morgen toch de klantenservice contact opnemen.
Ik kreeg vandaag de whey perfection binnen, ik heb Creamy Coconut besteld maar op de verpakking staat "Cappuchino milkshake" dus een misverstand? Pot is nog niet geopend. Trouwens bestelling 86278

Vandaag bestelling ontvangen , alles perfect zoals gewoonlijk!
Vraagje..waarom is de afslank eiwit in 1000gr verkrijgbaar en de rest niet?
Is een oude ingredienten lijst. Kijk gewoon op bb.com altijd voor de ingredienten.
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-poeder/controlled-labs/purple-wraath/
Nieuwe Purple wraath binnen? Is dat de 90 servings container?
Krijgen jullie ook de nieuwe White Flood?
Alvast bedankt![]()
He b&f, hoe zit het met 1,3 DMAA in 'Swollen' van 'Nutrabolics'.
Ik zie het op de ingrediëntenlijst staan maar het was toch verboden?
Goedemorgen BF, de whey in 1000gr zou wel super zijn !
tegen een superscherpe prijs :-)
We gaan het meenemen in ons overleg, als er nieuws is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!