MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begreep zojuist van mijn collega dat de kleine variant(1LB) van Optimum Nutrition 100% Whey niet meer terug zal keren helaas, puur omdat deze niet meer geproduceerd wordt!

Tim

Doelde eigenlijk op een eventuele Whey Perfection verpakking in die grootte ;) Maar goed om te weten wat betreft de Optimum Nutrition's 100% Whey, was wel handig zo'n probeerverpakking. Maar qua smaken kan je daar ook weinig verkeerds kiezen gezien de reviews :)

Ik wacht nog even op de Whey Perfection Summer Cherry :D

Doelde eigenlijk op een eventuele Whey Perfection verpakking in die grootte ;) Maar goed om te weten wat betreft de Optimum Nutrition's 100% Whey, was wel handig zo'n probeerverpakking. Maar qua smaken kan je daar ook weinig verkeerds kiezen gezien de reviews :)

Ik wacht nog even op de Whey Perfection Summer Cherry :D

Oke op die manier! Zoals ik deze ochtend ook tegen je collega BB had gezegd hebben we het in behandeling genomen. Of hier wat in mogelijk is durf ik niet te zeggen, daar ga ik niet over. Mocht er nieuws zijn dan zijn jullie de eerste die dit weten:D!

Tim

Bij deze even een positieve noot: alle spulletjes waren netjes de dag na mijn bestelling geleverd echter waren een tweetal producten verkeerd toegevoegd (kan gebeuren). Ik heb dit gemeld en heb de correcte producten er (gratis) bijgekregen (zelfde dag verstuurd). Hele goede service, complimenten!

Bij deze even een positieve noot: alle spulletjes waren netjes de dag na mijn bestelling geleverd echter waren een tweetal producten verkeerd toegevoegd (kan gebeuren). Ik heb dit gemeld en heb de correcte producten er (gratis) bijgekregen (zelfde dag verstuurd). Hele goede service, complimenten!

Goed te horen dat alles weer is opgelost! Succes met je producten en een goed weekend:D!

Tim

Moest de whey perfection in 1kg komen, Zou dat ook voor de isolaat mogen ;)

Laatst bewerkt:
Ga je de Craze met de smaak "Furious Melons" ook aanbieden of is dat een exclusiviteit van Predator Nutrition?

Is het ook mogelijk om een lege pot te bestellen?
Wel handig voor op vakantie ipv zo'n grote emmer xD

Ga je de Craze met de smaak "Furious Melons" ook aanbieden of is dat een exclusiviteit van Predator Nutrition?

Hij staat weer in bestelling en ik ga er vanuit dat deze smaak wordt meegeleverd, echter durf ik dit niet met zekerheid te zeggen aangezien Ilco vanmiddag in bespreking zit en maandag pas weer aanspreekbaar is! De verwachting is dat we de Craze over +/- 10 dagen binnenkrijgen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Top werk alweer, mijn dexaprine is geleverd.

Net mn bestelling binnen gekregen, top service! Whey perfection (vanilla) smaakt erg goed! Ook de dexaprine doet zijn werk, totaal geen honger en barst van de energie! alleen last van trillende handen.

wel, net mn proefzakje protein pancakes gebruik, resultaat: een oneetbare, aangebrande en plakkerige drek :roflol:

Zal wel aan mijn niet-bestaande kookkunsten liggen, maar "mix met 150ml water" is ms wat té weinig gebruiksaanwijzing?

wel, net mn proefzakje protein pancakes gebruik, resultaat: een oneetbare, aangebrande en plakkerige drek :roflol:

Zal wel aan mijn niet-bestaande kookkunsten liggen, maar "mix met 150ml water" is ms wat té weinig gebruiksaanwijzing?

Is het normaal niet altijd 250ml ?

Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar heb 3 kilo zakken fine oats besteld en 2 daarvan zijn kapot dus ken flink stofzuigen hier. Mijn referentie nr. Is c912005, kunnen jullie misschien iets regelen?

Top werk alweer, mijn dexaprine is geleverd.

Weer iemand bij gemaakt met onze scherp geprijsde Dexaprine! :D Succes met je producten!

iForce%20Nutrition.png

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 16:34 ----------

Is het normaal niet altijd 250ml ?

Gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat! Probeer het niet te mixen maar te roeren omdat het anders begint te schuimen. Daarnaast 3 kleine pannenkoeken uit 1 dosering maken. Op laag vuur opzetten totdat er bubbeltjes ontstaan, vervolgens omdraaien en afbakken en klaar zijn de Perfect Protein Pancakes.

panccake.jpg

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 16:36 ----------

Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar heb 3 kilo zakken fine oats besteld en 2 daarvan zijn kapot dus ken flink stofzuigen hier. Mijn referentie nr. Is c912005, kunnen jullie misschien iets regelen?

Dat is vervelend! Ik ga even bekijken wat ik voor je kan betekenen, laat je het zo weten door middel van een PM.

Tim

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Afslank Eiwit 2Kg ACTIE

2KG (71Shakes) voor €30,90

Alpha Muscle

44 Doseringen(22dagen) voor €17,50

Amino Direct

1000ml voor €9,90

Vita-min Multiple Sport

60 Mega Caps(Maandverpakking) voor €7,50

HMB Mega Caps

[Link niet meer beschikbaar]

120 Capsules voor €19,90

Beta-Alanine Xplode

420 gram voor €19.90

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

De Weekaanbiedingen zijn weer bekend! Super producten voor een scherpe prijs!

Ik vraag me af hoe
Beta-Alanine Xplode
werkt ? is dit een gewone creatine zoals de creatine pure ?

Beta alanine is iets totaal anders dan creatine. Beiden zijn overigens wel ''buffers'' in het lichaam (ik meen cirosine en CP)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven