MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pakje ontvangen! topper.

zeg krijgen jullie Craze niet meer binnen?

Ik kom er zo op terug. Je pakketje is helaas een dag vertraagd maar de gevraagde dingen zitten erin:cool: Hebben mijn collega's gister voor je geregeld.
En wat doet het? Is het bijv. goed voor de insuline gevoeligheid?
Deze zorgen voor optimaal herstel en opname van de glycogeen voorraden en je bloedsuikerspiegel.
pakje ontvangen! topper.

zeg krijgen jullie Craze niet meer binnen?
Graag gedaan. Craze zat helaas de laatste keer niet bij onze order in de VS. Ik verwacht dat deze bij de eerst volgende wel weer zit. Met een beetje geluk is deze over 10 dagen al binnen.:cool:

Ralf

Heb maandag een bestelling geplaatst, gister netjes aangekomen (ivm koningsday een dag vertraagd). De whey perfection Framboos milkshake is heerlijk. Altijd erg tevreden over body en fitshop.

Ik heb er alleen een 3 in 1 shakebaker bij genomen en die lekt helaas als de hell. bij elke slok komt er shake tussen mijn schroefdraad uit. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe opgestuurd te krijgen? Of moet ik deze dan terug sturen?

Het zou fijn zijn als ik een goede beker zou krijgen.

Lekkere 9 dagen oude strawberry sensation perfection bars :P.
Nog geen 5 minuten geleverd en al 1 op :trollface:

Top, rustig aan ;) Ik lees het zo :)
Toppie, altijd goed! :)
Heb maandag een bestelling geplaatst, gister netjes aangekomen (ivm koningsday een dag vertraagd). De whey perfection Framboos milkshake is heerlijk. Altijd erg tevreden over body en fitshop.

Ik heb er alleen een 3 in 1 shakebaker bij genomen en die lekt helaas als de hell. bij elke slok komt er shake tussen mijn schroefdraad uit. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe opgestuurd te krijgen? Of moet ik deze dan terug sturen?

Tuurlijk. Wil je mij jouw referentienummer even doorgeven per PM, dan ga ik voor je kijken naar een oplossing :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 14:33 ----------

Lekkere 9 dagen oude strawberry sensation perfection bars :P.
Nog geen 5 minuten geleverd en al 1 op :trollface:
Yummie yummie! :1e: perfection bars

Zit het rubbertje wel goed? Heb ik ook namelijk gehad.

ok bedankt. Heb nu wel een track en trace nummer. Ik zal er eentje weigeren. Bedankt alvast

Vandaag 1 bestelling ontvangen. :) Het pakketje waar ik de track&trace van had.

De vorige is waarschijnlijk niet goed gegaan? Als ik dat pakketje alsnog ontvang zal ik hem retouneren. Al is het wel raar dat hier geen track&trace bij zat.

Vandaag 1 bestelling ontvangen. :) Het pakketje waar ik de track&trace van had.

De vorige is waarschijnlijk niet goed gegaan? Als ik dat pakketje alsnog ontvang zal ik hem retouneren. Al is het wel raar dat hier geen track&trace bij zat.
Bedankt voor je reactie en feedback. Ik ga het onderzoek in ieder geval voort zetten bij postNL. Ik ga mijn best doen om deze te retourneren van jou. Succes met jouw producten en nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Ralf

M'n vertrouwde pot Whey Perfection weer ontvangen, Chocolade Milkshake deze keer. Bedankt voor de extra shakebaker en keycord. Top service! :D

Pm :)

Ik krijg klontjes bij me isolaat perfection ik doe 250 ml water en een afgestreken maatschepje erin vind hem dan wel flauw kan/mag ik er dan wat meer in/bij doen ( ligt kopje op de maatschep) ??

Weekaanbiedingen al bekend?

Ik krijg klontjes bij me isolaat perfection ik doe 250 ml water en een afgestreken maatschepje erin vind hem dan wel flauw kan/mag ik er dan wat meer in/bij doen ( ligt kopje op de maatschep) ??

Probeer iets langer te shaken dan zal het poeder vanzelf oplossen. Uiteraard is het niet verboden om er wat meer in te doen hoor!:D

Tim

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 17:08 ----------

Nog niet, vanaf morgenochtend zijn de Weekaanbiedingen weer bekend:D! Dus houdt DBB in de gaten want jullie zijn de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht! :D

Tim

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Wat een top bedrijf is body en fit, mag nog wel eventjes een keertje gezegd worden. Ik had een lekkende shakebeker gekregen, had dit vermeld, kreeg vervolgens binnen een uur een reactie waarna er een nieuwe shakebeker de zelfde dag nog is opgestuurd.
nogmaals, mijn ervaring is een goede klanten service, goede kwaliteit producten, altijd een snelle levering en altijd vriendelijk!

+1

Laatst bewerkt:
Zo weer een bestelling geplaatst 12 kg oats refnr: C911289

Heb een verzoek geplaatst om het goed te verpakken in de opmerkingen omdat ik het ook weer op transport moet doen :D
Hoop dat de zakken heel blijven ;)

Wat een top bedrijf is body en fit, mag nog wel eventjes een keertje gezegd worden. Ik had een lekkende shakebeker gekregen, had dit vermeld, kreeg vervolgens binnen een uur een reactie waarna er een nieuwe shakebeker de zelfde dag nog is opgestuurd.
nogmaals, mijn ervaring is een goede klanten service, goede kwaliteit producten, altijd een snelle levering en altijd vriendelijk!

+1

Bedankt voor je bericht! Bedankt voor je feedback, goed te horen dat je te spreken bent over onze diensten, wij hebben onze service dan ook hoog in het vaandel! Succes met je producten en een fijne dag verder!:D

Team Body&Fit!

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 17:55 ----------

Zo weer een bestelling geplaatst 12 kg oats refnr: C911289

Heb een verzoek geplaatst om het goed te verpakken in de opmerkingen omdat ik het ook weer op transport moet doen :D
Hoop dat de zakken heel blijven ;)

We hebben je opmerking gelezen, we gaan er alles aan doen om het zo goed mogelijk te verpakken!:D nu maar hopen dat onze vrienden van de PostNL een beetje voorzichtig omgaan met het pakketje!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven