MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Nitrix 2.0 heeft vernieuwde ingrediënten in vergelijking met de eerdere versie:D. De Nitrix 2.0 is nog iets completer, maar ook een stuk duurder in prijs. Qua werking zal je op het moment van inname geen heel groot verschil merken tussen versie 1.0 en versie 2.0;) Tijdens de training zal het verschil wel merkbaar zijn! Als het de eerste keer is dat je Nitrix neemt, zou ik persoonlijk voor versie 1.0 gaan!

Laatst bewerkt:
De Nitrix 2.0 heeft vernieuwde ingrediënten in vergelijking met de eerdere versie:D. De Nitrix 2.0 is nog iets completer, maar ook een stuk duurder in prijs. Qua werking zal je op het moment van inname geen heel groot verschil merken tussen versie 1.0 en versie 2.0;) Tijdens de training zal het verschil wel merkbaar zijn! Als het de eerste keer is dat je Nitrix neemt, zou ik persoonlijk voor versie 1.0 gaan!

Is het zo " heftig " dan want van vaso merkte ik niks en dat moest ook zo " heftig " zijn maar 1.0 is voldoende zeg je ??

Ik gebruik nu ook muscle junkie en moet zeggen dat dat wel lekker traind maar ik wil toch wat anders heftigers.. !!

Ik probeer te bestellen maar hij wil de site niet meer openen...??? :mad:

Ik was ook aan het bestellen en opeens was de site down..

Ik heb mijn laatste bestelling op de ipad gemaakt en nu zie ik op de factuur dat ik geen kado's heb. Het altijd leuker als je het wel krijgt :-)
Het is nog niet verzonden, kun je eens nakijken?
Referentie: C914329

Ik heb de laatste anderhalve week een aantal reviews geplaatst en niet iedere keer een kortingscode ontvangen. Heb ze geplaatst naar aanleiding van de mailtjes. Ik heb nog codes in de mail dus no sweat maar jammer voor hen die niet vaak bestellen. Zou er even naar kijken, wellicht loopt er iets niet lekker in de automatische processen? :)

30-4 een bestelling geplaatst doch nog niets gehoord. Wou gewoon even horen of betaling in orde is? refnr 906906

Ik heb op advies van B&F de 1.0 besteld kijken of dat wat is kan ik later altijd nog de 2.0 doen .. bestelling C914427 maak er maar weer wat moois van !!!

Wil even zeggen dat de Feat the Beast shirts echt top zijn.
Ze blijven mooi ook na 80 keer wassen :)
Zijn mijn favo shirtjes geworden :)

Misschien handig om bij die potten whey protein van 2270gram en dan de smaak nuttela, even veranderen naar hazelnoot nutella.. (mits de nutella op is natuurlijk)

Bestelde namelijk nuttela, maar kreeg de hazelnoot nutella :(

Wanneer krijgen julllie weer nieuwe smaken van de perfection bars binnen? Wil namelijk een bestelling plaatsen, maar die strawberry moet ik nie.

Ik heb mijn laatste bestelling op de ipad gemaakt en nu zie ik op de factuur dat ik geen kado's heb. Het altijd leuker als je het wel krijgt :-)
Het is nog niet verzonden, kun je eens nakijken?
Referentie: C914329

Wat voor cadeaus had je gewild? :)

Ik heb de laatste anderhalve week een aantal reviews geplaatst en niet iedere keer een kortingscode ontvangen. Heb ze geplaatst naar aanleiding van de mailtjes. Ik heb nog codes in de mail dus no sweat maar jammer voor hen die niet vaak bestellen. Zou er even naar kijken, wellicht loopt er iets niet lekker in de automatische processen? :)

Dank voor je tip, ga ik even mee aan de slag;)

30-4 een bestelling geplaatst doch nog niets gehoord. Wou gewoon even horen of betaling in orde is? refnr 906906

Betaling is nog niet goedgekeurd. Wanneer heb je betaald? En heb je je referentienummer vermeld bij de betaling?

Ik heb op advies van B&F de 1.0 besteld kijken of dat wat is kan ik later altijd nog de 2.0 doen .. bestelling C914427 maak er maar weer wat moois van !!!

Dank voor je bestelling!:D

Wil even zeggen dat de Feat the Beast shirts echt top zijn.
Ze blijven mooi ook na 80 keer wassen :)
Zijn mijn favo shirtjes geworden :)

Bedankt voor je compliment. De shirts zijn enorm populair:cool:

Misschien handig om bij die potten whey protein van 2270gram en dan de smaak nuttela, even veranderen naar hazelnoot nutella.. (mits de nutella op is natuurlijk)

Bestelde namelijk nuttela, maar kreeg de hazelnoot nutella :(

Hazelnoot en nutella is hetzelfde;)

Wanneer krijgen julllie weer nieuwe smaken van de perfection bars binnen? Wil namelijk een bestelling plaatsen, maar die strawberry moet ik nie.

We doen ons best, ik hoop met een week of 2!

Eldert

Ok, bedankt. ;)

Net mijn bestelling binnen gehad alleen de vitamine b-100 complex ontbreekt ref: C914123 voor de rest alles top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven