Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Krijg soms niet eens de samples xD
Maargoed de snelle levering is voor mij al meer dan genoeg (a)
Ik doe mn best voor jullie. Ik kan helaas niet iedereen extra samples garanderen
Eldert
Ik winkel voornamelijk bij body en fit omdat veel producten goedkoper zijn en hun op=op is vaak zeer antrekkelijk .
gistere bestelling geplaatst ReferentienummerC915299 al verstuurd ? xd
True! ik kijk nu ook vaak bij de op = op want heb al aardig wat kansen gemist =/
! Hebben jullie mijn betaling van bestelling c914427 al binnen ?? heb wel mailtje gehad dat de bestelling is binnen gekomen maar niet over de betaling ??

We hebben je betaling helaas nog niet binnen mogen krijgen! We gaan je order zo snel mogelijk versturen zodra de betaling binnen is.. Let op: Vermeld het referentienummer van de bestelling wel bij de betaling
Tim
ik wacht het rustig af 
Heb ik gedaan C914427 ! is per overschrijving gedaan ideal deed het weer niet vandaarik wacht het rustig af
![]()
Ik ga het zo even handmatig voor je nakijken! Ik laat het je weten als ik nieuws heb!
Tim
We hebben je betaling helaas nog niet mogen ontvangen! Naar alle waarschijnlijkheid zal hij morgen of woensdag binnenkomen! We gaan je bestelling zo spoedig mogelijk verzenden!
Tim
maar goed volgende keer beter ik wacht het gewoon af..haha lol @ dat plaatje.
ik heb een vraagje over een nieuwe intro aanbieding: premium protein:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw
Whey protein: is dat gwn whey concentraat?
zo ja, wat is 'milk protein concentraat' dan?
en tot slot: wat zijn de verhoudingen tussen de 5 verschillende soorten protein?
ALvast bedankt
Das minder mijn vaso is na morgen op..........maar goed volgende keer beter ik wacht het gewoon af..
!haha lol @ dat plaatje.
ik heb een vraagje over een nieuwe intro aanbieding: premium protein:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw
Whey protein: is dat gwn whey concentraat?
zo ja, wat is 'milk protein concentraat' dan?
en tot slot: wat zijn de verhoudingen tussen de 5 verschillende soorten protein?
ALvast bedankt