XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol :D

Ik doe mn best voor jullie. Ik kan helaas niet iedereen extra samples garanderen:rolleyes:

Eldert

37543967.jpg

Geweldig !

Krijg soms niet eens de samples xD
Maargoed de snelle levering is voor mij al meer dan genoeg (a)

gistere bestelling geplaatst ReferentienummerC915299 al verstuurd ? xd

gistere bestelling geplaatst ReferentienummerC915299 al verstuurd ? xd

Bedankt voor je bestelling! Hij zal morgen bij je worden aangeboden!

Tim

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 08:03 ----------

True! ik kijk nu ook vaak bij de op = op want heb al aardig wat kansen gemist =/

Helaas! Houd de Op=Op acties regelmatig in de gaten voor producten met heel veel korting:D!

bannerop=op2.jpg

Laatst bewerkt:
Hebben jullie mijn betaling van bestelling c914427 al binnen ?? heb wel mailtje gehad dat de bestelling is binnen gekomen maar niet over de betaling ??

Hebben jullie mijn betaling van bestelling c914427 al binnen ?? heb wel mailtje gehad dat de bestelling is binnen gekomen maar niet over de betaling ??

We hebben je betaling helaas nog niet binnen mogen krijgen! We gaan je order zo snel mogelijk versturen zodra de betaling binnen is.. Let op: Vermeld het referentienummer van de bestelling wel bij de betaling;)

Tim

We hebben je betaling helaas nog niet binnen mogen krijgen! We gaan je order zo snel mogelijk versturen zodra de betaling binnen is.. Let op: Vermeld het referentienummer van de bestelling wel bij de betaling;)

Tim

Heb ik gedaan C914427 ! is per overschrijving gedaan ideal deed het weer niet vandaar :mad: ik wacht het rustig af :p

We hebben je betaling helaas nog niet mogen ontvangen! Naar alle waarschijnlijkheid zal hij morgen of woensdag binnenkomen! We gaan je bestelling zo spoedig mogelijk verzenden!

Tim

Das minder mijn vaso is na morgen op.......... :( maar goed volgende keer beter ik wacht het gewoon af..

haha lol @ dat plaatje.

ik heb een vraagje over een nieuwe intro aanbieding: premium protein:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw

Whey protein: is dat gwn whey concentraat?
zo ja, wat is 'milk protein concentraat' dan?

en tot slot: wat zijn de verhoudingen tussen de 5 verschillende soorten protein?

ALvast bedankt

Bedankt voor je bericht! De Whey Protein is een concentraat van Isolaat. Dit betekend snelle opname van eiwitten. De Milk Protein Concentraat is een langzamere variant qua opname van Isolaat Eiwit. De verhoudingen tussen de 5 verschillende soorten protein van de Premium Protein moet ik je eerst schuldig blijven, daar komt mijn collega zo op terug!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 11:14 ----------

Das minder mijn vaso is na morgen op.......... :( maar goed volgende keer beter ik wacht het gewoon af..

Helaas ik kan er niets aan doen! Misschien makkelijker om volgende keer te gaan betalen met een andere betaalmethode als je het sneller in huis wilt hebben;)!

Tim

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 11:16 ----------

haha lol @ dat plaatje.

ik heb een vraagje over een nieuwe intro aanbieding: premium protein:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...wsb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw

Whey protein: is dat gwn whey concentraat?
zo ja, wat is 'milk protein concentraat' dan?

en tot slot: wat zijn de verhoudingen tussen de 5 verschillende soorten protein?

ALvast bedankt

De exacte verhoudingen kunnen we niet aangeven. Dat zou een blauwdruk zijn om het product te kopieren. Premium Protein bevat het meest (grootste deel) Whey en Milk Protein Concentraat in een gelijk deel, een mix van snel en langzaam dus.

Whey protein = whey concentraat
Milk protein concentraat = 80% caseine en 20% whey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven