Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfecte service bij B&F shop :thumbs:

Betaling is nog niet goedgekeurd. Wanneer heb je betaald? En heb je je referentienummer vermeld bij de betaling?

Even een copy paste gedaan van de online betaling;

30-04-2013
02-05-2013
EUROPESE OVERSCHRIJVING NAAR
BE72 7194 0001 6616 BANKIER
BEGUNSTIGDE: FTSBBE22 BODY EN
FITSHOP.NL BESTELLING REFNR
C906906 MET KBC-ONLINE
-29,80 EUR

Betaling uit Belgie, mss daarmee? Vorige x ging het echter erg snel mvg

Net mail gehad dat het is verzonden. Intussen vandaag nieuwe bestelling geplaatst :thumbup:

gisteren bestelling gedaan, vandaag al geleverd.
1 probleempje
ik had een pot afslank eiwit besteld maar ik heb een pot whey perfection gekregen.

refnr: c913326

Geef me maar zo een whey perfection zakje en een shaker. Iets extra's mag natuulijk altijd ook :p
Thx

Complimentjes namens mijn vriendin! Heb haar eindelijk zover gekregen dat ze haar eigen shake heeft gekocht. Whey Perfection vanille :D En ze vindt hem heerlijk, thnx :thumbs:

vandaag mijn bestelling binnengekregen, en er zaten 2 sachets in ipv 1, en aangezien mijn whey bijna op is scheelt me dat weer een dag :-)

Complimentjes namens mijn vriendin! Heb haar eindelijk zover gekregen dat ze haar eigen shake heeft gekocht. Whey Perfection vanille :D En ze vindt hem heerlijk, thnx :thumbs:

Haha, bedank haar voor de complimenten:)

vandaag mijn bestelling binnengekregen, en er zaten 2 sachets in ipv 1, en aangezien mijn whey bijna op is scheelt me dat weer een dag :-)

Kan je ff een extra shakie drinken;)

Eldert

De premium protein....wat zijn de eiwit verhoudingen? En dat premium blend....is dat per scoop of per 100gr?

Net mijn bestelling binnen gehad alleen de vitamine b-100 complex ontbreekt ref: C914123 voor de rest alles top.

Nu je het zegt, effe nog iets over die vitamine B. Heb onlangs zo'n pot vitamine B formula bij jullie gekocht, maar die verpakking is gewoon beregroot tegenover de inhoud. Denk dat die pot voor 1/8 is gevuld, vind ik persoonlijk wel wat verspilling.

verpakking is altijd megagroot in verhouding tot de inhoud maar dat is met andere merken ook

Ja pak een zak chips zit ook nooit vol. Gelukkig zit een zak appels wel vol is een betere keus dan chips

Is er nog ergens in jullie magazijn een vergeten hoekje met noxipro...??
Zou fijn zijn :-)

Zojuist weer een bestelling geplaatst.
Is het nog mogelijk dat jullie er wat extra samples bij stoppen, zou dat namelijk erg waarderen!

Ook is het vaak erg moeilijk iets te kiezen, vanwege het gigantische assortiment van jullie.
Als je dan wat samples hebt geprobeerd, maakt de keuze weer een stuk makkelijker :)

C915574

een maat van mij heeft whey perfection nutella en daar staat geen hazelnoot bij,
smaakt imo ook anders... Dit is hopelijk toch geen 'kat in de zak?'

Geen kat in de zak, is gewoon hetzelfde:)

De premium protein....wat zijn de eiwit verhoudingen? En dat premium blend....is dat per scoop of per 100gr?

Komen we nog even op terug;) Zie hier de voedingswaarden per scoop en per 100gr!

Is er nog ergens in jullie magazijn een vergeten hoekje met noxipro...??
Zou fijn zijn :-)

Helaas....:rolleyes:

Zojuist weer een bestelling geplaatst.
Is het nog mogelijk dat jullie er wat extra samples bij stoppen, zou dat namelijk erg waarderen!

Ook is het vaak erg moeilijk iets te kiezen, vanwege het gigantische assortiment van jullie.
Als je dan wat samples hebt geprobeerd, maakt de keuze weer een stuk makkelijker :)

C915574

Ik ga even kijken wat ik voor je kan betekenen:D

Eldert

Is bestelling C914427 al verzonden ??? zo niet zou je er bij mij dan ook wat samples bij kunnen doen alvast heel erg bedankt !!!

37543967.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven