Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betaling is nog niet goedgekeurd. Wanneer heb je betaald? En heb je je referentienummer vermeld bij de betaling?

Net mail gehad dat het is verzonden. Intussen vandaag nieuwe bestelling geplaatst![]()

gisteren bestelling gedaan, vandaag al geleverd.
1 probleempje
ik had een pot afslank eiwit besteld maar ik heb een pot whey perfection gekregen.
refnr: c913326

Complimentjes namens mijn vriendin! Heb haar eindelijk zover gekregen dat ze haar eigen shake heeft gekocht. Whey Perfection vanilleEn ze vindt hem heerlijk, thnx
![]()

vandaag mijn bestelling binnengekregen, en er zaten 2 sachets in ipv 1, en aangezien mijn whey bijna op is scheelt me dat weer een dag :-)

Net mijn bestelling binnen gehad alleen de vitamine b-100 complex ontbreekt ref: C914123 voor de rest alles top.
Wat voor cadeaus had je gewild?
Hazelnoot en nutella is hetzelfde![]()

een maat van mij heeft whey perfection nutella en daar staat geen hazelnoot bij,
smaakt imo ook anders... Dit is hopelijk toch geen 'kat in de zak?'

De premium protein....wat zijn de eiwit verhoudingen? En dat premium blend....is dat per scoop of per 100gr?
Zie hier de voedingswaarden per scoop en per 100gr!Is er nog ergens in jullie magazijn een vergeten hoekje met noxipro...??
Zou fijn zijn :-)

Zojuist weer een bestelling geplaatst.
Is het nog mogelijk dat jullie er wat extra samples bij stoppen, zou dat namelijk erg waarderen!
Ook is het vaak erg moeilijk iets te kiezen, vanwege het gigantische assortiment van jullie.
Als je dan wat samples hebt geprobeerd, maakt de keuze weer een stuk makkelijker
C915574