Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas ik kan er niets aan doen! Misschien makkelijker om volgende keer te gaan betalen met een andere betaalmethode als je het sneller in huis wilt hebben;)!

Tim

Dat snap ik Tim !! maar gisteren deed Ideal een beetje moeilijk zeg maar hij deed het niet vandaar dat ik met vooruitbetaling heb gedaan normaal betaal ik ook met Ideal en dan gaat het goed ... maar zoals al eerder ik wacht het rustig af misschien is het na 12 uur wel gestort .....

Dat snap ik Tim !! maar gisteren deed Ideal een beetje moeilijk zeg maar hij deed het niet vandaar dat ik met vooruitbetaling heb gedaan normaal betaal ik ook met Ideal en dan gaat het goed ... maar zoals al eerder ik wacht het rustig af misschien is het na 12 uur wel gestort .....

Precies houd het even in de gaten, mocht je woensdag nog niks hebben gehoord neem dan nogmaals contact op;)

Tim

Ik kon het niet laten

ReferentienummerC917224

Ik kon het niet laten

ReferentienummerC917224

Bedankt voor je bestelling! Goede keus: What The F#ck Stack

bannerwt.jpg

wow die stack ziet er me super uit :o

is deze een weight gainer ? of gewoon extra pomp en in korte tijd sterkere spieren ?

Helemaal duidelijk, bedankt!

wow die stack ziet er me super uit :o

is deze een weight gainer ? of gewoon extra pomp en in korte tijd sterkere spieren ?

Nee dit is geen weight gainer! De Epic is een creatine en de Vaso Grow een N.O product(voornamelijk gericht op pomp, daarnaast uithoudingsvermogen, stofjes voor verbeterde opname van Aminozuren en minder snelle verzuring)

Tim

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 13:23 ----------

Ja de maximize is bijna op en ik hoor over deze stack veel goede dingen
Bij ons op de sportschool gaan er een paar goed op dus ben benieuwd wat het voor mij doet

Wij krijgen er ook erg goede reacties op! We horen graag van je hoe het is bevallen!:D

Tim

Zojuist weer een bestelling gedaan, hopelijk heb ik morgen alles binnen! :D
Mocht het mogelijk zijn dan zou ik de gratis Whey Perfection Sachet graag in de smaak kiwi/aardbei, mango/peach of tropical hebben.

Ref. nr:C917618

Alvast bedankt!

Zojuist weer een bestelling gedaan, hopelijk heb ik morgen alles binnen! :D
Mocht het mogelijk zijn dan zou ik de gratis Whey Perfection Sachet graag in de smaak kiwi/aardbei, mango/peach of tropical hebben.

Ref. nr:C917618

Alvast bedankt!

Bedankt voor je bestelling! We gaan kijken wat er mogelijk is:D! Ben zelf er fan van de Strawberry/Kiwi en Mango/Peach! Lekkere zomerse smaken:D

Tim

Lemon ice mensen dat is genieten

Prima, 2 extra potten shakes en die capsules besteld dus ;)

tot wanneer zijn de potten afslankeiwit van de weekaanbieding goed?
Smaak Cappucino, appeltaart en choco caramel

Waarom bestelling bij de optie vooruitbetaling vaak zo laat verzonden, begrijp dat er paar dagen tussen zitten voor het geld op de andere zijn rekening komt te staan.
Maar voor de vast klanten moet dit toch lukken, of hebben jullie daar slechte ervaringen mee?

Prima, 2 extra potten shakes en die capsules besteld dus ;)

Bedankt voor je bestelling en succes met je nieuwe sups natuurlijk :D

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 17:47 ----------

tot wanneer zijn de potten afslankeiwit van de weekaanbieding goed?
Smaak Cappucino, appeltaart en choco caramel

Minimaal een jaar ;)

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 17:49 ----------

Waarom bestelling bij de optie vooruitbetaling vaak zo laat verzonden, begrijp dat er paar dagen tussen zitten voor het geld op de andere zijn rekening komt te staan.
Maar voor de vast klanten moet dit toch lukken, of hebben jullie daar slechte ervaringen mee?

Er zitten inderdaad een paar transactie dagen tussen, direct verzenden hebben we inderdaad slechte ervaringen mee. Niet iedereen is even eerlijk helaas. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven