XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F ik heb een vraagje. ik heb nu al een tijdje de whey perfection vanille. Echter ik vond hem altijd zeer makkelijk weg te drinken, alleen o peen of andere manier lijkt het plots binnen een korte tijd mierzoet!! ik krijg het amper nog weg... :(
misschien tips?

PS: Hoe zit het met de neutrale whey. smaakt die gewoon echt naar niks? ook niet gezoet etc?

Ik zou ook graag eens horen hoe alle smaken exact smaken (ook voornamelijk hoe zoet en of ze goed zijn met melk en/of water).

Sorry voor het mierennken maar waarom een barre shake drinken als hij ook lekker kan zijn :)

B&F ik heb een vraagje. ik heb nu al een tijdje de whey perfection vanille. Echter ik vond hem altijd zeer makkelijk weg te drinken, alleen o peen of andere manier lijkt het plots binnen een korte tijd mierzoet!! ik krijg het amper nog weg... :(
misschien tips?

PS: Hoe zit het met de neutrale whey. smaakt die gewoon echt naar niks? ook niet gezoet etc?

Heel apart, we hebben namelijk niks aan de samenstelling veranderd. Misschien met meer water, zodat je de shake wat verdunt.
Verder zijn er inderdaad aan de naturel variant geen smaakstoffen toegevoegd. :)

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 21:55 ----------

Ik zou ook graag eens horen hoe alle smaken exact smaken (ook voornamelijk hoe zoet en of ze goed zijn met melk en/of water).

Sorry voor het mierennken maar waarom een barre shake drinken als hij ook lekker kan zijn :)

Smaken blijven natuurlijk altijd heel erg persoonlijk, iedereen vind weer iets anders lekker. Verder is het omschrijven van de smaken natuurlijk erg lastig. Want ook dit word door iedereen weer anders ervaren. ;)

Laatst bewerkt:
Beste,
Heb dus besteld en betaald via iDeal. Echter staat bij track en trace dat de afzender en de bezorgdatum onbekend zijn.
Is dit een probleem of wordt dit nog opgelost?

PM?

Beste,
Heb dus besteld en betaald via iDeal. Echter staat bij track en trace dat de afzender en de bezorgdatum onbekend zijn.
Is dit een probleem of wordt dit nog opgelost?

PM?

We sturen je inderdaad wel even een PM, dan kunnen we het direct voor je uitzoeken en eventueel direct oplossen. :)

Net zoals hierboven heb ik hetzelfde probleem.
Afzender is "Niet online beschikbaar" en bezorgdatum is "Onbekend "

Bovenstaand ''probleem'' heb ik altijd. Krijg pas op de bezorgdag zelf die info.

Komt door postnl zelf..
het is idd een irritant probleem omdat je het pas de ochtend van de levering ziet en in sommige gevallen het opeens de volgende dag pas komt..

k heb nog geen reactie gehad op mijn pm over whey protein i.p.v afslank eiwit.
kunnen jullie daar nog even naar kijken

als 't goed is komt 't vandaag (dinsdag) binnen, zou mooi zijn! thanks lads!

Net zoals hierboven heb ik hetzelfde probleem.
Afzender is "Niet online beschikbaar" en bezorgdatum is "Onbekend "

Bovenstaand ''probleem'' heb ik altijd. Krijg pas op de bezorgdag zelf die info.

Komt door postnl zelf..
het is idd een irritant probleem omdat je het pas de ochtend van de levering ziet en in sommige gevallen het opeens de volgende dag pas komt..

Heren, graag ontvang ik van jullie even een PM, vermeld graag het referentienummer van je bestelling dan ga ik het gelijk even voor jullie nakijken!

Tim

k heb nog geen reactie gehad op mijn pm over whey protein i.p.v afslank eiwit.
kunnen jullie daar nog even naar kijken

Gezien! graag horen we nog even van je!

Tim

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 08:30 ----------

als 't goed is komt 't vandaag (dinsdag) binnen, zou mooi zijn! thanks lads!

Prima, mochten er zich nog problemen voordoen dan horen wij dat graag van je!

Beste,

Het gemelde pakket met als referentienummer: C918255.
Hierbij heeft een verandering in afleverdatum opgetreden.
Het wordt pas afgeleverd op woensdag 8 mei tussen 12u en 15u. Terwijl ik het op maandag heb besteld rond 1800.
Wat is er mis gegaan? Gisteren stond het nog gewoon op dinsdag tussen 12u en 15u. Dit is overigens als de 2e keer dat wanneer ik voor 22u bestel, het paket toch later wordt afgeleverd.

MVG
Molleninho

Graag hoor ik van jullie.

Beste,

Het gemelde pakket met als referentienummer: C918255.
Hierbij heeft een verandering in afleverdatum opgetreden.
Het wordt pas afgeleverd op woensdag 8 mei tussen 12u en 15u. Terwijl ik het op maandag heb besteld rond 1800.
Wat is er mis gegaan? Gisteren stond het nog gewoon op dinsdag tussen 12u en 15u. Dit is overigens als de 2e keer dat wanneer ik voor 22u bestel, het paket toch later wordt afgeleverd.

MVG
Molleninho

Graag hoor ik van jullie.

Ik heb je PM gelezen en beantwoord, we laten zo snel mogelijk meer weten over je bestelling!

Tim

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 09:08 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Afslank Eiwit 2Kg ACTIE

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2KG (71Shakes) voor €30,90

Alpha Muscle

44 Doseringen(22dagen) voor €17,50

Amino Direct

1000ml voor €9,90

Vita-min Multiple Sport

60 Mega Caps(Maandverpakking) voor €7,50

HMB Mega Caps

[Link niet meer beschikbaar]

120 Capsules voor €19,90

Beta-Alanine Xplode

420 gram voor €19.90

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Al gebruik gemaakt van onze weekaanbiedingen? Top producten voor een zeer scherpe prijs!

Vannochtend even langs geweest bij de shop in Heerenveen zelf.
Zélfs daar even vriendelijk als digitaal hier haha.

Heb mooi de mass perfection weer aangeschaft!

Vannochtend even langs geweest bij de shop in Heerenveen zelf.
Zélfs daar even vriendelijk als digitaal hier haha.

Heb mooi de mass perfection weer aangeschaft!
Bedankt voor je complimenten. Groot is het geworden he! :) Leuk dat je even langs gekomen bent, heb je in ieder geval een indruk wat we doen en hoe we te werk gaan. Wellicht tot in de toekomst! :)

Ralf

Perfection Bar

Ik kom maar gelijk met de deur in huis vallen. Wanneer hebben jullie de smaken Banaan & White Chocolate weer? ER stond op de website omstreeks 6 mei.... Alvast Bedankt!! Volgens de reviews is Strawberry niet echt lekker lol:D

Waren de repen alweer uitverkocht :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven