Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had bij mijn bestelling gevraagd of er een sample Nutella-Hazelnoot afslank eiwitten bij kon, helaas werd er een andere smaak bij geleverd. Heb namelijk alles al gehad behalve nutella, die wou ik er waarschijnlijk nog bij nabestellen.

Maar dat is niet de reden van mijn post, niks te klagen hoor - zoals altijd direct verzonden en meteen de volgende ochtond in huis. Kwalitatieve producten met een heerlijke smaak. Blabla.

Echter had ik een vraag over de L-Carnitine capsules. Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pillen slikt, maar is het ook mogelijk om hem open te draaien en de inhoud op te lossen in water en het op te drinken?

Had bij mijn bestelling gevraagd of er een sample Nutella-Hazelnoot afslank eiwitten bij kon, helaas werd er een andere smaak bij geleverd. Heb namelijk alles al gehad behalve nutella, die wou ik er waarschijnlijk nog bij nabestellen.

Maar dat is niet de reden van mijn post, niks te klagen hoor - zoals altijd direct verzonden en meteen de volgende ochtond in huis. Kwalitatieve producten met een heerlijke smaak. Blabla.

Echter had ik een vraag over de L-Carnitine capsules. Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pillen slikt, maar is het ook mogelijk om hem open te draaien en de inhoud op te lossen in water en het op te drinken?

Bedankt voor je berichtje! Helaas is het niet mogelijk rekening te houden met smaken samples omdat wij dan voor elke bestelling apart een smaak bij de bestellingen zouden moeten doen, dat is onbegonnen werk;) Goed te horen dat je je bestelling weer mooi op tijd binnen hebt mogen krijgen! Het is inderdaad mogelijk om de L-Carnitine Capsules te openen en op te lossen in water, echter zal het qua smaak niet erg lekker zijn om in te nemen:D

Tim

Hey Bodyenfit!

Bij mijn vorige bestelling zat er een beker bij, maar op de deksel van deze beker zit een kleine "scheur", waardoor ik deze uiteraard niet kan gebruiken. Trek ik hier een foto van om het te laten zien?

Ik heb bovendien een nieuwe bestelling geplaatst, en heb deze vorige week vrijdag via overschrijving betaalt.
ReferentienummerC910076, Klantnummer272572

Mvg

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 15:11 ----------

Nog een vraag: Als ik BCAA pure in de ochtend neem, maakt het dan uit of ik het met fruitsap of water neem i.v.m. de opnamesnelheid?

Hey Bodyenfit!

Bij mijn vorige bestelling zat er een beker bij, maar op de deksel van deze beker zit een kleine "scheur", waardoor ik deze uiteraard niet kan gebruiken. Trek ik hier een foto van om het te laten zien?

Ik heb bovendien een nieuwe bestelling geplaatst, en heb deze vorige week vrijdag via overschrijving betaalt.
ReferentienummerC910076, Klantnummer272572

Mvg

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 15:11 ----------

Nog een vraag: Als ik BCAA pure in de ochtend neem, maakt het dan uit of ik het met fruitsap of water neem i.v.m. de opnamesnelheid?

Dat is vervelend! Ik heb je een PM gestuurd dan gaan we dat even voor je oplossen:D

Tim

ik zag dat de betaling binnen was van mijn bestelling C914427 TOP :thumb: ik zie het morgen wel verschijnen !! ben benieuwd naar de Nitrix !!( wanneer kan ik deze het beste innemen en hoevaak ?? op trainingsdagen en rustdagen )

ik zag dat de betaling binnen was van mijn bestelling C914427 TOP :thumb: ik zie het morgen wel verschijnen !! ben benieuwd naar de Nitrix !!( wanneer kan ik deze het beste innemen en hoevaak ?? op trainingsdagen en rustdagen )
Graag gedaan. De aanbevolen dosering van de Nitrix 2.0 is 2 keer daags 3 capsules. Zowel op rust en trainingsdagen.

Ralf

alles is weer geleverd, echt super werk manne!

Gezien! graag horen we nog even van je!

Tim

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 08:30 ----------

Prima, mochten er zich nog problemen voordoen dan horen wij dat graag van je!

Niet echt een probleem, maar wel jammer dat 'k 2x dezelfde sample krijg, waarvan ik tegelijkertijd al een pot van bestel :P. Volgende keer beter zullen we maar zeggen!

Niet echt een probleem, maar wel jammer dat 'k 2x dezelfde sample krijg, waarvan ik tegelijkertijd al een pot van bestel :P. Volgende keer beter zullen we maar zeggen!
Begrijp ik! :) Wij geven deze vaak gratis weg om kennis te maken met het product. We krijgen dagelijks zoveel bestellingen dat als wij voor iedereen een smaak naar keus moeten pakken, dat hier helaas geen beginnen aan is:rolleyes: Mocht je toch specifieke smaken willen proberen, adviseer ik om een Whey Perfection Variety te nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Succes he! Hoop dat je me vervangend product goed vindt :D

Ik ga je op de hoogte houden stefanovich ;)

Citaat:
Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb de Nitrix AVPT ( 1.0 ) wil eerst die proberen en daarna de 2.0 als het nodig is !!;)

Haha, oh ke! :) De aanbevolen de dosering van de Nitrix 3 keer 3 capsules per dag. Hierin kun je natuurlijk iets spelen als je dat zelf wilt.

Ralf

Ok dank je wel !!!

Had vanuit order C857988 nog een doos witte chocolade te goed. Net order C921302 geplaatst, kan die doos er bij? :)

Mooi dat de repen er weer zijn! Ook bekend wanneer better stevia weer voorradig is?

p.s. soms wel jammer dat je niet ingelogd blijft en winkelwagen dan weer leeg is.. Ik weet nu al niet meer wat ik allemaal moest bestellen.. :p

Heb een mail naar jullie gestuurd over de ingrediënten van een bepaald product niet overeen komen met het product dat geleverd is aan mij.

Beter jammer dat jullie hier niet op reageren.

Had vanuit order C857988 nog een doos witte chocolade te goed. Net order C921302 geplaatst, kan die doos er bij? :)
Als deze in de backorder staat, verzenden we deze morgen. Zoals je op de pagina van de Perfection Bar ziet, word deze order verzonden wanneer banaan en witte chocolade binnen komen (verwacht 6 mei, morgen dus). Deze verzenden we dus morgen voor je :)
Mooi dat de repen er weer zijn! Ook bekend wanneer better stevia weer voorradig is?

p.s. soms wel jammer dat je niet ingelogd blijft en winkelwagen dan weer leeg is.. Ik weet nu al niet meer wat ik allemaal moest bestellen.. :p
Durf ik helaas niet te zeggen, maar ik verwacht 1-2 weken. Deze zit normaal gesproken altijd bij onze Amerikaanse levering :) Dat laatste klopt inderdaad, dat heeft met veiligheidsreden te maken. Volgens mij is dat je eens per 24u ingelogd moet zijn (of pagina bezoeken, zolang je ingelogd bent), dan blijft het staan.
Heb een mail naar jullie gestuurd over de ingrediënten van een bepaald product niet overeen komen met het product dat geleverd is aan mij.

Beter jammer dat jullie hier niet op reageren.
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. We hebben een serviceteam dat dagelijks alle mail tot 22 uur behandeld. Als je ook naar hen gemaild hebt, hoor je daar een reactie op te krijgen. Zou je deze naar mij willen sturen? Dan gaan we uiteraard hier even voor je naar kijken :)

Ralf

Bedankt voor je bestelling! Goede keus: What The F#ck Stack

bannerwt.jpg

Zo vandaag eerste training gehad met deze stack icm met mijn overige supps.
Super !!!

Benieuwd hoe het morgen gaat

Durf ik helaas niet te zeggen, maar ik verwacht 1-2 weken. Deze zit normaal gesproken altijd bij onze Amerikaanse levering :) Dat laatste klopt inderdaad, dat heeft met veiligheidsreden te maken. Volgens mij is dat je eens per 24u ingelogd moet zijn (of pagina bezoeken, zolang je ingelogd bent), dan blijft het staan.

Oke dan bestel ik de rest al gewoon, komt de stevia later wel! Oke geen probleem, maak voortaan wel een printscreen zodat ik zeker weet wat ik moet hebben. Bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven