- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Had bij mijn bestelling gevraagd of er een sample Nutella-Hazelnoot afslank eiwitten bij kon, helaas werd er een andere smaak bij geleverd. Heb namelijk alles al gehad behalve nutella, die wou ik er waarschijnlijk nog bij nabestellen.
Maar dat is niet de reden van mijn post, niks te klagen hoor - zoals altijd direct verzonden en meteen de volgende ochtond in huis. Kwalitatieve producten met een heerlijke smaak. Blabla.
Echter had ik een vraag over de L-Carnitine capsules. Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pillen slikt, maar is het ook mogelijk om hem open te draaien en de inhoud op te lossen in water en het op te drinken?
Maar dat is niet de reden van mijn post, niks te klagen hoor - zoals altijd direct verzonden en meteen de volgende ochtond in huis. Kwalitatieve producten met een heerlijke smaak. Blabla.
Echter had ik een vraag over de L-Carnitine capsules. Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pillen slikt, maar is het ook mogelijk om hem open te draaien en de inhoud op te lossen in water en het op te drinken?

Goed te horen dat je je bestelling weer mooi op tijd binnen hebt mogen krijgen! Het is inderdaad mogelijk om de 
De aanbevolen de dosering van de Nitrix 3 keer 3 capsules per dag. Hierin kun je natuurlijk iets spelen als je dat zelf wilt.
. Volgende keer beter zullen we maar zeggen!
Mocht je toch specifieke smaken willen proberen, adviseer ik om een