jeffreyxl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dan bestel ik de rest al gewoon, komt de stevia later wel! Oke geen probleem, maak voortaan wel een printscreen zodat ik zeker weet wat ik moet hebben. Bedankt!![]()
Bedankt voor je complimenten. WTF Stack is een hele goede combi en horen we ontzettend veel goede reacties overZo vandaag eerste training gehad met deze stack icm met mijn overige supps.
Super !!!
Benieuwd hoe het morgen gaat
Ben benieuwd naar je ervaring vandaag.Super, altijd goed. Wat Robbert1976 ook zei, producten die je vaak besteld kun je ook toevoegen aan je favorietenlijst. Vanuit daar kun je heel gemakkelijk bestellenOke dan bestel ik de rest al gewoon, komt de stevia later wel! Oke geen probleem, maak voortaan wel een printscreen zodat ik zeker weet wat ik moet hebben. Bedankt!![]()
Regelen we voor je!Bij me laatste bestelling geen animal pack ontvangen terwijl deze wel op de factuur vermeld staat, wordt deze later toegezonden of?
Ref nr: C918574
Ik ben vandaag zelf heel erg druk, als je mijn collega's bellen of mailen wilt, dan regelen ze dit voor je! 
Heel gemakkelijk, ralf@bodyenfitshop.nl

Hele goede tip!Je kan de producten toch ook in je favorietenlijst zetten !! dan kan je vanuit daar je bestelling doen/plaatsen doe ik ook altijd

Ja hoor, geen enkel probleem!Kan ik vasow grow ook mrt fatburner combinere thermodrenext met dma erin

Als je het aangeeft bij de volgende bestelling dat je deze bent vergeten te selecteren bij je vorige bestelling, dan zorgen wij dat deze bij je eerstvolgende erbij komt. Akkoord?
Ralf
Ik heb 6 weken geleden ongeveer een kortingscode gekregen (2,5%) hoelang blijft deze code geldig?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Vrijdag in huis!Nou de witte choco repen maar eens besteld! En whey En dextro En een mooie roze shakebaker voor m'n vrouwtje![]()
Tot dat jij deze gebruikt!Ik heb 6 weken geleden ongeveer een kortingscode gekregen (2,5%) hoelang blijft deze code geldig?

Dat klopt inderdaad, zowel in Nederland en België.
Bedankt voor je bestelling. Regelen we voor je!net bestelling geplaatst
C922737
kun je aub de bidon erbij doen?
Bedankt voor je bestelling! Hij zal morgen bij je worden aangeboden!
Tim
Nog steeds niets binnen :s
Bedankt voor je bestelling! Hij zal morgen bij je worden aangeboden!
Tim
Nog steeds niets binnen :s
Had je al op je T&T gekeken? Vaak staat daar op als de chauffeur onderweg is. Wij hebben gisteren alle pakketten geleverd aan postNL en zijn ook verwerkt. Deze moet dus vandaag nog komen
Ralf
Had je al op je T&T gekeken? Vaak staat daar op als de chauffeur onderweg is. Wij hebben gisteren alle pakketten geleverd aan postNL en zijn ook verwerkt. Deze moet dus vandaag nog komen
Ralf
ik heb spijtig genoeg geen mail gekregen als ze het verzonden hebben :s
alleen bedankt voor je bestelling .
ik heb spijtig genoeg geen mail gekregen als ze het verzonden hebben :s
alleen bedankt voor je bestelling .
Zou je je referentienummer even in een pm willen sturen? Dan gaan we het natuurlijk direct uitzoeken!
Vandaag mijn bestelling wederom in goede orde ontvangen met mijn Nitrix dus we kunnen gaan knallen !!! bedankt weer B&F !!!![]()
! Weer een tevreden klant! Dat wordt weer pompen met de Nitrix!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tim