AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij me laatste bestelling geen animal pack ontvangen terwijl deze wel op de factuur vermeld staat, wordt deze later toegezonden of?

Ref nr: C918574

En wat is jou email ralf?

Oke dan bestel ik de rest al gewoon, komt de stevia later wel! Oke geen probleem, maak voortaan wel een printscreen zodat ik zeker weet wat ik moet hebben. Bedankt! :)

Je kan de producten toch ook in je favorietenlijst zetten !! dan kan je vanuit daar je bestelling doen/plaatsen doe ik ook altijd

Kan ik vasow grow ook mrt fatburner combinere thermodrenext met dma erin

Zo vandaag eerste training gehad met deze stack icm met mijn overige supps.
Super !!!

Benieuwd hoe het morgen gaat
Bedankt voor je complimenten. WTF Stack is een hele goede combi en horen we ontzettend veel goede reacties over :) Ben benieuwd naar je ervaring vandaag.
Oke dan bestel ik de rest al gewoon, komt de stevia later wel! Oke geen probleem, maak voortaan wel een printscreen zodat ik zeker weet wat ik moet hebben. Bedankt! :)
Super, altijd goed. Wat Robbert1976 ook zei, producten die je vaak besteld kun je ook toevoegen aan je favorietenlijst. Vanuit daar kun je heel gemakkelijk bestellen :thumbs:
Bij me laatste bestelling geen animal pack ontvangen terwijl deze wel op de factuur vermeld staat, wordt deze later toegezonden of?

Ref nr: C918574
Regelen we voor je! :) Ik ben vandaag zelf heel erg druk, als je mijn collega's bellen of mailen wilt, dan regelen ze dit voor je! :)
Heel gemakkelijk, ralf@bodyenfitshop.nl :)
Je kan de producten toch ook in je favorietenlijst zetten !! dan kan je vanuit daar je bestelling doen/plaatsen doe ik ook altijd
Hele goede tip! :thumbs: Was al bijna vergeten dat deze functie bestaat:D
Kan ik vasow grow ook mrt fatburner combinere thermodrenext met dma erin
Ja hoor, geen enkel probleem! :)

Ralf

Nou de witte choco repen maar eens besteld! En whey En dextro En een mooie roze shakebaker voor m'n vrouwtje :D

Ik heb 6 weken geleden ongeveer een kortingscode gekregen (2,5%) hoelang blijft deze code geldig?

Morgen wordt er niet bezorgd.. neem ik aan?

Nou de witte choco repen maar eens besteld! En whey En dextro En een mooie roze shakebaker voor m'n vrouwtje :D
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Vrijdag in huis! :thumbs: Het is ongelooflijk, zojuist zijn de Perfection Bars Witte Chocolade en Banaan binnen gekomen. Het lijkt wel of iedereen het ruikt, de inpaktafels staan er alleen maar vol mee.
perfect%20bars2.jpg

Ik heb 6 weken geleden ongeveer een kortingscode gekregen (2,5%) hoelang blijft deze code geldig?
Tot dat jij deze gebruikt! :)
Morgen wordt er niet bezorgd.. neem ik aan?
Dat klopt inderdaad, zowel in Nederland en België.
net bestelling geplaatst
C922737

kun je aub de bidon erbij doen?
Bedankt voor je bestelling. Regelen we voor je! :)

Ralf

C801379
danku :)

Vandaag mijn bestelling wederom in goede orde ontvangen met mijn Nitrix dus we kunnen gaan knallen !!! bedankt weer B&F !!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven