XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net gelijk peach besteld ben echt heel erg benieuwd naar de smaak.het komt mooi op tijd want de bus op mijn werk gaat vandaag op haha.als jullie nog samples hebben van crack hou ik me graag aanbevolen heb ooit eens een sample gehad van jullie en die beviel wel goed geloof ik.maar ben hard opzoek naar een goede pre workout.dus als jullie het hebben heel erg graag mijn ordernr.is 119791.alvast heel erg bedankt groetjes

andere samples zijn natuurlijk ook altijd welkom hahaha

OMG, waar is de micellar banana rage gebleven?? Wilde net bestellen van het weekend en nu is het weg of zo??
Heeft de concurrent ineens MC in de aanbieding. Dilemma...

OMG, waar is de micellar banana rage gebleven?? Wilde net bestellen van het weekend en nu is het weg of zo??

:eek: banana rage heb ik ook en die is idd goed! zou spijtig zijn dat ze hem niet meer zouden aanbieden :(

kun je door 't slikken van pillen een soort van kriebelhoest kunnen krijgen?
begint steeds erger te worden...

zo ja, hoe op te lossen?

ik gebruik transform & omega 3 gels/capsules

Ik was echt positief verrast over jullie service (super netjes dat je die shaker+samples nastuurde) dus ik heb nog ff een bestelling geplaatst:

- Animal PM
- Anadraulic State
- Alive multi's

ben vooral benieuwd naar de PM en de state..

kan je er weer wat leuke samples in doen? is altijd net kerst als je die pakketten openmaakt :D (heb je trouwens al humapro samples? erg nieuwsgeirig..al een idee wanneer die aankomt?)

ref = 119553

:) Dank je!

Het referentienummer klopt volgens mij niet(?)

HumaPro heb ik nog geen samples van.. weet eigenlijk ook niet of die er komen.

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Tja, de smaak Banana Rage is op. We verwachten deze dinsdag of woensdag weer. Excuses!!

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

heb net gelijk peach besteld ben echt heel erg benieuwd naar de smaak.het komt mooi op tijd want de bus op mijn werk gaat vandaag op haha.als jullie nog samples hebben van crack hou ik me graag aanbevolen heb ooit eens een sample gehad van jullie en die beviel wel goed geloof ik.maar ben hard opzoek naar een goede pre workout.dus als jullie het hebben heel erg graag mijn ordernr.is 119791.alvast heel erg bedankt groetjes

andere samples zijn natuurlijk ook altijd welkom hahaha

Ik heb wat samples in een envelop gedaan, die stuur ik met de post. Ik was te laat om ze nog bij te voegen. Je kunt trouwens als je samples wilt dit het beste even bij "opmerkingen" aangeven.

Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

:eek: banana rage heb ik ook en die is idd goed! zou spijtig zijn dat ze hem niet meer zouden aanbieden :(

Over enkele dagen weer binnen:D Geen zorgen!

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

kun je door 't slikken van pillen een soort van kriebelhoest kunnen krijgen?
begint steeds erger te worden...

zo ja, hoe op te lossen?

ik gebruik transform & omega 3 gels/capsules

Eehhh, misschien heb je last van irritatie in je keel... als je normaal de caps met water of sap neemt dan lijkt mij dit niet echt voor de hand liggen.

Ik heb wat samples in een envelop gedaan, die stuur ik met de post. Ik was te laat om ze nog bij te voegen. Je kunt trouwens als je samples wilt dit het beste even bij "opmerkingen" aangeven.

dank jullie wel en ik zal het de volgende keer bij opmerkingen zeten alvast heel erg bedankt en ik kijk uit naar de nieuwe smaken :D

dank jullie wel en ik zal het de volgende keer bij opmerkingen zeten alvast heel erg bedankt en ik kijk uit naar de nieuwe smaken :D

Altijd goed:) jij, ook bedankt natuurlijk!!

@BodyenFitshop: Heb vandaag envelopje gekregen!
TOP TOP TOP, dit is een voorbeeld van service waar andere voorbeeld aan kunnen nemen!
Heb al heel wat reclame voor jullie gemaakt in de gym :d, Bedankt !

Wat is eigenlijk de houdbaar houd van de natadrol ?

Denk dat het mss dan handig is om dat nu te bestellen, vanwege dat pakket.
En pas beginnen na de zomervakantie

Net de Natabolic besteld :D
Ref: 119859

TOP TOP TOP, dit is een voorbeeld van service waar andere voorbeeld aan kunnen nemen!

:thumbs: Dank je!!

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Wat is eigenlijk de houdbaar houd van de natadrol ?

Denk dat het mss dan handig is om dat nu te bestellen, vanwege dat pakket.
En pas beginnen na de zomervakantie

2012:) dus dat komt wel goed!!

:roflol:Ja ik vast ook wel; loop altijd rond met mijn bidon. In de kleedkamers nog eens de shaker:D
Nujah, dat is dan ook wel de bedoeling van deze actie mag ik veronderstellen.

Ik heb alleen nog geen track&trace gehad of mail dat die verzonden is ? :(

Wel van de bestelling binnen gekregen en dan komt de 2de altijd 2min later ofzo. Dit keer alleen niet, ook niet in ongewenst terecht gekomen :s
Vertrouw jou wel op je woord dat die verzonden is alleen track&trace is wel handig :p

Spul binnen, top service. Wel jammer dat crack samples op waren en ik nu banana milkshake sample heb terwijl ik daar net een pot van heb weggewerkt :P Maar maakt verder niet uit :)

wat is jullie beste fatburner body en fitshop???

welke afwegingen zou ik maken bij het kiezen voor Result of voor TMS ?
Ga wrs morgen een superbestelling zetten : Whey (ik wacht af op de reviews van de peach) TMS + Pre-wo power pill en misschien een vetpercentagemeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven