MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodyenfitshop,

Heb altijd tevreden bij jullie besteld maar zit nu echter in Duitsland vanwege stage..

Is het mogelijk verzending te regelen? omgeving Keulen/Bonn.

Natuurlijk, geen probleem. Je moet dan bij verzendmethode Duitsland kiezen en de 2de optie. :D

Het is spijtig dat je voor minder dan 20 euro aan bestellingen 3.50 euro verzendkosten moet betalen :(

Het is gewoon zoals je Whey Perfection gewend bent. Topkwaliteit van Volac, goede smaak en oplosbaarheid. Deze is bij elke smaak gelijk, maar word anders op smaak gebracht. Het is inderdaad een chocolade cookies smaak.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Al verkrijgbaar in 30 heerlijke smaken!:eek:

Dat hangt van meerdere factoren af. Bij ons huismerk is die vaak het gunstigst. Dit komt doordat de verhoudingen goed zijn, kwaliteit goed en een lage prijs. Je kan bijv. ook ZMA van een ander merk pakken. Pak je dezelfde (of mindere kwaliteit) voor een hogere prijs. Bij ons weet je dat je goed zit:) Anabolic ZMA

Ralf

Hmmm, ik vond de Apple pie echt smake naar een mix van appel en cookies en Cream namelijk, hahahaha. Vandaar ;)

Kan je dat ook onderbouwen?
Waarom die beter zou zijn?
Ben gewoon benieuwd.

Mijn onderbouwing is mijn eigen ervaring :) Moet er 2x per week om 4:30 uit en merk gewoon dat ik met deze ZMA echt meer uitgerust wakker word!

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 17:42 ----------

Wat is het verschil tussen multi men en smart multi? Heb weer nieuwe vitamines nodig namelijk binnenkort :D

Het is spijtig dat je voor minder dan 20 euro aan bestellingen 3.50 euro verzendkosten moet betalen :(
We kunnen helaas niet anders, omdat we zulke scherpe prijzen hanteren. Daarnaast hebben we de laatste tijd zoveel aantrekkelijke, goedkope producten <10 euro waarbij onze klanten deze alleen kochten. Hierop konden de verzendkosten eigenlijk niet meer uit en moesten we deze grens instellen. Als je een grotere bestelling plaatst, dan verdwijnt deze inderdaad vanaf 20 euro.

Ralf

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen multi men en smart multi? Heb weer nieuwe vitamines nodig namelijk binnenkort :D

EDIT: oeps dubbel haha

Mijn onderbouwing is mijn eigen ervaring :) Moet er 2x per week om 4:30 uit en merk gewoon dat ik met deze ZMA echt meer uitgerust wakker word!

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 17:42 ----------

Ze zijn alle 2 van a tot z compleet maar bij de smart multi zit ook nog extra Acai, Green Tea Extract, Green Coffee Extract en L-Carnitine. Perfect om dus voldoende waardevolle vitamines en mineralen binnen te krijgen tijdens het afvallen :D.

Ze zijn alle 2 van a tot z compleet maar bij de smart multi zit ook nog extra Acai, Green Tea Extract, Green Coffee Extract en L-Carnitine. Perfect om dus voldoende waardevolle vitamines en mineralen binnen te krijgen tijdens het afvallen :D.

Dan ga ik voor de smart straks, thanks!

Ik neem altijd jullie huismerk whey isolaat. En nu zit ik te twijfelen of ik L-Glutamine ernaast kan nemen post-workout.
Ik kan er alleen niet helemaal uit komen hoeveel gram Glutamine er in mijn isolaat zit, per 100 gram.
B&F site zei:
Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 5293,49
Arginine 1903,98
Ac. Aspart. 11444,20
Cysteine 412,40
Ac. Glutam. 16657,88
[... etc.]

Hoe veel gram kan ik dan per 100 gram whey isolaat verwachten aan Glutamine?
En is het (bij een 30 gr scoop) postworkout een nuttige toevoeging om L-Glutamine apart nog toe te voegen?

Mvg,

FTIO

Ik neem altijd jullie huismerk whey isolaat. En nu zit ik te twijfelen of ik L-Glutamine ernaast kan nemen post-workout.
Ik kan er alleen niet helemaal uit komen hoeveel gram Glutamine er in mijn isolaat zit, per 100 gram.

Hoe veel gram kan ik dan per 100 gram whey isolaat verwachten aan Glutamine?
En is het (bij een 30 gr scoop) postworkout een nuttige toevoeging om L-Glutamine apart nog toe te voegen?

Mvg,

FTIO

Durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, me collega komt hier later even op terug. :)

Top dat het nu mogelijk is om bij een besteding van €60,- ook een derde cadeau te kiezen! Ik kwam eigenlijk nooit aan de honderd euro maar zestig gaat wel lukken ;)

Verder had ik nog een vraag. Ik gebruik nu sinds vorige week beta alanine en neem dit op trainingsdagen zowel 's ochtends als voor de training (op rustdagen alleen 's ochtends). Kan ik dit 's ochtends ook mengen met mijn shake (bestaande uit melk, whey en oats) of is het beter om dit voor het ontbijt met water in te nemen?

Alvast bedankt!

Wel spijtig dat de t shirts ervan tussen zijn..

Wel spijtig dat de t shirts ervan tussen zijn..
Nee hoor, deze zijn er nog en kun je gerust bestellen. Als je hem lost koopt, zit je nog altijd onder de 100 euro. Je vindt ze onder de accesoiressen. Doordat de grens van de cadeaus omlaag gegaan is, wilden we in deze klasse iets goedkopere producten wat marge technisch goed uit kan. Wellicht dat de grens weer omhoog gaat, dan zal iknzorgen dat de shirts er weer bij komen.
Ik bedoel het goed. Maar zou ik dat antwoord vanavond nog kunnen krijgen? Ik wilde het namelijk voor 10en bestellen. En alvast bedankt voor je eerlijke antwoord.
16657,88 per 100 gram.

Ralf

Nee hoor, deze zijn er nog en kun je gerust bestellen. Als je hem lost koopt, zit je nog altijd onder de 100 euro. Je vindt ze onder de accesoiressen. Doordat de grens van de cadeaus omlaag gegaan is, wilden we in deze klasse iets goedkopere producten wat marge technisch goed uit kan. Wellicht dat de grens weer omhoog gaat, dan zal iknzorgen dat de shirts er weer bij komen.

16657,88 per 100 gram.

Ralf

Beste Ralf,

Zou jij mij dan uit kunnen leggen wat dan die 16657,88 'aminozuurprofiel' inhoud? Want ik weet nu nog steeds niet hoe veel gram dat dan per 100 gram isolaat is.
En die vraag is eigenlijk ondergeschikt aan mijn andere vraag, waar ik naar mijn mening nog geen antwoord op heb gehad:
FTIO zei:

Kan zijn dat deze vraag al gesteld is, heb niet door de pagina's heen gelezen maar: Wanneer krijgen jullie Intimidate! weer binnen? En zodra deze weer binnen is, is de korting dan nog steeds van toepassing op het product? Alvast bedankt.

Beste Ralf,

Zou jij mij dan uit kunnen leggen wat dan die 16657,88 'aminozuurprofiel' inhoud? Want ik weet nu nog steeds niet hoe veel gram dat dan per 100 gram isolaat is.
En die vraag is eigenlijk ondergeschikt aan mijn andere vraag, waar ik naar mijn mening nog geen antwoord op heb gehad:

Is zeg maar 16,65788 gram per 100 gram i guess?

Beste b n f,

Weet dat jullie erg goedkoop zijn en ben een trouwe klant
Maar ik zie bij xxl purple wraath voor €10 goedkoper staan..
Behouden jullie je prijs.?!

Beste b n f,

Weet dat jullie erg goedkoop zijn en ben een trouwe klant
Maar ik zie bij xxl purple wraath voor €10 goedkoper staan..
Behouden jullie je prijs.?!
Beste Reverz,

Bedankt voor je feedback, ik ga het even intern overleggen, ik kom er zo spoedig mogelijk op terug;)

Tim

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 08:10 ----------

Kan zijn dat deze vraag al gesteld is, heb niet door de pagina's heen gelezen maar: Wanneer krijgen jullie Intimidate! weer binnen? En zodra deze weer binnen is, is de korting dan nog steeds van toepassing op het product? Alvast bedankt.

Inderdaad, We verwachten eind deze week de nieuwe versie van de Intimidate binnen te krijgen! Helaas durf ik op dit moment nog niet te zeggen of de korting hier ook voor geld.

Tim

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 08:12 ----------

Beste Ralf,

Is zeg maar 16,65788 gram per 100 gram i guess?

We gaan het even voor jullie uitzoeken, we komen hier zo snel mogelijk op terug.

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven