Faycan2
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaats bij je komende bestelling even de opmerking dat je met mij hebt afgesproken dat je een aantal verschillende smaken als samples krijgt
Eldert
denk dat de inpakkers het niet leuk vonden dat ik dit met jou het afgesproken 
Jammer dat Hydrolisaat telkens wéér uitverkocht is. Echt balen dit. Dit is voor mij de enigste whey die ik gebruik. Wanneer komt ie weer op voorraad?
Heb nu mijn volgende bestelling gedaan en heb het er bijgezet maar heb gewoon 3x dezelfde smaak gekregendenk dat de inpakkers het niet leuk vonden dat ik dit met jou het afgesproken
![]()

Ben pas een keertje vreemd gegaan en bij jullie een bestelling gedaan.
Goede shake beker !
Heb onlangs hot blood via jullie website besteld, maar ik voel niet echt een boost. Kan een van jullie een goede pre work out aanraden die ik in combinatie met Magnificent kan gebruiken. Alvast bedankt![]()
Hedde jullie iets wat hierop lijkt?
Vitamin A (as retinyl acetate and 25% beta carotene)
10,000 IU 200%
Vitamin C (as ascorbic acid and calcium ascorbate)
120 mg 200%
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl succinate)
60 IU 200%
Calcium (as dicalcium phosphate and calcium ascorbate)
300 mg 30%
Phosphorus (as dicalcium phosphate)
232 mg 23%
Zinc (as zinc citrate)
30 mg 200%
Selenium (as selenomethionine)
140 mcg 200%
Grape Seed Extract (95% polyphenols)
50 mg **
Green Tea Leaf Extract (98% polyphenols 75% catechins)
100 mg **
Citrus Bioflavonoid Complex
200 mg **
Alpha Lipoic Acid
20 mg **
Turmeric Root Extract (95% curcumin)
2 mg **
Lycopene
2 mg **
Lutein
500 mcg **
CoEnzyme Q-10
2 mg **
Astaxanthin
20 mcg **
Tocotrienol Complex
20 mcg **
Zeaxanthin
10 mcg **
Pine Bark Extract (Pycnogenol ®)
10 mcg **
Hey B&F,
De Craze die opnieuw binnen is, is dat de ouwe versie?
Hallo B&F,
Mail voor 2,5% korting komt niet aan. Komt meestal direct!
Heren, bij welke EU distribiteur kopen jullie Craze in? Want Driven Sports hadden een lijst released met degenen die namaak verkopen. Er was een hele discussie hier op forum ook. Dus het zou handig zijn dat wij als consument wisten wat wij kopen.

Mijn collega van de inkoop is helaas afwezig, vandaar hij de vraag even 'open' liet. Wij kopen onze producten altijd via de officiele kanalen in. Ik kan je verzekeren dat wij de echte versie Craze van Driven Sports hebbenIk dacht ik quote ff mezelf, want ik weet niet of mijn vraag expres of per ongeluk overgeslagen is![]()

Denk uiteindelijk dat milkshake de beste keuze was maar ga hem over een paar dagen testen als de oude pot leeg is. Ik snap dat je wantrouwt dat er vervalsingen in omloop zijn, maar kan je garanderen dat wij altijd alles via officiele kanalen inkopen. Je kan op mijn verantwoordelijkheid een potje afnemen.
Graag gedaan. Jij ook bedankt. We proberen altijd de laagste prijzen te hebben daarnaast met de beste kwaliteit en goede service. Ben blij dat je dat ook zo ervaart. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar je review over het product. Houd me op de hoogte!Heb gister mijn pakket binnen gehad. Kan nu weer een paar maandjes verder. Heb nu voor het eerst besteld omdat bepaalde dingen die ik neem bij jullie een stuk goedkoper zijn dan andere web shops. Of jullie prijs is hetzelfde gebleven terwijl andere stegen, dat kan ook
Was ook even in de war welke van de 3/4 chocolade smaken ik nu moest nemenDenk uiteindelijk dat milkshake de beste keuze was maar ga hem over een paar dagen testen als de oude pot leeg is.
Bedankt nog!
Heren, bij welke EU distribiteur kopen jullie Craze in? Want Driven Sports hadden een lijst released met degenen die namaak verkopen. Er was een hele discussie hier op forum ook. Dus het zou handig zijn dat wij als consument wisten wat wij kopen.