MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat Hydrolisaat telkens wéér uitverkocht is. Echt balen dit. Dit is voor mij de enigste whey die ik gebruik. Wanneer komt ie weer op voorraad?

Plaats bij je komende bestelling even de opmerking dat je met mij hebt afgesproken dat je een aantal verschillende smaken als samples krijgt;)

Eldert

Heb nu mijn volgende bestelling gedaan en heb het er bijgezet maar heb gewoon 3x dezelfde smaak gekregen :p denk dat de inpakkers het niet leuk vonden dat ik dit met jou het afgesproken :p

Jammer dat Hydrolisaat telkens wéér uitverkocht is. Echt balen dit. Dit is voor mij de enigste whey die ik gebruik. Wanneer komt ie weer op voorraad?

Erg vervelend natuurlijk! de Whey Hydrolisaat loopt erg hard moet ik zeggen.. We verwachten hem binnen twee weken weer binnen te krijgen!

Tim

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 11:06 ----------

Heb nu mijn volgende bestelling gedaan en heb het er bijgezet maar heb gewoon 3x dezelfde smaak gekregen :p denk dat de inpakkers het niet leuk vonden dat ik dit met jou het afgesproken :p

Is prima! Haha ze hebben maar te doen wat hen wordt opgedragen:D

Tim

Ben pas een keertje vreemd gegaan en bij jullie een bestelling gedaan.
Goede shake beker !

Goede pre work out

Heb onlangs hot blood via jullie website besteld, maar ik voel niet echt een boost. Kan een van jullie een goede pre work out aanraden die ik in combinatie met Magnificent kan gebruiken. Alvast bedankt:D

Heb onlangs hot blood via jullie website besteld, maar ik voel niet echt een boost. Kan een van jullie een goede pre work out aanraden die ik in combinatie met Magnificent kan gebruiken. Alvast bedankt:D

Jammer dat je blijkbaar niet goed reageert op de Hot Blood! Dit is en blijft een kwestie van uitproberen en kijken waar jou lichaam het beste op reageert. Zelf ben ik er te spreken over de Strong! en Assault!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Tim

Hedde jullie iets wat hierop lijkt?

Vitamin A (as retinyl acetate and 25% beta carotene)
10,000 IU 200%
Vitamin C (as ascorbic acid and calcium ascorbate)
120 mg 200%
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl succinate)
60 IU 200%
Calcium (as dicalcium phosphate and calcium ascorbate)
300 mg 30%
Phosphorus (as dicalcium phosphate)
232 mg 23%
Zinc (as zinc citrate)
30 mg 200%
Selenium (as selenomethionine)
140 mcg 200%
Grape Seed Extract (95% polyphenols)
50 mg **
Green Tea Leaf Extract (98% polyphenols 75% catechins)
100 mg **
Citrus Bioflavonoid Complex
200 mg **
Alpha Lipoic Acid
20 mg **
Turmeric Root Extract (95% curcumin)
2 mg **
Lycopene
2 mg **
Lutein
500 mcg **
CoEnzyme Q-10
2 mg **
Astaxanthin
20 mcg **
Tocotrienol Complex
20 mcg **
Zeaxanthin
10 mcg **
Pine Bark Extract (Pycnogenol ®)
10 mcg **

Hedde jullie iets wat hierop lijkt?

Vitamin A (as retinyl acetate and 25% beta carotene)
10,000 IU 200%
Vitamin C (as ascorbic acid and calcium ascorbate)
120 mg 200%
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl succinate)
60 IU 200%
Calcium (as dicalcium phosphate and calcium ascorbate)
300 mg 30%
Phosphorus (as dicalcium phosphate)
232 mg 23%
Zinc (as zinc citrate)
30 mg 200%
Selenium (as selenomethionine)
140 mcg 200%
Grape Seed Extract (95% polyphenols)
50 mg **
Green Tea Leaf Extract (98% polyphenols 75% catechins)
100 mg **
Citrus Bioflavonoid Complex
200 mg **
Alpha Lipoic Acid
20 mg **
Turmeric Root Extract (95% curcumin)
2 mg **
Lycopene
2 mg **
Lutein
500 mcg **
CoEnzyme Q-10
2 mg **
Astaxanthin
20 mcg **
Tocotrienol Complex
20 mcg **
Zeaxanthin
10 mcg **
Pine Bark Extract (Pycnogenol ®)
10 mcg **

Hiervoor kun je het beste een complete multi pakken. Producten zoals Optimen - Optimum Nutrition of Men's Extreme Sports Multi - Now Foods komen hier het dichtst bij in de buurt;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Hey B&F,

De Craze die opnieuw binnen is, is dat de ouwe versie?

Heren, bij welke EU distribiteur kopen jullie Craze in? Want Driven Sports hadden een lijst released met degenen die namaak verkopen. Er was een hele discussie hier op forum ook. Dus het zou handig zijn dat wij als consument wisten wat wij kopen.

Hallo B&F,

Mail voor 2,5% korting komt niet aan. Komt meestal direct!

Heren, bij welke EU distribiteur kopen jullie Craze in? Want Driven Sports hadden een lijst released met degenen die namaak verkopen. Er was een hele discussie hier op forum ook. Dus het zou handig zijn dat wij als consument wisten wat wij kopen.

Ik dacht ik quote ff mezelf, want ik weet niet of mijn vraag expres of per ongeluk overgeslagen is :)

Ik dacht ik quote ff mezelf, want ik weet niet of mijn vraag expres of per ongeluk overgeslagen is :)
Mijn collega van de inkoop is helaas afwezig, vandaar hij de vraag even 'open' liet. Wij kopen onze producten altijd via de officiele kanalen in. Ik kan je verzekeren dat wij de echte versie Craze van Driven Sports hebben :)

Ralf

Deze lijken me ook officieel, maar helaas.

Confirmed list of distributors selling counterfeits:

Muscle Finesse Ltd (UK) T/A Musclefinesse.com, Supplement Offers (eBay and Amazon stores)

GS Nutrition (UK) T\A GSnutrition.co.uk and on eBay

Colossol Nutrition Ltd (UK)

Bodyfuel Online Ltd (UK) T/A Bodyfuel.co.uk and on eBay

Paulm5235 (eBay seller)

Heb gister mijn pakket binnen gehad. Kan nu weer een paar maandjes verder. Heb nu voor het eerst besteld omdat bepaalde dingen die ik neem bij jullie een stuk goedkoper zijn dan andere web shops. Of jullie prijs is hetzelfde gebleven terwijl andere stegen, dat kan ook :)
Was ook even in de war welke van de 3/4 chocolade smaken ik nu moest nemen :p Denk uiteindelijk dat milkshake de beste keuze was maar ga hem over een paar dagen testen als de oude pot leeg is.

Bedankt nog!

Deze lijken me ook officieel, maar helaas.
Ik snap dat je wantrouwt dat er vervalsingen in omloop zijn, maar kan je garanderen dat wij altijd alles via officiele kanalen inkopen. Je kan op mijn verantwoordelijkheid een potje afnemen.
Heb gister mijn pakket binnen gehad. Kan nu weer een paar maandjes verder. Heb nu voor het eerst besteld omdat bepaalde dingen die ik neem bij jullie een stuk goedkoper zijn dan andere web shops. Of jullie prijs is hetzelfde gebleven terwijl andere stegen, dat kan ook :)
Was ook even in de war welke van de 3/4 chocolade smaken ik nu moest nemen :p Denk uiteindelijk dat milkshake de beste keuze was maar ga hem over een paar dagen testen als de oude pot leeg is.

Bedankt nog!
Graag gedaan. Jij ook bedankt. We proberen altijd de laagste prijzen te hebben daarnaast met de beste kwaliteit en goede service. Ben blij dat je dat ook zo ervaart. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar je review over het product. Houd me op de hoogte!

Ralf

Dat bedoelde ik dus met de "ouwe" versie :-)
Ik hoop dat het goeie shizzle trg is B&F ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven