MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heeft het eigenlijk voor nut om die nummers hier in dit topic te droppen?
Eigenlijk geen:rolleyes: Ik werk vaak vanaf thuis of een plek waarbij ik niet bij de werkvloer zit, als je graag extra samples wil, kun je dit het beste als opmerking aangeven.

Ralf

Top dat het nu mogelijk is om bij een besteding van €60,- ook een derde cadeau te kiezen! Ik kwam eigenlijk nooit aan de honderd euro maar zestig gaat wel lukken ;)

Verder had ik nog een vraag. Ik gebruik nu sinds vorige week beta alanine en neem dit op trainingsdagen zowel 's ochtends als voor de training (op rustdagen alleen 's ochtends). Kan ik dit 's ochtends ook mengen met mijn shake (bestaande uit melk, whey en oats) of is het beter om dit voor het ontbijt met water in te nemen?

Alvast bedankt!

kun je het beste mengen met paddo's voor een beter effect.

Top dat het nu mogelijk is om bij een besteding van €60,- ook een derde cadeau te kiezen! Ik kwam eigenlijk nooit aan de honderd euro maar zestig gaat wel lukken ;)

Verder had ik nog een vraag. Ik gebruik nu sinds vorige week beta alanine en neem dit op trainingsdagen zowel 's ochtends als voor de training (op rustdagen alleen 's ochtends). Kan ik dit 's ochtends ook mengen met mijn shake (bestaande uit melk, whey en oats) of is het beter om dit voor het ontbijt met water in te nemen?

Alvast bedankt!
Bedankt voor je complimenten. Waardeer ik! :) We proberen dagelijks om elke klant het gunstig te maken zodat het voor de meeste klanten goed is. Dat is zo gelukt en dat willen we 'vieren' met de Ripped! als cadeau!

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Lipo 6 Unlimited
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omega-3

Magnificent

Strong!

Iso Plus

BCAA Pure Caps

Alvast bedankt!

Bedankt voor je complimenten. Waardeer ik! :) We proberen dagelijks om elke klant het gunstig te maken zodat het voor de meeste klanten goed is. Dat is zo gelukt en dat willen we 'vieren' met de Ripped! als cadeau!

Ralf

Klinkt goed, ook een prima manier om de goede service te promoten en de klanten tegemoet te komen. Zou je nog kort in kunnen gaan op m'n vraag met betrekking tot de beta alanine? Alvast bedankt :)

Klinkt goed, ook een prima manier om de goede service te promoten en de klanten tegemoet te komen. Zou je nog kort in kunnen gaan op m'n vraag met betrekking tot de beta alanine? Alvast bedankt :)
Sorry, ben zo enthousiast over de cadeaus. Heb meteen al een aantal suggesties gegeven om dit in de toekomst nog verder uit te bouwen. :) Wat betreft jouw vraag, kan gerust bij je ontbijt. Wili je het pre-workout nemen, adviseer ik deze met water te nemen.

Haha geen probleem, bedankt voor je duidelijke antwoord!

Hoe is jullie nieuwe smaak chocolate cookie samen gesteld? whey chocolate gecombineerd met cookies en cream?

Groetjes Davey

Ik slaap laatste tijd slecht en las op t forum dat ZMA wordt aangeraden.

Welke ZMA raden jullie mij aan?

Kan je dat ook onderbouwen?
Waarom die beter zou zijn?
Ben gewoon benieuwd.
Goed gedoseerd, goede kwaliteit en een goede prijs.
Mocht je dat niet genoeg vinden als onderbouwing dan probeer je een duur merk. Het is jouw geld wat je uitgeeft ;)

Hoe is jullie nieuwe smaak chocolate cookie samen gesteld? whey chocolate gecombineerd met cookies en cream?

Groetjes Davey
Het is gewoon zoals je Whey Perfection gewend bent. Topkwaliteit van Volac, goede smaak en oplosbaarheid. Deze is bij elke smaak gelijk, maar word anders op smaak gebracht. Het is inderdaad een chocolade cookies smaak.
Al verkrijgbaar in 30 heerlijke smaken!:eek:
Goed gedoseerd, goede kwaliteit en een goede prijs.
Mocht je dat niet genoeg vinden als onderbouwing dan probeer je een duur merk. Het is jouw geld wat je uitgeeft ;)
Dat hangt van meerdere factoren af. Bij ons huismerk is die vaak het gunstigst. Dit komt doordat de verhoudingen goed zijn, kwaliteit goed en een lage prijs. Je kan bijv. ook ZMA van een ander merk pakken. Pak je dezelfde (of mindere kwaliteit) voor een hogere prijs. Bij ons weet je dat je goed zit:) Anabolic ZMA

Ralf

Bodyenfitshop,

Heb altijd tevreden bij jullie besteld maar zit nu echter in Duitsland vanwege stage..

Is het mogelijk verzending te regelen? omgeving Keulen/Bonn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven