MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die verwachte Monster Caps, hoeveel creatine zit daar in? Van mij hadden jullie de creatine eruit mogen laten en in de plaatst daarvan, de rest hoger doseren of een lagere prijs.

Die verwachte Monster Caps, hoeveel creatine zit daar in? Van mij hadden jullie de creatine eruit mogen laten en in de plaatst daarvan, de rest hoger doseren of een lagere prijs.

Inderdaad, creatine proppen ze tegenwoordig overal in

Bevat creatine HCL, een nieuwe en erg sterke variant van creatine. In ieder geval bedankt voor je tip:)

Bevat creatine HCL, een nieuwe en erg sterke variant van creatine. In ieder geval bedankt voor je tip:)
Dat er creatine HCL in zit wist ik. Ik vroeg me alleen af wat de dosering hiervan is, mag ook via pm als jullie de formule niet vrij willen geven (wat ik begrijp)

Creatine eruit laten voor een soort van budget nitrix/vaso grow zou leuk zijn

1.Kunnen jullie weer een bert tekenen, doe maar een pikachu eigenlijk, op de pancakes pot? Zal het weer of FB zetten zodat duizenden mensen nog meer bij jullie kopen.
2. ??
3. profit

MOAR samples mag ook, soon jarig ;$

Uw referentienummer is: C929397

Dat er creatine HCL in zit wist ik. Ik vroeg me alleen af wat de dosering hiervan is, mag ook via pm als jullie de formule niet vrij willen geven (wat ik begrijp)

Creatine eruit laten voor een soort van budget nitrix/vaso grow zou leuk zijn
De formule van Monster Caps kunnen we op dit moment niet vrij geven.
1.Kunnen jullie weer een bert tekenen, doe maar een pikachu eigenlijk, op de pancakes pot? Zal het weer of FB zetten zodat duizenden mensen nog meer bij jullie kopen.
2. ??
3. profit

MOAR samples mag ook, soon jarig ;$

Uw referentienummer is: C929397
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Aaargh! Dacht: Probeer mooi een grote pot van de nieuwe Chocolate Cookies smaak i.c.m. met deze actie kom je 5 cent te kort. :fuu:

Referentienummer: C930036

Referentienummer: C930085

Maak er wat moois van :P

Wat heeft het eigenlijk voor nut om die nummers hier in dit topic te droppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven