Ga hem nu schrijven. Tot zo!Op zich niet erg hoor, snap gewoon niet goed wat ze met die info bedoelen![]()
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga hem nu schrijven. Tot zo!Op zich niet erg hoor, snap gewoon niet goed wat ze met die info bedoelen![]()

Ik dacht ik quote ff mezelf, want ik weet niet of mijn vraag expres of per ongeluk overgeslagen is![]()

Verder ben ik ook benieuwd of green tea werkelijk zo goed je vetverbranding ondersteund als vaker beweerd word! Er was wel een zakje oats gescheurd maar die lag gelukkig onderin, dus geen smeerboel geworden 
Gelukkig. Goed om te horen dat het zo gelukt is. Dankjewel voor de complimenten. Dit nieuwe pand is inderdaad echt heel groot en kunnen we prima in werken. We zaten eerst vlakbij de Hanos in Heerenveen maar deze verhuizing heeft ons heel goed gedaanMijn pakje is binnen dalijk meteen de muscle protect en dextrose gebruiken
1 zak dextrose zat een klein gaatje gelukkig was er hooguit een eetlepel uitgevallen haha.
Pot BCAA doe ik morgen ochtend op de post, heb er een papiertje bij gedaan met de reden en gegevens/rekening nummer.
Zondag reed ik trouwens onderweg naar Groningen langs jullie, mooi en redelijk groot gebouw, jullie zaten eerst ergens anders toch?

Graag gedaan. Jij ook bedankt he. We vinden het ook leuk om cadeaus uit te breiden met producten. Bij ons heb je teminste cadeaus waar je echt iets aan hebt.Bestelling vanmiddag ontvangen, stracciatella whey isolaat is zelfs lekker met water! Had ik niet echt verwacht, maar echt weer een smaak sensatie.Verder ben ik ook benieuwd of green tea werkelijk zo goed je vetverbranding ondersteund als vaker beweerd word! Er was wel een zakje oats gescheurd maar die lag gelukkig onderin, dus geen smeerboel geworden
De ripped actie was ook net op het moment dat ik moest bestellen, kwam goed uit. Bedankt mannen!![]()

Persoonlijk ben ik van menin gdat het niet nodig is om deze extra toe te voegen. In je Isolaat zit al en als je voor de rest voldoende in je eiwitten zit, is dit een luxe.Beste mannen van B&F!
Weten jullie al of L-Glutamine een toegevoegde waarde heeft bij jullie isolaat shake post-workout?
Anders wordt het alleen BCAA's voor mij. En ik wil vanavond wel graag bestellen.
Overigens vind ik Strong echt een top pre workout! Ik ben er erg over te spreken.
Gr FTIO
Citaat:
Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestelling gedaan ( C933762 ) zag alleen dat de Intimidate uitverkocht was/is wat is een goede ( betere) vervanger ??
We verwachten Intimidate eind deze week weer voorradigEen alternatief is bijvorbeeld Alpha Muscle
ga hem zo gelijk bij bestellen kan ie er nog bij zie dat het poeder is heb je niks in tablet vorm ??Zo meteen even mijn maandelijkse dikke bestelling doenzo een negen kilo eiwit
Iemand tips voor een smaakje ?

Zo, flinke bestelling. Ik vind persoonlijk de nieuwe Chocolade Cookies van de Whey Perfection heerlijk!Zo meteen even mijn maandelijkse dikke bestelling doenzo een negen kilo eiwit
Reversitol is een goed product om het oestrogeen te onderdrukkenIk zit zelf aan reversitol V2 te denken ( http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/reversitol-v2/ )is dat een goede optie ?

We hebben nu al 30 fantastische smaken van de Whey Perfection. Op korte termijn verwacht ik nog geen nieuwe smaken.
Zo, flinke bestelling. Ik vind persoonlijk de nieuwe Chocolade Cookies van de Whey Perfection heerlijk!![]()
Reversitol is een goed product om het oestrogeen te onderdrukken
Ralf
Zo meteen even mijn maandelijkse dikke bestelling doenzo een negen kilo eiwit
Top, dankjewel voor je bestelling. Morgen in huis!Bestelling geplaatst!
C934469
Morgen in huis hopelijk![]()