AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk ben ik van mening dat het niet nodig is om deze extra toe te voegen. In je Isolaat zit al en als je voor de rest voldoende in je eiwitten zit, is dit een luxe.

Ralf

Bedankt voor je snelle antwoord
Nu even bestellen dan maar. Hadden jullie nog een DBB kortingscode?

Laat maar, ik heb al besteld (C934914)! Hopelijk is het morgen al in huis. :)

Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen jullie de smaak vanille weer van liquid stevia extract?

kunnen jullie bestelling C933762 & C934810 samen voegen heb toch de alpha muscle besteld ga op jullie advies af !! neem aan dat ik het gewoon bij mijn shake kan mengen ???

Wil niet ongeduldig doen maar welke in tablet vorm raad je me dan aan als vervanging voor intimidate ?? dan kan ik hem voor 22:00 bestellen heb ik het morgen in huis en kan het bij mijn andere bestelling
Je had het ook gevraagd in de PM, vandaar ik het open gelaten heb :)
Bedankt voor je snelle antwoord
Nu even bestellen dan maar. Hadden jullie nog een DBB kortingscode?
Op dit moment geen kortingscodes in omloop of die actief zijn. Anders meld ik ze hier uiteraard, evenals facebook, twitter, dbb topics etc.
Wanneer krijgen jullie de smaak vanille weer van liquid stevia extract?
Ik reken op volgende week dat de Stevia weer voorradig is :)
kunnen jullie bestelling C933762 & C934810 samen voegen heb toch de alpha muscle besteld ga op jullie advies af !! neem aan dat ik het gewoon bij mijn shake kan mengen ???
Bedankt voor je bestelling Robbert! Wij verwerken alle orders altijd real-time en daardoor worden ze vaak binnen 1-2 minuten al verstuurd. Je hebt deze daardoor altijd de volgende dag netjes in huis. We gaan ze voor je verwerken en morgen uiterarad in huis! Fijne avond.

Ralf

Maar kan ik de alpha muscle mengen met mijn shake 's ochtends en bij mijn kwark met whey 's avonds ???

Net op tijd besteld ehe, hopelijk is mijn bestelling morgen binnen ( ref C934957)
Heb jullie maar even ontdaan van een potje swollen hehe

Maar kan ik de alpha muscle mengen met mijn shake 's ochtends en bij mijn kwark met whey 's avonds ???
Jazeker, dan kan gerust. Geen enkel probleem. Let er wel op dat het kwa smaak kan conflicteren met elkaar.
Net op tijd besteld ehe, hopelijk is mijn bestelling morgen binnen ( ref C934957)
Heb jullie maar even ontdaan van een potje swollen hehe
Voor 22u besteld, morgen in huis! :) Bedankt voor je order!

Ralf

Hebben jullie nog een labresultaat van whey perfection & isolaat? Weet nog wel een jaartje geleden ongeveer waar het groot nieuws was dat bepaalde merken minder proteine leverde dan ze claimden op de verpakking. Als ik het me goed herinner heeft toen ook B&F een labresultaat naar buiten gebracht dat de zaken bij hun wel op orde waren, heeft één van jullie nog de link hiervan?

9 kilo whey per maand da fuq, geef je een heel weeshuis shakes ofzo?

Berry Blast en Chocolate zijn voor mij de lekkerste smaken.

Zo, flinke bestelling. Ik vind persoonlijk de nieuwe Chocolade Cookies van de Whey Perfection heerlijk.

Ralf

@ Thommie geen weeshuis maar bestel praktisch nooit voor mij alleen :) 9 kg eiwit per maand zou iets te hoog zijn :)

@ B&F voor me maat moest het Chocolate en Vanilla zijn , voor mij is het 10 lbs Bosvruchten geworden :). en nog wat glucosamine :)
Heb graag iets fruitigs naar de " zomer" toe...

Hebben jullie nog een labresultaat van whey perfection & isolaat? Weet nog wel een jaartje geleden ongeveer waar het groot nieuws was dat bepaalde merken minder proteine leverde dan ze claimden op de verpakking. Als ik het me goed herinner heeft toen ook B&F een labresultaat naar buiten gebracht dat de zaken bij hun wel op orde waren, heeft één van jullie nog de link hiervan?
Uiteraard heb ik deze wel. Als je even zoekt op dit forum dan vind je er wel een. Ook in het desbetreffende topic wel. Als je het graag alsnog wil, pm me even met je emailadres. Dan stuur ik hem alsnog even toe.
@ Thommie geen weeshuis maar bestel praktisch nooit voor mij alleen :) 9 kg eiwit per maand zou iets te hoog zijn :)

@ B&F voor me maat moest het Chocolate en Vanilla zijn , voor mij is het 10 lbs Bosvruchten geworden :). en nog wat glucosamine :)
Heb graag iets fruitigs naar de " zomer" toe...
Altijd goed. Drie hele goede smaken. :zuip: Whey Perfection is uiteraard een hele goede keus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Allen een goeie morgen.
Zat net bij de Isolaat Perfection te kijken en viel mij op dat van de kleine potten er geen Vanille Sensation is.
Is deze op of nooit geweest in dit formaat? Mocht hij op zijn, wanneer word hij weer verwacht?

Allen een goeie morgen.
Zat net bij de Isolaat Perfection te kijken en viel mij op dat van de kleine potten er geen Vanille Sensation is.
Is deze op of nooit geweest in dit formaat? Mocht hij op zijn, wanneer word hij weer verwacht?
Dat klopt inderdaad. De Isolaat Perfection 2kg hebben we helaas niet in de smaak op dit moment helaas. Hij is er uiteraard wel, aangezien dit natuurlijk een veel gevraagde smaak is. Ik heb even nagevraagd, maar zoals het nu lijkt 2-3 weken.

Ralf

Dat klopt inderdaad. De Isolaat Perfection 2kg hebben we helaas niet in de smaak op dit moment helaas. Hij is er uiteraard wel, aangezien dit natuurlijk een veel gevraagde smaak is. Ik heb even nagevraagd, maar zoals het nu lijkt 2-3 weken.

Ralf

Wanneer komen er ook weer casseine 4.5kg potten? nu heb ik zo'n hoop afval staan door de kleine verpakking van 2 kg ;)

Ps komen er nog nieuwe smaken? pistache, kiwi-banaan, ananas-cocos zouden zeer lekker zijn :p

Zondag een bestelling gedaan, vandaag staat er dit? (REF: C929504 )

14-5-2013:
Parcel not yet delivered. Status data not yet available
Ralf had dit gisteren voor me nagekeken, bestelling had een dag vertraging opgelopen. Nu als ik vandaag ga kijken staat er nog steeds dezelfde melding?

Is dit gewoon niet up to date in de tracker of is het inderdaad niet voor vandaag?

Wanneer komen er ook weer casseine 4.5kg potten? nu heb ik zo'n hoop afval staan door de kleine verpakking van 2 kg ;)

Ps komen er nog nieuwe smaken? pistache, kiwi-banaan, ananas-cocos zouden zeer lekker zijn :p
Nee, er komen geen Micellar Casein verpakkingen meer van 4,5kg. Hier zijn we enige tijd geleden vanaf gestapt. Daarnaast zijn dat inderdaad leuke smaken, ik noteer ze. Helaas zijn er op dit moment geen nieuwe smaken in ontwikkeling.
Ralf had dit gisteren voor me nagekeken, bestelling had een dag vertraging opgelopen. Nu als ik vandaag ga kijken staat er nog steeds dezelfde melding?

Is dit gewoon niet up to date in de tracker of is het inderdaad niet voor vandaag?
Deze zit in de afleverroute. Ik snap niet waarom de T&T aangeeft, maar je pakket wordt vandaag geleverd :)

Ralf

Net bestelling geplaats C935715

Hoop dat er wat leuke samples bij kunnen :)

Bestelling binnen, Goed optijd.
maar het zou wel handig zijn om de ingredienten ook op de site te plaatsen.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven