Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekke T&T; ach zolang het ooit eens aankomt zit alles wel goed hoor :p Bedankt ;)
Top, graag gedaan. Ik reken op vandaag! :thumbs:
Net bestelling geplaats C935715

Hoop dat er wat leuke samples bij kunnen :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken en uiteraard ,morgen in huis!
Bestelling binnen, Goed optijd.
maar het zou wel handig zijn om de ingredienten ook op de site te plaatsen.

Greetz
Top, dankjewel en graag gedaan. Van welk product zou je deze graag op de site willen zien? Dan zorg ik dat deze er voor je bij komen.

Ralf

Net heeft m'n vriendin haar eerste bestelling gedaan, met ook wat dingetjes voor mij, c936186, maak er een leuk doosje van. Volgens mij is ze al helemaal weg van de pink mini shaker die ze als cadeautje gekozen heeft :)

Net heeft m'n vriendin haar eerste bestelling gedaan, met ook wat dingetjes voor mij, c936186, maak er een leuk doosje van. Volgens mij is ze al helemaal weg van de pink mini shaker die ze als cadeautje gekozen heeft :)
Bedankt voor je order! :) Gaan we voor je regelen. We merken dat vrouwen echt gek zijn op de roze bekers haha. Ook vrouwen zijn heel actief in onze scene :thumbs:

Pfff, gister voor 10 uur mijn bestelling de deur uit gedaan. Kijk ik op mijnpakket staat er gewoon vandaag om 12 uur. Heel de dag niks gezien, kijk ik net wee staat er ineens donderdag om 17.00 uur. Had me zo verheugd op m'n pre workout voor een knaltraining.. Tevergeefs. Is al de zoveelste keer dat mijn pakketje pas na 2 of zelfs 3 dagen komt terwijl het anders staat aangegeven. Enige oorzaak hiervan? Zal wel aan postnl liggen maar het blijft irritant, slechte samenwerking denk ik zo. Hopelijk heb ik m'n morgen wel binnen.

Pfff, gister voor 10 uur mijn bestelling de deur uit gedaan. Kijk ik op mijnpakket staat er gewoon vandaag om 12 uur. Heel de dag niks gezien, kijk ik net wee staat er ineens donderdag om 17.00 uur. Had me zo verheugd op m'n pre workout voor een knaltraining.. Tevergeefs. Is al de zoveelste keer dat mijn pakketje pas na 2 of zelfs 3 dagen komt terwijl het anders staat aangegeven. Enige oorzaak hiervan? Zal wel aan postnl liggen maar het blijft irritant, slechte samenwerking denk ik zo. Hopelijk heb ik m'n morgen wel binnen.

Excuses voor het ongemak! Ik ga het gelijk even voor je uitzoeken. Laat het je zo snel mogelijk weten door middel van een pm;)

Tim

Wederom mijn bestelling vandaag netjes binnen gekregen !!!!! :thumb: alleen moet ik die no-explode met 760 ml water innemen ??? voor de training of tijdens ???

Wederom mijn bestelling vandaag netjes binnen gekregen !!!!! :thumb: alleen moet ik die no-explode met 760 ml water innemen ??? voor de training of tijdens ???

Het is een pre-workout, dus 30-45 min voordat je gaat trainen ;)

Op de site van BSN zelf staat per scoop met 5-6 oz, dat is ruimgenomen 150-200ml. Ik houd meestal 250-350ml aan, maar dat is met pre-workout supplementen een kwestie van hoe sterk de smaak is en hoe makkelijk het poeder oplost.

Laatst bewerkt:

Goed te horen dat je je pakketje in goede orde hebt mogen ontvangen! De No-Xplode neem je een half uur voor de training. 760ml lijkt me een beetje te veel van het goede! 300 a 400 ml is meer dan voldoende;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:08 ----------

Op de site van BSN zelf staat per scoop met 5-6 oz, dat is ruimgenomen 150-200ml. Ik houd meestal 250-350ml aan, maar dat is een kwestie van hoe de smaak is en hoe makkelijk het poeder oplost.

Jup :thumbs:

Op de site van BSN zelf staat per scoop met 5-6 oz, dat is ruimgenomen 150-200ml. Ik houd meestal 250-350ml aan, maar dat is met pre-workout supplementen een kwestie van hoe sterk de smaak is en hoe makkelijk het poeder oplost.

TOP dank je wel !!! ik dacht al .??

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:15 ----------

Goed te horen dat je je pakketje in goede orde hebt mogen ontvangen! De No-Xplode neem je een half uur voor de training. 760ml lijkt me een beetje te veel van het goede! 300 a 400 ml is meer dan voldoende;)

Tim

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:08 ----------

Jup :thumbs:

THNX mannen voor de info !!!! en ik kan mijn Nitrix ook gelijk erbij nemen voor het sporten toch ?

Mannen van B&F,

Hoe zit het met de Athletic Multi van iforce, deze is al een hele tijd uitverkocht. Oftewel mijn vraag: wanneer komt hij weer binnen?

Mannen van B&F,

Hoe zit het met de Athletic Multi van iforce, deze is al een hele tijd uitverkocht. Oftewel mijn vraag: wanneer komt hij weer binnen?

Durf ik op dit moment niet te zeggen aangezien mijn collega van de inkoop niet meer aanwezig is op dit moment. Ik ga proberen of ik het voor je kan achterhalen. Als ik nieuws heb laat ik het je zo snel mogelijk weten:D!

Tim

Morgen komen de Monster Caps binnen toch? Ga ze gelijk bestellen haha :D

Mannen van B&F,

Deze staat weer in bestelling! Vrijdag krijgen we weer Iforce, naar alle waarschijnlijkheid komt de Athletic Multi dan ook binnen. Mocht hij daar niet bijzitten komt hij volgende week;)

Tim

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:37 ----------

Morgen komen de Monster Caps binnen toch? Ga ze gelijk bestellen haha :D

Inderdaad de Monster Caps verwachten wij morgen binnen te krijgen!

Tim

Oke super, dan wacht ik het gewoon even af;)

@MegaCaps: Zou heel aardig zijn als u de hoeveelheid van creatine hcl op de pagina kunnen schrijven. Ik neem helemaal andere supps de creatine bevatten.

@MegaCaps: Zou heel aardig zijn als u de hoeveelheid van creatine hcl op de pagina kunnen schrijven. Ik neem helemaal andere supps de creatine bevatten.

Ik ga even kijken of ik dat kan achterhalen, ik heb deze informatie namelijk ook niet voor handen;)

Laat het je zsm weten:D

Tim

Ik ga even kijken of ik dat kan achterhalen, ik heb deze informatie namelijk ook niet voor handen;)

Laat het je zsm weten:D

Tim

Dit mogen ze niet vrijgeven ;) Is al eerder gevraagd :)

Hoop dat jullie een grote voorraad hebben want dit gaat echt lopen heb ik het idee :D

33yjls2.jpg

:roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven