- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Hahahahahah

Mooie tekenaar daar! Ga ik ook keertje vragen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahahahah
Mooie tekenaar daar! Ga ik ook keertje vragen![]()
!Verborgen talenten van onze inpakkers! Zal de jongens hier even op aanspreken want daar is geen tijd voor!
Tim
Ahhhww, kom op!! Dit was juist de reden dat ik bij jullie bestelde

Helaas is je pakket al bij ons ingepakt, ze zijn op de werkvloer net even wat snellerbij je volgende bestelling zal ik er voor zorgen dat je wat leuke extra's krijgt!
Niels
Met kerst ook een keer geprobeerd en toen stond er als opmerking op de factuur dat ze te druk waren en het echt niet konden doen, dus de jongens zijn wel gewoon hard aan het werk hoor Tim
Dankje dat je ze niet aanpakt. Dit is een leuk extraatje van de al goede service
Maar komt helemaal goed, zal ze even vertellen dat het wordt gewaardeerd!
Nee, helaasHey Ralf,
2,5 jaar geleden ben ik begonnen met mijn shakes en andere supplementen bij jullie te bestellen, ben altijd heel erg tevreden over jullie geweest omdat jullie zo'n goede service leveren en leuke acties hebben.
Nu is het zo dat ik de actie van de gratis fatburner zag bij besteding van 60 euro en die zou ik graag eens uittesten.
Helaas heb ik vorige maand al nieuwe shakes besteld en met de bestelling die ik nu voor ogen heb kom ik niet op de 60 euro. heb al gekeken of ik nog wat nodig had om het bedrag te halen maar kon verder niks bedenken.
Ik zou graag de creapure monohydraat twv 14,90 bestellen en de vaso grow van dedicated nutrition twv 24,90. Is het mogelijk om met jullie af te spreken dat ik in plaats van de 2 kado's voor mijn bedrag van jullie de fatburner krijg die je kan kiezen bij 60 euro??
Ik zou het graag voor je willen doen maar moet een grens trekken. Ik begrijp dat het een gratis en aantrekkelijk product is, maar als we aan dit soort aanvragen moeten voldoen zouden we heel veel klanten tegemoet moeten komen. We moeten ergens een grens trekken en kans hebben om zo'n actie te introduceren. Ik snap dat het vervelend is, maar hoop dat je er begrip voor hebt.
Gezien! Mijn collega's gaan kijken wat ze voor je kunnen doen![]()
Succes met je keus. Als er vragen zijn kun je ook altijd even bellen.Hey kerels,
ben weer eens in Nederland na een jaartje in de VS en had geen plaats voor supps in me koffer. Gelukkig heeft bodyenfitshop de binnen 1 dag service, maar even een paar vraagjes:
Veel plezier in de VS!
Heeft het zin om dexaprine/double!/ripped! of enige fatburner tegelijk met een normaal voedingsschema/ lichte bulk te nemen? Ik zit niet hoog in m'n vetten maar wil graag nog een paar % droppen naar de 6-8%. Doe ongeveer 2x per week cardio, maar met een hoog kcal dieet en toch al een hoge stofwisseling is het nuttig om dit toe te voegen?
Als je gaat voor het stimuleren van de vetverbranding is het inderdaad een goede keus om deze erbij te nemen. Je wil immers wat afvallen en het stimuleren van de vetverbranding zijn deze producten prima keuzes voor.
Bodybuilding vitamin pack vs. Sports Multi heeft een enorm prijsverschil (14.90 vs. 2.50) zit er nou echt zoveel toegevoegde waarde in de bodybuilding pack? En zo ja waar zit het verschil in? Ik train 4-5x per week en ren/freerunning in het weekend.
Het verschil is dat de Bodybuilding Vitamines pak speciaal is gericht op bodybuiliders. Deze die enorm veel sporten en daardoor ook veel meer vitamines nodig hebben. Dit kun je hier ruimschoots mee aanvullen. HIerin zitten hogere doseringen ten opzichte van de Sports Multi. Sports Multi multivitamine zijn volgens mij alle vitamines 100% ADH gedosseerd. Met de Sports Multi pak je dus een multi om een het gebrek aan te vullen. Deze zou ik iedereen eigenlijk aanbevelen aangezien 't nooit kwaad kan om voor een goedkope (spot) prijs je altijd te voorzien van vitamines.
Swollen vs. Strong! --> voor/nadelen en wat raad je aan?
Verschil zit hem in ingrediënten. Ik denk dat onze klanten Strong! als meest heftige ervaren. Pre-workouts doen over het algemeen hetzelfde (pomp, energie, doorzettingsvermogen, focus etc etc) en is dus echt gebasseerd op een persoonlijke voorkeur. De een is wat meer gericht op pomp, de ander wat meer op energie en de ander bijv. op spieropbouwende ingrediënten. Heel persoonlijk dus waar jouw voorkeuren liggen.
CreaPure vs. Creatine Ultra --> voor/nadelen en wat raad je aan?
Creatine Ultra. Deze bevat de meest recente vormen van Creatine en daardoor beter kwa opname etc. Beide producten doen hetzelfde en berust vaak op een persoonlijke voorkeur. Creatine Ultra slaat erg goed aan en is dus een goede keus en horen we heel veel complimenten over. Deze houd over het algemeen ook iets minder vocht vast dan Creapure® creatine monohydraat.
Hartstikke bedankt en je ziet de order wel verschijnen als ik beslist heb!
Groetjes,
V1per91
Mijn deskundige collega's zitten voor je klaar!Animal Pak bevat inderdaad veel tabletten. Ik raad altijd aan om ze geheel door te slikken om zo hun time-released (indien dit van toepassing is) niet te verliezen. Hierdoor haal je altijd het maximale uit het product. Door midden breken kan natuurlijk ook altijd, geen enkel probleem mocht je ze te groot vinden.Vandaag weer een flinke doos binnen gehad
Echter wel een vraagje, moeten de tabletten van het Animal Pak heel worden ingeslikt of juist kapot kauwen en doorslikken? En het zijn er wel enorm veel per dag, haha.
Animal Pak bevat inderdaad veel tabletten. Ik raad altijd aan om ze geheel door te slikken om zo hun time-released (indien dit van toepassing is) niet te verliezen. Hierdoor haal je altijd het maximale uit het product. Door midden breken kan natuurlijk ook altijd, geen enkel probleem mocht je ze te groot vinden.
Ralf
Vaak met een slok water is het zo weg
Droog lukt het me niet
Succes met je keus. Als er vragen zijn kun je ook altijd even bellen.Mijn deskundige collega's zitten voor je klaar!
Ralf
---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 20:56 ----------
Animal Pak bevat inderdaad veel tabletten. Ik raad altijd aan om ze geheel door te slikken om zo hun time-released (indien dit van toepassing is) niet te verliezen. Hierdoor haal je altijd het maximale uit het product. Door midden breken kan natuurlijk ook altijd, geen enkel probleem mocht je ze te groot vinden.
Ralf
Durf ik je niet te zeggenIs de prijs van Craze verhoogd naar 37,50 euro? Dacht toch echt dat ik hem gisteren voor 31,90 euro in mijn winkelmandje had geplaatst![]()
De prijs die je op de site vind, is op dit moment de meest actuele prijs van de Craze.Durf ik op dit moment niet te zeggen. We werken aan enkele nieuwe, lekkere en verfrissende smaken vandaar dat het iets langer duurt
Geduld zal zeker worden beloond
Graag gedaan!