XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:Ja ik vast ook wel; loop altijd rond met mijn bidon. In de kleedkamers nog eens de shaker:D
Nujah, dat is dan ook wel de bedoeling van deze actie mag ik veronderstellen.

@BodyenFitshop: Heb vandaag envelopje gekregen!
TOP TOP TOP, dit is een voorbeeld van service waar andere voorbeeld aan kunnen nemen!
Heb al heel wat reclame voor jullie gemaakt in de gym :d, Bedankt !

haha ik ook met hun tanktop :D er is er ooit eentje komen vragen of hij whey bij mij kon bestellen :roflol:

wat is jullie beste fatburner body en fitshop???
ik ken B&F zijn antwoord al: lipo-6x
milkshakey zijn antwoord: ECA-stack (wel illegaal.. dus kan je niet bestellen bij hun)
mijn antwoord: animal cuts
:roflol: wijsheid :cool:

welke afwegingen zou ik maken bij het kiezen voor Result of voor TMS ?
Ga wrs morgen een superbestelling zetten : Whey (ik wacht af op de reviews van de peach) TMS + Pre-wo power pill en misschien een vetpercentagemeter.

ik zou gaan voor de TMS dan, zit je completer
die result is ook wel een fijn product met die cordy erin maar TMS is wel beter qua herstel/spieropbouwen/transport/... de creatines die in result zitten, zitten ook in TMS of mss andere maar soortgelijke (gevorderde vormen) alleen die cordy ni.. maar tov die cordy heb je dan wel een helehoop andere in de TMS zitten :D

Jack3d of No-xplode? Wil er binnenkort een van bestellen, maar ik weet niet welke beter is. Tips??

Beste B&F,

Heb vandaag een kleine bestelling 119824 bij jullie gedaan
Vroeger hadden jullie van de T-shirts, met reclame uitteraard.
Hebben jullie die nog, en dan met namen in maatje L

Greetzzzz

Beste B&F,

Greetzzzz

Als ik het goed voorheb, kosten die geld ... Staan alleszins op de site voor 5-6 euro, dus veronderstel dat die niet (meer) gratis zijn ? Of zijn dat enkel de tanktops ? Misschien krijg je die bij een monsterbestelling :D

Wel van de bestelling binnen gekregen en dan komt de 2de altijd 2min later ofzo. Dit keer alleen niet, ook niet in ongewenst terecht gekomen :s
Vertrouw jou wel op je woord dat die verzonden is alleen track&trace is wel handig :p

Waarom je de Trace niet hebt snap ik dan ook niet helemaal.:D Ik heb je pakket zelf gezien 'dus ik weet het 100% zeker. Ik kan ook zien waar de mail heen is... Maar het pakket zal vandaag worden aangeboden dus:D

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Spul binnen, top service. Wel jammer dat crack samples op waren en ik nu banana milkshake sample heb terwijl ik daar net een pot van heb weggewerkt :P Maar maakt verder niet uit :)

Dank je:) We moeten de sample voorraad weer een beetje zien aan te vullen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

welke afwegingen zou ik maken bij het kiezen voor Result of voor TMS ?
Ga wrs morgen een superbestelling zetten : Whey (ik wacht af op de reviews van de peach) TMS + Pre-wo power pill en misschien een vetpercentagemeter.

Als Steven al aangaf de TMS is meer volledig. De Total Muscle Solution is en blijft momenteel het beste product qua ingredienten en is zonder te overdrijven misschien wel echt het meest volledig opbouwende product verkrijgbaar. Een beetje kort door de bocht maar je kunt TMS eigenlijk wel vergelijken met een combinatie van No Xplode en Cellmass zonder de caffeine.

Whey;
De Sunny Peach Milkshake is echt lekker:zuip:ik ben er 100% van overtuigd dat je die heerlijk vindt. Daar durf ik rustig de verantwoording voor te nemen. Niet lekker = Gratis een andere smaak:D

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

wat is jullie beste fatburner body en fitshop???

Ik spreek natuurlijk dagelijks veel klanten en we krijgen zeer veel positieve reacties op de Lipo-6X maar inderdaad zoals Steven al aangeeft heeft hij de voorkeur voor Animal Cuts en daar valt ook wat voor te zeggen Ik denk dat tussen beide het verschil in resultaat niet heel groot zal zijn.

We hebben ook een leuke combi-aanbieding:
Fast Diet
CLA
Transform

Samen voor 42,90.

Het blijft een beetje verschillende ingredienten vergelijken en ook een beetje persoonlijk maar dit zijn drie zeer goede opties.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Beste B&F,

Greetzzzz

We willen ze best weggeven. Is voor ons ook reclame als jullie ermee in de sportschool lopen:D Maar volgens mij zijn de gangbare maten helemaal op. Ik zal eens vragen of en wanneer we weer nieuwe krijgen.

Gister mooi op tijd mijn whey perfection binnen gekregen..
En nog een shakebeker en 2 samples van andere smaken van whey perfection erbij :)
Ik heb voor de smaak cookie en cream gekozen.. het is net een milkshake :D

Helemaal top !
is het trouwens het beste om bij het opstaan en na het trainen een whey shake te nemen?

Gister mooi op tijd mijn whey perfection binnen gekregen..
En nog een shakebeker en 2 samples van andere smaken van whey perfection erbij :)
Ik heb voor de smaak cookie en cream gekozen.. het is net een milkshake :D

Helemaal top !
is het trouwens het beste om bij het opstaan en na het trainen een whey shake te nemen?

Dank je:) 's ochtends vroeg en na de training zijn inderdaad de twee belangrijkste tijdstippen van inname.
Zelf neem ik ook altijd nog een shake 60-90 minuten voor de training.

Vraagje over de Natadrol, had hem ook bij de log van StevenG gesteld maar denk niet dat iemand het weet daar.
In de log word er al gepraat over beginnen met 6 inplaats van 4 of anders eerste week 4 en erna 6 te nemen. Maar is dit lichaamsgewicht gebonden zoals bij de dosering van Alpha X ?.

Net die berry blast geprobeerd. Lekker smaakje hoor :)

ben erg benieuwd of dit eindelijk een shake is die ik naar binnen krijg (tot nu toe vind ik ze niet weg te krijgen). las iets over sample mogelijkheid voor DBB leden, zou mooie oplossing zijn ter testing, is dat (nog) mogelijk ?

Laatst bewerkt:
ben erg benieuwd of dit eindelijk een shake is die ik naar binnen krijg (tot nu toe vind ik ze niet weg te krijgen). las iets over sample mogelijkheid voor DBB leden, zou mooie oplossing zijn ter testing, is dat (nog) mogelijk ?

ja actie loopt nog, check hun facebookpagina maar (als je facebook hebt) en anders moet je bodyenfitshop gwn ff een PM sturen

ehh heb geen face book, PB geprobeerd maar mag alleen naar beperkte bepaalde forumleden/moderators PB sturen kreeg ik te zien.

ehh heb geen face book, PB geprobeerd maar mag alleen naar beperkte bepaalde forumleden/moderators PB sturen kreeg ik te zien.

Dus is niet gelukt ? Bij mij gaat het wel hoor. Misschien komt het omdat je een nieuw lid bent.

Body&Fit, ik plaats vandaag wellicht deze bestelling
1 x Muscle Perfection Combi
1 x Pre Work out pill
1 x vetpercentagemeter
1 x Whey Perfection (voor een vriend)

Is het mogelijk 2 shakers erbij te krijgen. Aangezien ik voor een vriend bijbestel, en die er namelijk nog geen heeft ... En ik heb er ook eentje extra nodig nudat ik een apart shake voor die TMS ga moeten maken. Samples mogen dr ook bij, je ziet maar wat je hebt liggen. Heb alle Whey smaakjes al geproefd intussen maar zet er maar bij wat je wil (desnoods deel ik die wel uit op de fitness, wat reclame kan geen kwaad ). Ik plaats de bestelling van zodra je dit hebt gelezen en dan PM ik je het referentienummer wel.

Bedankt !

@ body en fit heel erg bedankt voor weer een super snelle levering en de nagestuurde pre work.ik ga ze proberen en bestellen welke het beste bevalt.heel erg bedankt groetjes

heb net de nieuwe perfection peach op en ik weet niet hoe en wat maar het is zo vreselijk lekker dat het nooit goed kan zijn.echt heerlijk ben nu ook benieuwd naar de andere nieuwe smaken.maar ik denk dat ik deze bus zo op heb hahah groetjes

Vraagje over de Natadrol, had hem ook bij de log van StevenG gesteld maar denk niet dat iemand het weet daar.
In de log word er al gepraat over beginnen met 6 inplaats van 4 of anders eerste week 4 en erna 6 te nemen. Maar is dit lichaamsgewicht gebonden zoals bij de dosering van Alpha X ?.

met je 65kg (no offence) zou ik idd gwn met 4 beginne en dan zien hoe je erop reageert :)

pre workouts zijn per persoon heel verschillend, ga wel voor de nieuwe NO-xplode dan.

vind ze beide prima,

ECHT super NO-Xplode bij anderhalve schep sta ik echt vol energie (niet zenuwachtig of trillen) om er echt keihard tegenaan te gaan. Duw der ook een behoorlijk aantal mooie sets uit, kan stuk langer doorgaan. Blijft lang genoeg werken. Één nadeel het hongergevoel is een stuk minder na de training dus je moet je echt een beetje dwingen om te eten. In de cut is dit natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Ik heb geen ervaring met Jack3d.

Ik kan No-Xplode wel niet op de lege maag hebben dus gooi ik het door de brinta en whey in de ochtend en na 15 min a 20 min begint ik al te zweten en dan is het tijd om de gym onveilig te maken:D

Zie er nu al een beetje tegenop om na de no-xplode fase een tijdje zonder te moeten doen omdat ze aanraden een rustperiode in te bouwen van 4 weken. Zo neemt je gevoeligheid als je weer begint toe.

Net heel netjes de bestelling ontvangen plus de leuke extra's :D
Top service zoals altijd en had de track&trace niet eens nodig :p
Op naar de volgende bestelling :thumbs:

Net heel netjes de bestelling ontvangen plus de leuke extra's :D
Top service zoals altijd en had de track&trace niet eens nodig :p
Op naar de volgende bestelling :thumbs:

:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

heb net de nieuwe perfection peach op en ik weet niet hoe en wat maar het is zo vreselijk lekker dat het nooit goed kan zijn.echt heerlijk ben nu ook benieuwd naar de andere nieuwe smaken.maar ik denk dat ik deze bus zo op heb hahah groetjes

:) De nieuwe smaken zijn echt heel goed geslaagd. Daarom hebben we ook in 1x vier nieuwe smaken toegevoegd in plaats van 1 of 2 zoals we eigenlijk wilden.. We konden niet kiezen:D (serieus)

Elk van deze smaken zijn is echt aanwinst. Er zijn er zelfs twee bij die ik zo goed vind dat ik rustig durf te zeggen dat ik zelden of nooit een lekkerdere shake heb gehad.

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Normaal gezien adviseer ik conform het advies van LG. Zou in ieder geval niet starten met meer als Steven als juist aangeeft. Het best is om het in ieder geval bij een eerste periode op 4 te houden en kijken hou de reactie is. Verhogen kan altijd nog.:cool:

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Mail je naam en adres maar even naar office@bodyenfitshop.nl
Ik verstuur dan maandag de samples voor je..

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Dus is niet gelukt ? Bij mij gaat het wel hoor. Misschien komt het omdat je een nieuw lid bent.

Body&Fit, ik plaats vandaag wellicht deze bestelling
1 x Muscle Perfection Combi
1 x Pre Work out pill
1 x vetpercentagemeter
1 x Whey Perfection (voor een vriend)

Is het mogelijk 2 shakers erbij te krijgen. Aangezien ik voor een vriend bijbestel, en die er namelijk nog geen heeft ... En ik heb er ook eentje extra nodig nudat ik een apart shake voor die TMS ga moeten maken. Samples mogen dr ook bij, je ziet maar wat je hebt liggen. Heb alle Whey smaakjes al geproefd intussen maar zet er maar bij wat je wil (desnoods deel ik die wel uit op de fitness, wat reclame kan geen kwaad ). Ik plaats de bestelling van zodra je dit hebt gelezen en dan PM ik je het referentienummer wel.

Bedankt !

Tuurlijk:) Regel ik wel. PM mij het referentienummer maar en wat je erbij wilt, dan regel ik de rest..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven