Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe smaken kom pas over 3 weken las ik ergens.
Iets verkeerd gegaan met de planning.

. Laat me weten als het mogelijk is.Sunny Peach ftw
Zal mijn vaste whey perfection smaak worden naast Banana denk ik.
Lekker mixjes maken enzo voor de zomer met ijsklontjes derbij en melk
Iemand die toevallig weet of je Whey poeder kan meenemen in het vliegtuig ?![]()
Nog maar weer enkele vraagjes :
- Wat is jullie beste Vitamine D supplement ? Er wordt daar met van die dagelijkse waardes naar je hoofd gesmeten, maar nergens vind ik iets van de ADH. Wil ook geen overkill gaan doen met vitamines, maar zoek een degelijk vit. D supps aangezien ik nauwelijks vette vis eet en veel te weinig in de zon kom. Op voedingswijzer kom ik ook steeds te laag uit. Verder heb ik wat wetenschappelijke literatuur gelezen die wel enkele kick-ass effectjes van vit. D aantoonde. Ga het eens nemen maar wil eerst eens horen welke aangeraden is.
- Welke wheysmaak raden jullie aan voor 's ochtends bij de brinta te mengen ? Ik had gedacht aan cream & cookies ...
er zit nog veel meer in maar mss is een complete multi voor je aan te raden?
De Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH-waarde) van vitamine D volgens de Europese etiketteringsrichtlijn is 5 µg, sommige andere bronnen zeggen 4
en idd best niet teveel erover zitten, overmaat aan vitamine D kan schadelijk werken (hyperavitaminosen)
eigenlijk is die van NOW dus wat overgedoseerd.. ik heb net mijn ALIVE bekeken, daar zit 400 IU in, dus 4 µger zit nog veel meer in maar mss is een complete multi voor je aan te raden?
en idd overdosis is bij een aantal vitamines zeker niet goed (bij A is dit bvb ook slecht), ik wissel nu af tussen ALIVE en die OPTI-men, ik pak ook niet de voorgeschreven dosering das bvb 3caps bij opti-men, ik pak er normaal maar 2 en nu met mn natadrol maar 1tje voor minder leverbelasting
en cookies n cream is wel lekker bij je ontbijt![]()

Hm ja dus 4-5mg per dag. En je haalt toch dagelijks een klein percent daarvan uit je voeding en zonlicht ofzo ... Dus zoek ik toch wel pillen die wat lager gedoseerd zijn ... Zou liever zo iets van een 2mg per pil willen. Eens kijken dus ...
EDIT : niet zo heel veel keuze. Btw hoe moet je die IU interpreteren ? Ik zie dat die van NOW 250% van de ADH zijn. IS het dan verstandig om er eentje te pakken om de 2 dagen of werkt het zo niet ?

mooi antwoord he
verder kan je ook de reviews checke over meningen over die producten
(buiten creapure daar isr nog geen van denk ik)
Ik had 2 weken terug de Lipotropic protein aangeschaft, maar die is echt onwijs GOOR haha (kunnen jullie natuurlijk niks aandoen B&F). Ben er dus ook per direct mee gestopt! Kreeg hem zelfs met melk niet binnen.
Is de sample actie er nog? want pas over anderhalf week kan ik weer wat bestellen. En zit nu al zeker een week zonder shakes. Laat me weten als het mogelijk is.
![]()
120022
Toch maar voor jack3d gekozen![]()
Pre-workout samples zijn welkom!
Regel ik..Hm ja dus 4-5mg per dag. En je haalt toch dagelijks een klein percent daarvan uit je voeding en zonlicht ofzo ... Dus zoek ik toch wel pillen die wat lager gedoseerd zijn ... Zou liever zo iets van een 2mg per pil willen. Eens kijken dus ...
EDIT : niet zo heel veel keuze. Btw hoe moet je die IU interpreteren ? Ik zie dat die van NOW 250% van de ADH zijn. IS het dan verstandig om er eentje te pakken om de 2 dagen of werkt het zo niet ?
Helaas werd er niet op tijd gereageerd voor wat samples..
Maar ik zag dat ik vandaag post had gekregen van Body & fit shop... ze hebben me achteraf toch nog wat samples toe gestuurd
Helemaal topken geen enkele internet shop die dit zomaar even doet
hartstikke bedankt![]()
graag gedaanHey B&F,
Tot wanneer is de aanbieding van de Anadraulic pump geldig?
(reken ongeveer 3-4 weken.
mag ik ook antwoorde?
wil je het simpel houden bij een mono, pak dan creapure
wil je verder gevorderde creatines, pak dan result!
wil je verder gevorderde creatines én nog no,herstel,.. ingredienten zoals betal alanine, citrulline malate, ..., pak dan total muscle solution
mooi antwoord he
verder kan je ook de reviews checke over meningen over die producten
(buiten creapure daar isr nog geen van denk ik)