Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga de inname schema volgen die achterop de doos staat, eerste week 4 en erna naar 6.
Staat niks bij over bepaalde lichaamsgewicht, merk het vanzelf wel dan :P

bestelling geplaatst, Referentienummer: 120012 ;)
omega 3 en vit. D ftw!
(al betaald :rolleyes:)
Heb genoeg samples al van whey perfection, maar die nieuwe smaken wil ik wel eens testen als dat kan :)

Laatst bewerkt:
De nieuwe smaken kom pas over 3 weken las ik ergens.
Iets verkeerd gegaan met de planning.

Ik had 2 weken terug de Lipotropic protein aangeschaft, maar die is echt onwijs GOOR haha (kunnen jullie natuurlijk niks aandoen B&F). Ben er dus ook per direct mee gestopt! Kreeg hem zelfs met melk niet binnen.

Is de sample actie er nog? want pas over anderhalf week kan ik weer wat bestellen. En zit nu al zeker een week zonder shakes :(. Laat me weten als het mogelijk is.

:thumbs:

Sunny Peach ftw :P
Zal mijn vaste whey perfection smaak worden naast Banana denk ik.
Lekker mixjes maken enzo voor de zomer met ijsklontjes derbij en melk :thumbs:

Iemand die toevallig weet of je Whey poeder kan meenemen in het vliegtuig ? :P

Sunny Peach ftw :P
Zal mijn vaste whey perfection smaak worden naast Banana denk ik.
Lekker mixjes maken enzo voor de zomer met ijsklontjes derbij en melk :thumbs:

Iemand die toevallig weet of je Whey poeder kan meenemen in het vliegtuig ? :P

Ga je het in je handbagage steken fzo?
Normaal gaat het trouwens over vloeistoffen. Je kan het ter plekke nog eens navragen hé.

120022
Toch maar voor jack3d gekozen :)

Pre-workout samples zijn welkom!

Nee steek het niet in handbagage maar weet niet hoe ze tegenover poeders staan :P

Nog maar weer enkele vraagjes :

- Wat is jullie beste Vitamine D supplement ? Er wordt daar met van die dagelijkse waardes naar je hoofd gesmeten, maar nergens vind ik iets van de ADH. Wil ook geen overkill gaan doen met vitamines, maar zoek een degelijk vit. D supps aangezien ik nauwelijks vette vis eet en veel te weinig in de zon kom. Op voedingswijzer kom ik ook steeds te laag uit. Verder heb ik wat wetenschappelijke literatuur gelezen die wel enkele kick-ass effectjes van vit. D aantoonde. Ga het eens nemen maar wil eerst eens horen welke aangeraden is.

- Welke wheysmaak raden jullie aan voor 's ochtends bij de brinta te mengen ? Ik had gedacht aan cream & cookies ...

Nog maar weer enkele vraagjes :

- Wat is jullie beste Vitamine D supplement ? Er wordt daar met van die dagelijkse waardes naar je hoofd gesmeten, maar nergens vind ik iets van de ADH. Wil ook geen overkill gaan doen met vitamines, maar zoek een degelijk vit. D supps aangezien ik nauwelijks vette vis eet en veel te weinig in de zon kom. Op voedingswijzer kom ik ook steeds te laag uit. Verder heb ik wat wetenschappelijke literatuur gelezen die wel enkele kick-ass effectjes van vit. D aantoonde. Ga het eens nemen maar wil eerst eens horen welke aangeraden is.

- Welke wheysmaak raden jullie aan voor 's ochtends bij de brinta te mengen ? Ik had gedacht aan cream & cookies ...

De Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH-waarde) van vitamine D volgens de Europese etiketteringsrichtlijn is 5 µg, sommige andere bronnen zeggen 4
en idd best niet teveel erover zitten, overmaat aan vitamine D kan schadelijk werken (hyperavitaminosen)
eigenlijk is die van NOW dus wat overgedoseerd.. ik heb net mijn ALIVE bekeken, daar zit 400 IU in, dus 4 µg :) er zit nog veel meer in maar mss is een complete multi voor je aan te raden?
en idd overdosis is bij een aantal vitamines zeker niet goed (bij A is dit bvb ook slecht), ik wissel nu af tussen ALIVE en die OPTI-men, ik pak ook niet de voorgeschreven dosering das bvb 3caps bij opti-men, ik pak er normaal maar 2 en nu met mn natadrol maar 1tje voor minder leverbelasting

en cookies n cream is wel lekker bij je ontbijt :D

De Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH-waarde) van vitamine D volgens de Europese etiketteringsrichtlijn is 5 µg, sommige andere bronnen zeggen 4
en idd best niet teveel erover zitten, overmaat aan vitamine D kan schadelijk werken (hyperavitaminosen)
eigenlijk is die van NOW dus wat overgedoseerd.. ik heb net mijn ALIVE bekeken, daar zit 400 IU in, dus 4 µg :) er zit nog veel meer in maar mss is een complete multi voor je aan te raden?
en idd overdosis is bij een aantal vitamines zeker niet goed (bij A is dit bvb ook slecht), ik wissel nu af tussen ALIVE en die OPTI-men, ik pak ook niet de voorgeschreven dosering das bvb 3caps bij opti-men, ik pak er normaal maar 2 en nu met mn natadrol maar 1tje voor minder leverbelasting

en cookies n cream is wel lekker bij je ontbijt :D

Hm ja dus 4-5mg per dag. En je haalt toch dagelijks een klein percent daarvan uit je voeding en zonlicht ofzo ... Dus zoek ik toch wel pillen die wat lager gedoseerd zijn ... Zou liever zo iets van een 2mg per pil willen. Eens kijken dus ... ;)

EDIT : niet zo heel veel keuze. Btw hoe moet je die IU interpreteren ? Ik zie dat die van NOW 250% van de ADH zijn. IS het dan verstandig om er eentje te pakken om de 2 dagen of werkt het zo niet ?

Laatst bewerkt:
Helaas werd er niet op tijd gereageerd voor wat samples..
Maar ik zag dat ik vandaag post had gekregen van Body & fit shop... ze hebben me achteraf toch nog wat samples toe gestuurd
Helemaal top :D ken geen enkele internet shop die dit zomaar even doet :D

hartstikke bedankt:)

Laatst bewerkt:
Hm ja dus 4-5mg per dag. En je haalt toch dagelijks een klein percent daarvan uit je voeding en zonlicht ofzo ... Dus zoek ik toch wel pillen die wat lager gedoseerd zijn ... Zou liever zo iets van een 2mg per pil willen. Eens kijken dus ... ;)

EDIT : niet zo heel veel keuze. Btw hoe moet je die IU interpreteren ? Ik zie dat die van NOW 250% van de ADH zijn. IS het dan verstandig om er eentje te pakken om de 2 dagen of werkt het zo niet ?

ik denk van wel, de vetoplosbare vitaminen (A, D, E, K) worde in het lichaamsvet gestockeerd.. tis daarom ook dat ze een overdosis kunnen veroorzaken, maar dat wil dus ook zeggen dat je het niet uitpist.. gelijk je met een deel van een multivit zou doen (wat je teveel hebt) maar als je dus 1x in de 2 dagen neemt.. kan je lichaam die andere dag gwn het gestockeerde gebruiken snap je?

en sowieso zal je geen last krijgen van overdosering aangezien je nog onder de maximale veilige dosis zit..
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van dit vitamine is 0,005 mg (= 5 microgram). De maximale veilige dosis is 0,05 mg (= 50 microgram) per dag.
bron: natuurlijkerwijs.com
maar je nu ook niet gaan overdrijven en elke dag paar van die pillen slikken :D

Laatst bewerkt:
Wat is jullie beste creatine product?

Hey B&F,
Tot wanneer is de aanbieding van de Anadraulic pump geldig?

Wat is jullie beste creatine product?

mag ik ook antwoorde? :D

wil je het simpel houden bij een mono, pak dan creapure
wil je verder gevorderde creatines, pak dan result!
wil je verder gevorderde creatines én nog no,herstel,.. ingredienten zoals betal alanine, citrulline malate, ..., pak dan total muscle solution

:D mooi antwoord he ;) verder kan je ook de reviews checke over meningen over die producten :) (buiten creapure daar isr nog geen van denk ik)

Ik had 2 weken terug de Lipotropic protein aangeschaft, maar die is echt onwijs GOOR haha (kunnen jullie natuurlijk niks aandoen B&F). Ben er dus ook per direct mee gestopt! Kreeg hem zelfs met melk niet binnen.

Is de sample actie er nog? want pas over anderhalf week kan ik weer wat bestellen. En zit nu al zeker een week zonder shakes :(. Laat me weten als het mogelijk is.

:thumbs:

Ja, stuur mij maar even een PM met naam en adres.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

120022
Toch maar voor jack3d gekozen :)

Pre-workout samples zijn welkom!

Dank je, voor de bestelling:) Regel ik..

1000 IU/UI = 25 mcg
De Gezondheidsraad heeft voor de gehele bevolking een veilige bovengrens van 50 microgram per dag vastgesteld.

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Helaas werd er niet op tijd gereageerd voor wat samples..
Maar ik zag dat ik vandaag post had gekregen van Body & fit shop... ze hebben me achteraf toch nog wat samples toe gestuurd
Helemaal top :D ken geen enkele internet shop die dit zomaar even doet :D

hartstikke bedankt:)

:) graag gedaan

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Hey B&F,
Tot wanneer is de aanbieding van de Anadraulic pump geldig?

We hebben net van de week weer een behoorlijke voorraad binnen! Allemaal voor de aanbieding:) (reken ongeveer 3-4 weken.:cool:

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

mag ik ook antwoorde? :D

wil je het simpel houden bij een mono, pak dan creapure
wil je verder gevorderde creatines, pak dan result!
wil je verder gevorderde creatines én nog no,herstel,.. ingredienten zoals betal alanine, citrulline malate, ..., pak dan total muscle solution

:D mooi antwoord he ;) verder kan je ook de reviews checke over meningen over die producten :) (buiten creapure daar isr nog geen van denk ik)

:thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven