Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren nog een bestelling geplaatst rond 18u30.
Dit zou dus vandaag nog moeten aankomen in Belgie.

Op de track & trace staat nog steeds: The parcel has been announced to PostNL and can be tracked

Ik denk dat dit dus niet meer gaat aankomen vandaag :/ Vandaag is er iemand thuis en maandag is het in Belgie een feestdag. Dus gaat maar dinsdag zijn? Pfff
Dat is inderdaad vreemd. Dat gaat helemaal goed komen, maar daarvoor heb ik je referentienummer even nodig. Check ik het voor je :)

Ralf

Vitamine B5 is een vitamine die beschermt en helpt bij opbouw van de huid. Zinc, Biergist zijn uiteraard ook goede alternatieven.

Ralf
Jaa, had ik ook al van gehoord inderdaad.

Nog een vraagje dan, enig idee wanneer de biergist tabletten weer op voorraad zijn ?

Oke Ralf, bedankt voor het antwoord. Ja met zoveel bedoel ik toch wat. Met het aantal potten dat ik steeds bestel, komt dat op een 15eu uit ongeveer en dat vind ik wel een verschil;)

Heb liever tabletten, toch bedankt voor het antwoorden !
Graag gedaan! :thumbs:
Oke Ralf, bedankt voor het antwoord. Ja met zoveel bedoel ik toch wat. Met het aantal potten dat ik steeds bestel, komt dat op een 15eu uit ongeveer en dat vind ik wel een verschil;)
Graag gedaa. Nee, snap ik heel goed! :) Rijke mensen zijn niet voor niets rijk he haha:D Stuur me een berichtje, bij een grote hoeveelheid ben ik altijd beschikbaar :)

Ralf

He Robbert in de cut zou ik Isolaat gebruiken als ik jou was. Een gainer meer voor de (clean)bulk :)

Ik zit nu 4 weken in de Cut maar vind dat ik qua spiermasse geen reet aankom...... ik dacht als ik dit er dan bij doe maar dat is geen goed idee dus... misschien andere "gouden " tips ;-)

Ik zit nu 4 weken in de Cut maar vind dat ik qua spiermasse geen reet aankom...... ik dacht als ik dit er dan bij doe maar dat is geen goed idee dus... misschien andere "gouden " tips ;-)
Kan wel, echter moet je dat opletten dat je met calorie-inname niet over jouw behoefte zit. Dan kun je dit bijv. prima als maaltijd innemen.

Ralf

Beste b n f,

Weet dat jullie erg goedkoop zijn en ben een trouwe klant
Maar ik zie bij xxl purple wraath voor €10 goedkoper staan..
Behouden jullie je prijs.?!

Beste Reverz,

Bedankt voor je feedback, ik ga het even intern overleggen, ik kom er zo spoedig mogelijk op terug

Tim

Kijk en daarom blijf ik bij jullie bestellen.. Top service!!

De purple wraath is dus aangepast..

Heb weer een grootte bestelling, maar er dus wat moois van :)..

C940644

Kijk en daarom blijf ik bij jullie bestellen.. Top service!!

De purple wraath is dus aangepast..

Heb weer een grootte bestelling, maar er dus wat moois van :)..

C940644
Graag gedaan. Waarderen we. We doen wat we beloven en moeten we ook waar maken. Goed om te horen dat je zo tevreden bent:cool:

Ralf

Dat is toch ook niet de bedoeling van een 'cut' periode. ???

De bedoeling is dat je vet verliest in een 'cut' en zoveel mogelijk spiermassa proberen te behouden.

Ik wil spiermassa kweken en daarbij vet verliezen daarom heb ik een cut schema die heeft Big-T voor me opgestelt daarom dacht ik als ik dan die Mass Gainz erbij doen voor of na de training krijgen mijn spieren extra koolhydraten e.d en kom ik ook aan in spiermassa of zie ik dat verkeerd ??

Ik wil spiermassa kweken en daarbij vet verliezen daarom heb ik een cut schema die heeft Big-T voor me opgestelt daarom dacht ik als ik dan die Mass Gainz erbij doen voor of na de training krijgen mijn spieren extra koolhydraten e.d en kom ik ook aan in spiermassa of zie ik dat verkeerd ??
In dat geval raad ik aan om in overleg dit met Big T te doen. Die kent jouw schema en kan het precies op je afstellen. Normaliter is het zo doordat je te weinig voedingsstoffen (kcal) binnen krijgt, dat je minimaal aankomt is inderdaad het nadeel van de cut. Persoonlijk ben ik van mening dat het erin past, alhoewel ik eerder Mass Perfection in een cut aanbeveel. Hiermee pak je pure kwaliteit eiwitten met koolhydraten. Eiwitten uit Whey en Micellar samen met havermeel, rijstenmeel en palatinose.

Ralf

Nop, als je cut, zit je in een tekort aan energie, je lichaam heeft extra energie nodig om te zorgen dat je massa aanzet. Door ee tekort te creëren aan calorieën, gaat je lichaam lichaamsvet omzetten tot energie. Dit is ook waar vetopslag voor dient bij de mens. Energie reserve in tijden van voedsel " tekort ". Je zal dus niet aankomen in massa als je naturel cut. Alleen beginners kunnen wat beginner gainz aanzetten tijdens een cut.

Zojuist een bestelling geplaatst bij m'n favoriete webshop (de TNT man kent me onderhand bij naam haha).
Graag wat aandacht besteden aan de bijgeplaatste opmerking!
Ref. C940770

Thanks voor de service B&F

Alles weer snel binnen en wat samples, ik ben weer blij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven