Ja maar ik bedoel een fitshop in schiedam die verkoopt fitnessmateriaal enzo.
Die heet fitshop en heb ook een blauwe logo haha.
Oke

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ik bedoel een fitshop in schiedam die verkoopt fitnessmateriaal enzo.
Die heet fitshop en heb ook een blauwe logo haha.

Vandaag voor het eerst No-explode gebruikt maar wat een lekker spul zeg !! ik breek de sportschool af samen met de Nitrix PERFECT !!!

Vandaag voor het eerst No-explode gebruikt maar wat een lekker spul zeg !! ik breek de sportschool af samen met de Nitrix PERFECT !!!

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 19:56 ----------
Zeker !! HEERLIJK !! ben alleen benieuwd of ik mijn supp's mee mag nemen off-shore ?? weet iemand dat ??
Ik durf het niet te zeggen, Als ik jou was zou ik het even bij je reismaatschappij checken.
Als ik nu een bestelling plaats met de monster caps wordt die dan morgen bezorgd?

Bodylab pancakes per kg: € 12,97
Body & Fitshop pancakes per kg: € 13,26
En verschil van nog geen 0,30 eurocent ..
B&F: Leuk dat jullie Craze meer dan 5 euro duurder hebben gemaakt en je er dan zogenaamd een 'gratis' set Powerstraps bij krijgt, maar kan ik Craze ook bestellen zonder indirect te betalen voor de Powerstraps? Dus voor de originele prijs.
Zoveel valt mee he!Hee bodyenfit
Ik vroeg me af waarom er zoveel prijsverschil zit in de pancakes van jullie en die van bodylab? Ik snap dat je niet kunt oordelen over hun pannekoeken, maar dat is t enige wat ik daar bestel en op grote schaal dus vandaar.
Dit zal te maken hebben omdat wij kleinere verpakkingen leveren en geen bulk voordeel hebben. Dat maakt het grote verschil. Als je zegt, ik wil graag meerdere ineens afnemen, kun je altijd een PM sturen. Kijk ik voor een mooi prijsje 
De prijs van de Craze is inderdaad verhoogd. Dit komt omdat wij een adviesprijs moeten hanteren die gegeven word door onze leverancier. Wij waren heirvan niet op de hoogte en hadden de prijs lager staan. Dit dient elke afnemer dan te doen. Wij willen onze klanten alsnog een voordeel bieden om bij ons te bestellen en daarom hebben we besloten om er gratis straps bij te doen. Helaas kunnen en mag ik niet het product onder de adviesprijs aanbieden.B&F: Leuk dat jullie Craze meer dan 5 euro duurder hebben gemaakt en je er dan zogenaamd een 'gratis' set Powerstraps bij krijgt, maar kan ik Craze ook bestellen zonder indirect te betalen voor de Powerstraps? Dus voor de originele prijs.