MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De iforce zou toch vandaag binnenkomen, is het er al? :D

In dat geval raad ik aan om in overleg dit met Big T te doen. Die kent jouw schema en kan het precies op je afstellen. Normaliter is het zo doordat je te weinig voedingsstoffen (kcal) binnen krijgt, dat je minimaal aankomt is inderdaad het nadeel van de cut. Persoonlijk ben ik van mening dat het erin past, alhoewel ik eerder Mass Perfection in een cut aanbeveel. Hiermee pak je pure kwaliteit eiwitten met koolhydraten. Eiwitten uit Whey en Micellar samen met havermeel, rijstenmeel en palatinose.

Ralf

Komt goed heb Big-T gePM't !!

iForce is gister zelfs al binnen gekomen. We hebben de Mass Gainz helaas enkel ontvangen. Aankomende week verwachten de Intimidate en ook na lange tijd weer de Tropinol.

Super, hartstikke goed! :)

Ralf

En de athletic multi? Want dat is het product waar het me eigenlijk om gaat. Het scheen dat daar al enkele weken wat moeilijkheden mee zijn omtrent de import?

dit is nu eens echt de beste supplementen winkel ooit, echt super tevreden van jullie uitstekend werk !

En de athletic multi? Want dat is het product waar het me eigenlijk om gaat. Het scheen dat daar al enkele weken wat moeilijkheden mee zijn omtrent de import?
Deze zit er aankomende week weer bij! :) Ik hoor net ook dat het tegen een scherpe prijs komt :cool: Ik heb Athletic Multi zelfs voor je op verwacht gezet. Als je dan rechts jouw emailadres invult, krijg je een mail zodra het voorradig is. Lukt het je altijd om eerste te zijn.
dit is nu eens echt de beste supplementen winkel ooit, echt super tevreden van jullie uitstekend werk !
Super, dankjewel! Graag gedaan:cool: We doen ons best en ben blij dat het lukt!

Ralf

Laatst bewerkt:
Oke prima, dan doe ik dat en wacht ik het verder even af;)

Eldert, heb net m'n volgende bestelling gemaakt. Heb bij de opmerking gezet dat ik extra afslank eiwitten zou krijgen van jou. Bij deze. ;)

En alles weer optijd binnen natuurlijk :D Sinds ik bestel (is denk ik al 3 jaar?) nog nooit iets een dag vertraagt :D

Maandag voor het eerst trainen met Monster Caps :wl:

Hey Ralf,
wil je voor mij Ilco aub vragen waar jullie Opti-men inkopen?
http://www.bodybuilding.com/store/opt/men.html

Op BB.com kan je nog die goeie ouwe potjes krijgen, die groene label hebben en niet zwart.
Die USA versie heeft wat hogere doseringen en een extra blend, die werkte ook goed bij mij (iig merkbaar).
Toen die zwarte label gekocht, was alsof ik lucht slik.
Verkopen jullie nog wel die USA versie of kunnen jullie die regelen?

Je mag mij ook gewoon een PM sturen als je wat weet.

Alvast bedankt

wat zijn de precieze dosis van de stoffen in monster caps? Zit te twijfelen tussen monster caps en agmatine (v tested nutrition)

Hey Ralf,

Op BB.com kan je nog die goeie ouwe potjes krijgen, die groene label hebben en niet zwart.
Die USA versie heeft wat hogere doseringen en een extra blend, die werkte ook goed bij mij (iig merkbaar).

Alvast bedankt

Ik wil ook weten :cool:

Even een vraagje. Mijn vriendin heeft last van migraine, vanmorgen voor het eerst een capsule van Ripped genomen, en vandaag meteen een migraine aanval. Is het bekend dat ripped een aanval kan versterken of dergelijke, of is het gewoon puur toeval geweest? Alvast bedankt voor een reactie.

Hey Ralf,

Alvast bedankt

Ik zal het even aan ralf doorgeven!:)

wat zijn de precieze dosis van de stoffen in monster caps? Zit te twijfelen tussen monster caps en agmatine (v tested nutrition)

Hier zit zit 1 gram creatine in. De resterende dosis kan ik momenteel nog niet doorgeven.

Even een vraagje. Mijn vriendin heeft last van migraine, vanmorgen voor het eerst een capsule van Ripped genomen, en vandaag meteen een migraine aanval. Is het bekend dat ripped een aanval kan versterken of dergelijke, of is het gewoon puur toeval geweest? Alvast bedankt voor een reactie.

Ik verwacht niet dat ripped hier de oorzaak van is. Het is wel zo dat stimulanten zowel positieve gevoelens en negatieve kunnen opwekken. Je kunt hiervoor het beste even je huisarts raad plegen.

René

Laatst bewerkt:
Uw referentienummer is: C941749
Kan de opmerking even gecheckt worden en geregeld ;D
Alvast bedankt, mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven