XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je ergens anders online besteld, ebay of iets dergelijks ga je toch ook niet elke dag bellen om te vragen waar je pakje is...
Ik erger me eraan omdat het topic eerder bedoelt is om nieuwe produkten voor te stellen of om nieuwtjes te ontdekken van B&F niet om al dat gezeur en gejank te moeten lezen..als je vragen hebt stuur dan een email...

Elke dag dat gezeur.."wanneer komt men pakje aan?"...net klein kinderen die op sinterklaas aan het wachten zijn.
Als het er vandaag niet is dan wel morgen of overmorgen hé ...kleuters!
Veel bewondering voor b&f dat ze hierop blijven reageren.
Wij maken een belofte om volgende dag te leveren. Dat streven we enorm na en dat lukt over het algemeen altijd. Soms is er een reden dat het niet lukt en dan is het leuk om een antwoord te krijgen:cool: Alle vragen met betrekking tot ons, mag je op me afvuren. :shoot:
Is maar een vraag! , ik ben een redelijk snelle levering van ze gewend.. en dit viel mij op.. Veel bewondering voor jou , dat jij je hier aan ergert :)
Daarom:cool: Dat mag je van ons gewend zijn (en blijven)!

Ralf

Laatst bewerkt:
Gisteren middag besteld en vandaag prima om 14:00 aangekomen. Bedankt weer voor de nette service, ik blij, m'n vriendin blij, en jullie waarschijnlijk ook :)

Vandaag de Isolaat perfection van B&F in Chocolat Sensation binnen gekregen. Echt lekkere smaak , stukken beter dan de vanille!!! :D

Smaak en Kwaliteit dat is waar B&F heel goed in scoort

Beste B&F,

Gisteren bestelde ik Vitamine D3 5000 I.U, eenmaal aangekomen vond ik Vitamine D3 1000 I.U. in het pakket ipv de 5000. Kun je mij hiermee helpen?

Referentienummer: C936669

Groetjes,

Roerbakei

Vandaag de Isolaat perfection van B&F in Chocolat Sensation binnen gekregen. Echt lekkere smaak , stukken beter dan de vanille!!! :D
Bedankt voor je complimenten. Isolaat Perfection is natuurlijk niet voor niets de lekkerste Isolaat op de markt!
Beste B&F,

Gisteren bestelde ik Vitamine D3 5000 I.U, eenmaal aangekomen vond ik Vitamine D3 1000 I.U. in het pakket ipv de 5000. Kun je mij hiermee helpen?

Referentienummer: C936669

Groetjes,

Roerbakei
Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus hiervoor. Ik zorg dat mijn collega's jouw mailen en het voor je oplossen. Aangezien ik niet meer aanwezig ben, regelen ze het direct voor je! :)

Ralf

Vandaag mn 4kg nutella isolaat binnen gekregen. Mokerchill spul.

ff een vraagie, mijn ouders reden van de week ergens in de buurt van schiebroek/hillergersberg(in de buurt van rotterdam) en zeiden dat ze daar een bodyenfitshop winkel zagen. Kan dit kloppen? :P op de site lees ik echter dat hier in de buurt van rotterdam niet echt een filiaal zit of iets dergelijks

ff een vraagie, mijn ouders reden van de week ergens in de buurt van schiebroek/hillergersberg(in de buurt van rotterdam) en zeiden dat ze daar een bodyenfitshop winkel zagen. Kan dit kloppen? :P op de site lees ik echter dat hier in de buurt van rotterdam niet echt een filiaal zit of iets dergelijks

He,

De dichtstbijzijnde winkel is in Amersfoort met het volgende adres:

[/FONT]
Body & Fitshop Amersfoort
Onze winkel aan de Zuidsingel 69
3811HD Amersfoort
033-4779909

René

Bedankt voor je complimenten. Isolaat Perfection is natuurlijk niet voor niets de lekkerste Isolaat op de markt!

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus hiervoor. Ik zorg dat mijn collega's jouw mailen en het voor je oplossen. Aangezien ik niet meer aanwezig ben, regelen ze het direct voor je! :)

Ralf

Bedankt voor het snelle antwoord, heb het inmiddels al via de mail geregeld.

Ik weet wel dat er een fitshop in schiedam zit.

Maarja dat is geen schiebroek en een hele andere winkel.

Misschien is het al eerder gevraagd, maar dit topic krijgt enkele pagina's per dag er bij waardoor ik geen zin heb om dit door te bladeren: wanneer komt Muscle Protect weer binnen?

Ik weet wel dat er een fitshop in schiedam zit.

Maarja dat is geen schiebroek en een hele andere winkel.

Alleen in Zwolle en Amersfoort heb je een bodyenfitshop winkel;)

Misschien is het al eerder gevraagd, maar dit topic krijgt enkele pagina's per dag er bij waardoor ik geen zin heb om dit door te bladeren: wanneer komt Muscle Protect weer binnen?

Wij verwachten dat de muscle protect ongeveer binnen 2 weken weer op voorraad:)

René

Bedankt voor het snelle antwoord René!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven