MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komen de biergisttabletten van Now foods weer binnen?

Mis helaas bij bestelling C939836 de smart multi.
Ben benieuwd naar het effect van de monster caps die er wel bij zaten :)

Laat even weten (desnoods via PM) hoe de MC je bevallen, heb ze zelf ook binnen en ga er morgen voor het eerst mee trainen :cool:

200% salaris natuurlijk haha :cool: Ben benieuwd naar de tekening!

Wanneer ze hier tijd voor hebben dan mag dat van mij;) Ik ga niets beloven:D

Wanneer komen de biergisttabletten van Now foods weer binnen?

Helaas durf ik dit op dit moment niet te beoordelen wanneer de Biergist-tabletten weer binnenkomen.. Reageer dinsdag op dit bericht dan kunnen wij daar meer uitsluitsel over geven!

Ps: We hebben op dit moment wel Poeder.

Tim

Bedankt Tim.
Zal de megacaps eerst een week gebruiken om een goed oordeel te kunnen geven.

We zijn weer lekker bezig op het moment. Het is weer DRUK met hoofdletters. WOW!:cool:

Deze week ook weer hele mooie weekaanbiedingen en een paar nieuwe producten die er nu al letterlijk uit vliegen als de nieuwe Monster Caps, Multi Men en Smart Multi. Ook de nieuwe Gainer Mass Gainz van iForce is erg in trek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie pre-workouts zonder stimulanten? Ik zag monster caps maar zoek een completer product, liefst poeder. Ik begrijp dat ik ook zelf los dingen kan kopen en het zelf kan samenstellen (en dan mss nog geld bespaar) maar ik ben lui en wil geen 50 potten in mijn huis hebben staan.

EDIT: misschien wel handig om wat meer info te geven, dingen zoals creatine (monohydraat, maar mixen van allerlei soorten zijn helemaal in schijnbaar dus dat is ook goed), beta-alanine, acetylcarnitine, citrulline-malaat enz., ik wil specifiek geen stimulanten zoals caffeine.

Laatst bewerkt:
Hebben jullie pre-workouts zonder stimulanten? Ik zag monster caps maar zoek een completer product, liefst poeder. Ik begrijp dat ik ook zelf los dingen kan kopen en het zelf kan samenstellen (en dan mss nog geld bespaar) maar ik ben lui en wil geen 50 potten in mijn huis hebben staan.

EDIT: misschien wel handig om wat meer info te geven, dingen zoals creatine (monohydraat, maar mixen van allerlei soorten zijn helemaal in schijnbaar dus dat is ook goed), beta-alanine, acetylcarnitine, citrulline-malaat enz., ik wil specifiek geen stimulanten zoals caffeine.
Snap ik :) Heb je al eens gedacht aan Nr1?

Ralf

Bestaat de mogelijkheid dat jullie [Link niet meer beschikbaar] van Driven weer in het assortiment opnemen? In de UK gewoon weer leverbaar en bevat voor zover ik weet niets dat in NL niet mag.

Bestaat de mogelijkheid dat jullie [Link niet meer beschikbaar] van Driven weer in het assortiment opnemen? In de UK gewoon weer leverbaar en bevat voor zover ik weet niets dat in NL niet mag.
Zal je verzoekje doorsturen. Mocht het product besteld worden zal het plusminus 2-3 weken duren voordat we deze in ons assortiment opnemen. Ik kan helaas niet beloven dat deze komt.

Monster Caps! Introductieaanbieding!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Monster Caps:
-Volle, harde spierpomps
-Heftig explosieve spierkracht
-Hogere eiwitopname
-Langdurig volle spiermassa
-Direct merkbaar sterkere spieren
-Stimuleert aanmaak spiermassa

Ziet er goed uit, zal deze zeker bestellen volgende keer. Die (eetbare) noten van jullie die binnenkomen hoe zijn die verpakt? Is dat in een zak, een luchtdichte container/pot die sealed is of wat?

In een zak:) (wel stevig). We wilden met de noten iets extra's doen. Pure ongebrande biologische (gecertificeerd) noten. Daar betalen we wel iets extra's voor maar dan hebben we ook het beste:)

Super aanbieding met de Athletic multi van Iforce zeg! In mijn optiek is de Athletic multi samen met Orange Triad de beste multivitamine op de markt. Dan is 9,90 voor een potje geen geld, heb er dan ook maar gelijk 3 besteld;)

Laatst bewerkt:
Mooie nieuwe producten weer !!

Super aanbieding met de Athletic multi van Iforce zeg! In mijn optiek is de Athletic multi samen met Orange Triad de beste multivitamine op de markt. Dan is 9,90 voor een potje geen geld, heb er dan ook maar gelijk 3 besteld;)
Bedankt voor je bestelling. Zodra deze binnen komt (hoop woensdag al) dan verzenden we jouw bestelling direct. Ben jij de eerste in Nederland die een potje Atheletic multi in huis heeft! :cool: We zijn op dit moment weer de enige officiele iForce dealer in Nederland en daarom kunnen we mooie stuntprijzen geven.

Ralf

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 13:27 ----------

Mooie nieuwe producten weer !!
Dankje! :) We blijven maar doorgaan met nieuwe producten:cool: Een korte opsomming van wat we enkel afgelopen week al binnen gekregen hebben: Multi Men, Smart Multi, Monster Caps en Mass Gainz.
bannernieuwbinnen2.jpg

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Zodra deze binnen komt (hoop woensdag al) dan verzenden we jouw bestelling direct. Ben jij de eerste in Nederland die een potje Atheletic multi in huis heeft! :cool: We zijn op dit moment weer de enige officiele iForce dealer in Nederland en daarom kunnen we mooie stuntprijzen geven.

Ralf

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 13:27 ----------

Dankje! :) We blijven maar doorgaan met nieuwe producten:cool: Een korte opsomming van wat we enkel afgelopen week al binnen gekregen hebben: Multi Men, Smart Multi, Monster Caps en Mass Gainz.
bannernieuwbinnen2.jpg

Ralf

Monster Caps :cool:

Straks voor het eerst mee trainen, ik ben benieuwd :D

Is er binnen de smaken van Micellar Casein Perfection ook eentje zonder acesulfame-K?

Ralf

Hoe zeker zijn wij als klant dat de producten de real deal zijn.

Omdat op DBB de laatste tijd geruchten gaan over fake producten, onder andere Craze werd te sprake gekomen.

Ik beschuldig niemand, ik vroeg mijn gewoon af hoe wij als klant zekerder kunnen zijn over de echtheid van bepaalde producten.

Ook huismerk producten, hoe weten jullie als shop zeker dat als je jullie huismerk producten laat maken dat jullie 100% zeker zijn dat het erin zit wat jullie willen dat erin zit.

Ik bedoel de ingrediënten en de doseringen per ingrediënt etc...

Heel die heisa rond her product Craze deed mij dit gewoon afvragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven