Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker, van de Micellar Casein hebben we op veler verzoek nu ook in de naturel smaak. Deze is geheel vrij van geur, kleur, smaak en zoetstoffen.Is er binnen de smaken van Micellar Casein Perfection ook eentje zonder acesulfame-K?
Een legitieme vraag. Als consument mag je dat weten. Bij grote producten zoals Whey Perfection, Micellar Casein, Isolaat, Marinol OMega-3 declaren wij altijd de officiele leverancier en dat merk je in kwaliteit. Wij werken altijd met grote A-leveranciers en al onze producten kopen wij in via officiële kanalen. Bedrijven die voedsel (waaronder ook supplementen) verkopen dienen HACCP gecertificeerd te zijn. Hierin is een bedrijf onder andere verplicht producten te laten onderzoeken en daarin is ook een stukje productspecificatie meegenomen. Onze eigen huismerkproductne laten we maken bij een enorm grote leverancier in Europa en voldoet aan alle, door de wet gestelde hoge eisen.Hoe zeker zijn wij als klant dat de producten de real deal zijn.
Omdat op DBB de laatste tijd geruchten gaan over fake producten, onder andere Craze werd te sprake gekomen.
Ik beschuldig niemand, ik vroeg mijn gewoon af hoe wij als klant zekerder kunnen zijn over de echtheid van bepaalde producten.
Ook huismerk producten, hoe weten jullie als shop zeker dat als je jullie huismerk producten laat maken dat jullie 100% zeker zijn dat het erin zit wat jullie willen dat erin zit.
Ik bedoel de ingrediënten en de doseringen per ingrediënt etc...
Heel die heisa rond her product Craze deed mij dit gewoon afvragen.
Het gaat om het totaal plaatje. Door een combinatie van meerdere ingrediënten heb je een heel goed productmonster caps maar matig product, je kan er goeie ingredienten indoen maar als je alles onderdosseerd heeft het geen zin.

heb ook bestelling geplaats bij b&f! Ik krijg er die ripped fatburner bij.
Is daar ergens een review over?

zojuist weer een bestelling bij jullie geplaatst! maak maar wat moois van ref nr. C944680 ^^

Komen de Steel Bar eiwitrepen nog terug?
Zit er al lang op te wachten maar staan al vrij lang op status uitverkocht.
Hey Ralf,
wil je voor mij Ilco aub vragen waar jullie Opti-men inkopen?
http://www.bodybuilding.com/store/opt/men.html
Op BB.com kan je nog die goeie ouwe potjes krijgen, die groene label hebben en niet zwart.
Die USA versie heeft wat hogere doseringen en een extra blend, die werkte ook goed bij mij (iig merkbaar).
Toen die zwarte label gekocht, was alsof ik lucht slik.
Verkopen jullie nog wel die USA versie of kunnen jullie die regelen?
Je mag mij ook gewoon een PM sturen als je wat weet.
Alvast bedankt

Ik zal mijn geluk vandaag weer testen en kijken of ik vandaag misschien antwoord krijg op het bovengenoemde![]()

Ik zal het doorgevenhttp://www.predatornutrition.com/en/staff-picks/alphamine-252g/
Er is ook een versie zonder yohimbine @predator nutrition. Yohimbine kan ik in Frankrijk voor 3,5 € (50 caps @ 2mg) in de apoteek kopen![]()

Bedankt voor je complimenten. We doen ons best om dagelijks de beste te zijnecht goede winkel, snelle levering top producten en prijzen !

Nee, we verwachten op korte termijn geen variety pakketten van de Isolaat PerfectionZouden er eventueel in de (nabije) toekomst 'Variety Sachets' kunnen komen voor jullie Isolaat Perfection? Zou handig zijn voor de aankomende festivals enzo. Met jullie eiwitrepen zit ik al goed.![]()

Nee, deze verwachten we op korte termijn inderdaad niet. De Wrist Wraps van MDY zijn precies hetzelfde heIk wou de wrist wraps van olimp bestellen, maar zie dat deze uitverkocht zijn
Deze komen niet direct terug binnen zeker?

We hebben deze afgelopen week besteld, met een beetje geluk hebben we Amino Energy deze week al.ik hoop dat de smaak orange van amino energy snel binnenkomt ben er al een tijdje op aant wachten![]()
We hebben de Whey Perfection Chocolade Cookies enkel in 4,540kg op dit moment. Met een beetje geluk hebben we de 2,270kg aankomende week al voorradig.Ik kan niet de whey perfection chocolade cookies bestellen klopt dit? Zie hem iig niet staan.
Pre-workouts blijft altijd een persoonlijke keus. Craze heb ik in het verleden eens 2-3 keer gebruikt en kreeg er veel energie van. C4 heb ik wel een samples van gehad en is kwa energie ook erg heftig. Beide kun je prima combineren met Monster Caps. Dit zal de werking van de pre-workouts versterken.c4 of craze?? Heb net een pot craze uit en is goed. Maar C4 blijkt beter te zijn? ... en te combineren met de monster caps?
Ja hoor, kan gerustTijdje terug Ripped freak besteld, kwam net achter dat ik er ook Ripped! bij heb gekregen.
Is dit samen te gebruiken? Ripped! in de ochtend en Ripped Freak als pre-workout?
In verband met de stimulanten adviseer ik wel om er geruime tijd tussen te houden 
c4 of craze?? Heb net een pot craze uit en is goed. Maar C4 blijkt beter te zijn? ... en te combineren met de monster caps?