XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enig idee wanneer de Muscle Protect en Ripped Freak Pre Workout weer binnen zou zijn?

En is C934373 in orde?

Enig idee wanneer de Muscle Protect en Ripped Freak Pre Workout weer binnen zou zijn?

En is C934373 in orde?

We verwachten beide producten volgende week weer op voorraad. :cool:

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 17:42 ----------

Oke thnx, wie van jullie team liep er trouwens rond op het NK dit jaar?

Was er met me maatje Alex (Nederlands kampioen 2012), kort in gesprek geweest met een van jullie blijkbaar. haha

Weet dit niet 100% zeker, kan ik morgen wel even voor je na vragen bij de afdeling marketing. ;)

Ik ben nu leangains aan 't doen, voor de cut.
Wat zou ik nemen:

Xtend of Purple Wraath? ???
Decisions, decisions :)

Ok, later maar bestellen. Nu heeft de site wat kuren denk ik.

504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time.

Heb ook bestelling geplaatst met referentienr
C942881

Zag dat iemand hier kon traceren waar zijn bestelling reeds was, hoe gaat dit in zijn werk?

C942881

Zag dat iemand hier kon traceren waar zijn bestelling reeds was, hoe gaat dit in zijn werk?

Als het allemaal is verwerkt bij body&fitt krijg jij een mailtje met een link. In deze link kan je jouw bestelling status zien.

Ok, later maar bestellen. Nu heeft de site wat kuren denk ik.

504 Gateway Time-out
The server didn't respond in time.

Was een kleine storing bij ons ICT bedrijf inderdaad, maar we zijn terug online. :)

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:55 ----------

C942881

Bedankt voor de bestelling!:D Dit kan inderdaad via de trace en trace code die u per email ontvangt.

Uw referentienummer is: C948142

Jullie maken mij arm :(

c4 of craze?? Heb net een pot craze uit en is goed. Maar C4 blijkt beter te zijn? ... en te combineren met de monster caps?

Tis maar wat je beter vindt. C4 geeft je veel meer directe energie en zit ook beta alanine in dus als je geen problemen hebt met jeukende handen enz, dan kan je dat wel proberen.

Ik heb zelf craze, geeft heel lang energie en het komt langzaam op en gaat langzaam weer weg. Wat je met craze wel hebt is enorme focus. Gebruik het misschien al een half jaar of meer en het blijft werken, terwijl andere pwo's na een tijd niets meer doen voor mij.

Alleen is craze niet te drinken, beide smaken niet. Berry lemonade is zuur en valt op zich nog mee van smaak, maar die grape fruit is echt niet te drinken. En de meeste pwo's zijn niet te drinken maar de grape fruit van craze is echt een rotte druif die te lang in de zon heeft gelegen.

Smaak van C4 weet ik niet.

Nederland krijgt weer vakantiegeld, kunnen we weer een super actie verwachten van b&f aankomende vrijdag?
Mooie kans om een flinke bulk whey in te slaan bijvoorbeeld, neem aan dat jullie hier wel op inspelen?

3 halen 1 betalen ofzo? :cool:

Welke smaak van de whey perfection is te vergelijken met de gourmet choco van de ISO-100?

Nederland krijgt weer vakantiegeld, kunnen we weer een super actie verwachten van b&f aankomende vrijdag?
Mooie kans om een flinke bulk whey in te slaan bijvoorbeeld, neem aan dat jullie hier wel op inspelen?

3 halen 1 betalen ofzo? :cool:

We gaan hier zeker een mooie actie op bedenken! :D Alleen geen 3 halen 1 betalen ben ik bang, dan word het namelijk meteen onze laatste actie als gezond bedrijf :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven