MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad vreemd. Ik reken erop dat deze vandaag geleverd wordt. Ik heb zojuist voor je met de postNL gebeld en dit voor je nagevraagd. Het kan maar zomaar zijn dat je T&T geupdate wordt en alsnog vandaag aangeboden wordt. Persoonlijk reken ik erop dat het gebeurt en een middaglevering zal worden. Houd je T&T dus even in de gaten. Pakket is namelijk wel al in 't zuiden van het land.

Ralf

Oke, ik houd het in de gaten, bedankt voor de snelle reactie.

Oke, ik houd het in de gaten, bedankt voor de snelle reactie.
Graag gedaan. Helaas zijn we afhankelijk van postNL en daardoor is de kans aanwezig dat je bestelling een dag vertraagd. Alhoewel ongeveer 95-98% van de pakketten de volgende dag geleverd word. Houd me op de hoogte!

Ralf

En nog een paar leuke prijsuitreikingsfoto's :D

Graag gedaan. Helaas zijn we afhankelijk van postNL en daardoor is de kans aanwezig dat je bestelling een dag vertraagd. Alhoewel ongeveer 95-98% van de pakketten de volgende dag geleverd word. Houd me op de hoogte!

Ralf

Het Ralf, ik checkte net de t&t en er staat nu weer dat ie vandaag word bezorgd! Begrijp ook wel dat jullie helaas afhankelijk zijn van postnl. B&F is verder ook gwn top! . Gr

Hey Ralf,

Klein vraagje: Hoeveel eiwit zit er per 100g in jullie Isolaat Perfection??
Ik kan me niet voorstellen dat het 100% is en iets anders kan ik niet in de tekst vinden.

Alvast bedankt

Ey!! Hahah je staat met der op de foto! Heb je er nog meer? Daar vroeg ze namelijk om :cool:

Mooi Tshirt trouwens :D

Deze is wel leuk mijn eerste kennismaking met Josien :D

527264_218350581630685_1476073807_n.jpg

Het Ralf, ik checkte net de t&t en er staat nu weer dat ie vandaag word bezorgd! Begrijp ook wel dat jullie helaas afhankelijk zijn van postnl. B&F is verder ook gwn top! . Gr
Hartstikke mooi!!!:D:eek::eek: Daar ben ik blij om. Ik kan me het voorstellen aangezien je je echt op ons pakketje verheugd. Elke keer blijft het leuk he:D
Hey Ralf,

Klein vraagje: Hoeveel eiwit zit er per 100g in jullie Isolaat Perfection??
Ik kan me niet voorstellen dat het 100% is en iets anders kan ik niet in de tekst vinden.

Alvast bedankt
Het is 100% Isolaat eiwit, dus een product wat bestaat uit Pure Isolaat eiwitten. Echter kan het eiwit gehalte nooit 100% zijn vanwege de zuiverheid van het product. De Isolaat Perfection naturel bevat deze 91 gram per honderd.

Ralf

Precies! Word altijd beetje agressief als er geen Whey Perfection in huis is :)

Het is 100% Isolaat eiwit, dus een product wat bestaat uit Pure Isolaat eiwitten. Echter kan het eiwit gehalte nooit 100% zijn vanwege de zuiverheid van het product. De Isolaat Perfection naturel bevat deze 91 gram per honderd.

Ralf

Bedankt voor de reactie. Ben een beetje een schele koe. Ik heb zelf een pot thuis staan :D
Ik gebruik m dan ook maar 1 a 2x per dag. Logisch dat ik t dan vergat, toch???

referentienummer: C947929

Kunnen jullie zien of deze vandaag nog aankomt ?

Waarom nou dat ijzer in die multivit?
Ziet er voor die prijs trouwens erg goed uit, wat is t verschil tussen de 2? En komt er ook een women multi? Voor mn vriendin :)

Bedankt voor de reactie. Ben een beetje een schele koe. Ik heb zelf een pot thuis staan :D
Ik gebruik m dan ook maar 1 a 2x per dag. Logisch dat ik t dan vergat, toch???
Haha, kan gebeuren. Normaal gesproken krijg ik deze vraag ook niet zo vaak, aangezien het product een zeer goede indruk achterlaat:D
referentienummer: C947929

Kunnen jullie zien of deze vandaag nog aankomt ?
Ik heb zojuist voor je met de postNL gebeld en helaas is jouw zending een dag vertraagd. Komt morgen bij jou binnen! :)
Waarom nou dat ijzer in die multivit?
Ziet er voor die prijs trouwens erg goed uit, wat is t verschil tussen de 2? En komt er ook een women multi? Voor mn vriendin :)
Met de toevoeging van de Multi Men hebben we zeker een hele mooie multi voor mannen in ons assortiment. Prijs/kwaliteit onverslaanbaar. Nu hebben we in elke klasse een hele goede multi voor een zeer scherpe prijs. Uiterarad wil ik voor je benadrukken dat in de Multi Men géén ijzer zit.

Ralf

Laatst bewerkt:
Ik wil wat spullen bestellen maar zit te wachten op de nieuwe weekaanbieding, maar kan nergens vinden op welke dag deze komt. Dus hierbij mijn vraag, op welke dag staan deze op de site?

Hey Ralf,

Waarom zetten jullie niet de voedingswaardes/100g bij dit product??
Bij de andere eiwitten staat het allemaal wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven