MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is Dexaprine eigenlijk in de op=op ? Vind het een van de betere fatburners/pwo die jullie hebben en volgens mij is het een zeer populair product.

4 halen 2 betalen is ook prima hoor... :p

Ook dat word lastig ben ik bang. :p

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 21:13 ----------

Waarom is Dexaprine eigenlijk in de op=op ? Vind het een van de betere fatburners/pwo die jullie hebben en volgens mij is het een zeer populair product.

Dat geldt alleen voor deze batch ;). We verwachten een nieuwe versie, namelijk Dexaprine XR. Deze formule is iets aangepast en als ik kijk naar de blend iets minder sterk. Weer helemaal afgesteld op de nieuwe wetgeving. Vandaar deze mooie OP=OP actie met Dexaprine

Laatst bewerkt:
Hi Body & Fitshop

Ga normaal meestal mijn supplementen in de fysieke winkel kopen. Maar begin dat een beetje beu te worden dus werd me B&F fitshop aangeraden door vrienden ben nu even een paar goede producten aan het zoeken op jullie website:). Maar heb toch een paar vraages bv de "Creatine Creapure Powder" van het merk "M Double You" in de uitleg plaatsen julie x aantal gram nzo kan ik allemaal begrijpen maar hangt dit ook niet af hoeveel de persoon weegt ? en julie zette in te nemen met een vruchtensap of dextrose maar je kan dat toch ook gewoon met water nemen ? Nog aanraders voor BCAA supplementen en/of vitamine suplementen ?

btw1 geldt de morgen in huis ook voor België (Limburg regio Hasselt)
btw2 ivm de cadeus bij elke bestelling hoe groot of hoeveel is een "sachet" bij julie ?
btw3 wanneer je bij een bestelling boven de 59.95 komt is het dan mogelijk om 2 "cadeaus" uit de linker kolom te nemen en dan niks uit de rechter want er spreekt mij in de rechter kolom (+59.95) eigenlijk niks echt aan ? (weet dat deze mss raar is maar er kan maar is een ja uitkomen :p )

Laatst bewerkt:
Kan makkelijk met water.

Hi Body & Fitshop

Ga normaal meestal mijn supplementen in de fysieke winkel kopen. Maar begin dat een beetje beu te worden dus werd me B&F fitshop aangeraden door vrienden ben nu even een paar goede producten aan het zoeken op jullie website:). Maar heb toch een paar vraages bv de "Creatine Creapure Powder" van het merk "M Double You" in de uitleg plaatsen julie x aantal gram nzo kan ik allemaal begrijpen maar hangt dit ook niet af hoeveel de persoon weegt ? en julie zette in te nemen met een vruchtensap of dextrose maar je kan dat toch ook gewoon met water nemen ? Nog aanraders voor BCAA supplementen en/of vitamine suplementen ?

btw1 geldt de morgen in huis ook voor België (Limburg regio Hasselt)
btw2 ivm de cadeus bij elke bestelling hoe groot of hoeveel is een "sachet" bij julie ?
btw3 wanneer je bij een bestelling boven de 59.95 komt is het dan mogelijk om 2 "cadeaus" uit de linker kolom te nemen en dan niks uit de rechter want er spreekt mij in de rechter kolom (+59.95) eigenlijk niks echt aan ? (weet dat deze mss raar is maar er kan maar is een ja uitkomen :p )
Ja hoor, je kan Creatine gerust met water innemen. Vaak word met een koolhydraathoudende drank aangeraden om de opname ervan te verbeteren. Ik ken heel veel sports (waaronder ook klanten) die creatine gebruiken en heb ik nog nooit iemand over gewicht gehoord. Als je eerst laad een aantal dagen en vervolgens houd je je creatinelevel op pijl door 1x daags 5 gram te nemen. Als je nog een aanrader zoekt zou ik voor Amino X gaan. Een heel goed bcaa product tegen een scherpe prijs (weekaanbieding op dit moment). Wat betreft de Creapure creatine. Deze kun je van elk merk nemen. Creapure is namelijk een patent naam, als dat op het potje staat, weet je dat elke creatine uit dezelfde fabriek komt. Enkel onder een ander label/naam, alhoewel de inhoud gelijk is. Daarom kun je ook eens naar de Creapure van ons huismerk kijken, deze hebben we ook in de weekaanbieding.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De garantie voor zuivere creatine die echt werkt. Kies voor zekerheid, het kost je niets meer..!
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

1) Ja hoor, bij ons voor 22u besteld, volgende dag geleverd :)
2) Cadeaus zijn leuk he! Een sachet is altijd 28 gram à 1 servering.
3) Ja, ook geen probleem. Staat je gewenste cadeau er niet tussen, kun je dit heel gemakkelijk als opmerking aangeven bij je bestelling. Dan regelen we dit direct voor je! :)

Ralf

@bodyenfit kun je eens nazien waar mijn bestelling blijft? C944864
Maandag de bestelling gemaakt en was volgens postnl voorzien voor dinsdag.
Gisteren stond dat het vandaag geleverd wordt en vandaag staat er dat het morgen zal zijn.
Ik zou mijn pakket al moeten gekregen hebben. Was besteld voor 22h.
Thx

Laatst bewerkt:
@bodyenfit kun je eens nazien waar mijn bestelling blijft? C944864
Maandag de bestelling gemaakt en was volgens postnl voorzien voor dinsdag.
Gisteren stond dat het vandaag geleverd wordt en vandaag staat er dat het morgen zal zijn.
Ik zou mijn pakket al moeten gekregen hebben. Was besteld voor 22h.
Thx
Ja, dat is idnerdaad vreemd. Jouw pakketje komt vandaag :) Ik heb zojuist voor je de gegevens bij postNL opgevraagd en komt vandaag. Gister was het de eerste dag dat we alle pakketjes verstuurd hebben en worden vandaag bij al onze klanten geleverd. Dit in verband met Pinkstermaandag. Als deze er niet was had je het gister inderdaad al ontvangen:rolleyes: Ik stuur je de T&T nog even opnieuw door!

Ralf

Inderdaad nu staat op de site van postnl dat koerier onderweg is ....
Er stond daarstraks nochtans dat het op donderdag zou geleverd worden, maar is opgelost!
Thx
Nog geen datum wanneer de hydrolisaat terug beschikbaar is?

C949524: maak er wat moois van :)

Ik ga hier ook maar eens als bedelaar de code neerzetten :roflol:

C949552

Gister rond 17:00 bestelling gedaan, nu zie ik op t&t dat ie pas morgen word bezorgt.
Komt wel steeds opvallend vaak voor dat van het motto: voor 22:00 besteld morgen in huis! niets terecht komt.

C947509

Gister rond 17:00 bestelling gedaan, nu zie ik op t&t dat ie pas morgen word bezorgt.
Komt wel steeds opvallend vaak voor dat van het motto: voor 22:00 besteld morgen in huis! niets terecht komt.

C947509

Ligt meer aan TnT dan aan BnF denk ik zo...
TnT is echt een MEGA k*t bedrijf (geworden).

Ligt meer aan TnT dan aan BnF denk ik zo...
TnT is echt een MEGA k*t bedrijf (geworden).

Dat het een klote bedrijf is klopt zeker, maar dan moet B&F niet op de site zetten voor 22:00 besteld morgen in huis! hun zijn een samenwerking aangegaan met dat bedrijf, en is ook niet de 1ste keer.

Maandag was 2de Pinksterdag.....dus je moet het niet als werkdag beschouwen :)

Inderdaad nu staat op de site van postnl dat koerier onderweg is ....
Er stond daarstraks nochtans dat het op donderdag zou geleverd worden, maar is opgelost!
Thx
Nog geen datum wanneer de hydrolisaat terug beschikbaar is?
Nee, op dit moment nog geen datum. Wat je kan doen is op de pagina van de Hydrolisaat je emailadres achterlaten. Krijg je als eerste een mail wanneer het product weer voorradig is.
C949524: maak er wat moois van :)
Ik ga hier ook maar eens als bedelaar de code neerzetten :roflol:

C949552
Bedankt voor jullie orders! :) Gaan we vandaag voor jullie verwerken en wordt morgen aangeboden:cool:

C947509
Dat is inderdaad vreemd. Ik reken erop dat deze vandaag geleverd wordt. Ik heb zojuist voor je met de postNL gebeld en dit voor je nagevraagd. Het kan maar zomaar zijn dat je T&T geupdate wordt en alsnog vandaag aangeboden wordt. Persoonlijk reken ik erop dat het gebeurt en een middaglevering zal worden. Houd je T&T dus even in de gaten. Pakket is namelijk wel al in 't zuiden van het land.
Maandag was 2de Pinksterdag.....dus je moet het niet als werkdag beschouwen :)
Inderdaad :) Alle zendingen vanaf zaterdag worden vandaag geleverd!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven