Dat is inderdaad niet de bedoeling. We zijn er druk mee bezig om alles nog beter op rolletjes te krijgen. PostNL heeft nogal grote moeite om na feestdagen (zeker met het weekend) veel pakketten te verwerken en daardoor vertraging oploopt. Ik heb bijna elke ochtend contact met onze accountmanager of soortgelijke gevallen en dat willen we niet

Mijn excuus ervoor. Wij zijn ook al druk bezig om een andere vervoersmaatschappij ernaast te nemen zodat we keuzes kunnen maken om de levering nog optimaler te krijgen. Afhankelijk van de bezorgdienst ben je altijd, maar perfectioneren is iets waar we altijd mee bezig zijn. Onze klanten willen we altijd zo tevreden mogelijk houden en daarvoor zet ik me elke dag voor de volle 100% in. ALs je mij jouw referentienummer wilt sturen per privé bericht, ga ik mijn best voor je doen!
Ik raad altijd aan om het dezelfde dag nog op te drinken (binnen 12-24 uur). Waardoor je shake altijd het lekkerst blijft. Wat je ook kan doen is een 3in1 shaker gebruiken of Powder Box. HIermee kun je je poeder altijd meenemen en op het juiste moment de shake maken. Zodat je altijd kan genieten van een heerlijke frisse shake. Bij elke bestelling vanaf 30 euro kun je al gratis voor één van deze twee kiezen!
Ralf