AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag ik ook antwoorde? :D

wil je het simpel houden bij een mono, pak dan creapure
wil je verder gevorderde creatines, pak dan result!
wil je verder gevorderde creatines én nog no,herstel,.. ingredienten zoals betal alanine, citrulline malate, ..., pak dan total muscle solution

:D mooi antwoord he ;) verder kan je ook de reviews checke over meningen over die producten :) (buiten creapure daar isr nog geen van denk ik)

Die total muscle solution zou weleens een goei alternatief kunnen zijn voor mn dure size on :rolleyes:

Hmmm...die whey's zien er ook wel goed uit. Wel een beetje verwarrend zoveel verschillende whey potten :D

Laatst bewerkt:
Ik heb zaterdagavond mijn bestelling geplaatst, krijg ik het dan maandag binnen of wordt het pas maandag verzonden en krijg ik het dinsdag binnen?

Mijn pot perfectio qhey (chocolade is op). Man, ik ging speciaal trainen zodat ik achteraf dat spul kon drinken. Vlug eens c&c besteld. 120161 > sampeltjes mogen zeker! :D

Vrijdag na de lunch bestelling gedaan.
En gister bij de buren al afgegeven.

weer super snel geregeld B&F...

Denk nog is na over die reclame T-shirts

Net een monsterbestellingkje geplaatst van 130 euro :haar: .
Voor mezelf en vriend, dus die is binnenkort ook verslaafd !!! :D

pure complex lean gainer

Hey,

Vroeg me af hoe het juist staat met pure complex lean gainer? Zit bijna door mijn pot heen en gebruik het enorm graag. In de ochtend door mijn kwark bvb >>> geweldig!!:D

Snap niet goed waarom de smaak per se moet veranderd worden....vanille is écht wel goed. Smaken verschillen...

Dus euh, nog wat nieuws ivm met dit product?

1000 IU/UI = 25 mcg
De Gezondheidsraad heeft voor de gehele bevolking een veilige bovengrens van 50 microgram per dag vastgesteld.

cool dat van die IU kende ik nog niet! ik leer weer bij :cool:
extra bron: [Link niet meer beschikbaar]
toch iets ingewikkeld precies :D

die 1000 IU van die NOW vit D is dus perfect denk ik Schoot

Weet iemand hoe je je pakketje kan volgen?

Edit: ik heb de site al denk, alleen kan nergens een barcode aflezen?

Laatst bewerkt:
Die total muscle solution zou weleens een goei alternatief kunnen zijn voor mn dure size on :rolleyes:

Hmmm...die whey's zien er ook wel goed uit. Wel een beetje verwarrend zoveel verschillende whey potten :D

We zijn ons assortiment heel snel aan het uitbreiden:) De Total Muscle Solution kan zich absoluut meten met eigenlijk elk product op dat gebied(!), dus zeker ook met de Size On. Qua Whey hebben we inderdaad ook erg veel, onze nieuwe Whey Perfection is een echte aanrader!

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Weet iemand hoe je je pakketje kan volgen?

Edit: ik heb de site al denk, alleen kan nergens een barcode aflezen?

De barcode krijg je via email. Je kunt dan op de link klikken..

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Hey,

Vroeg me af hoe het juist staat met pure complex lean gainer? Zit bijna door mijn pot heen en gebruik het enorm graag. In de ochtend door mijn kwark bvb >>> geweldig!!:D

Snap niet goed waarom de smaak per se moet veranderd worden....vanille is écht wel goed. Smaken verschillen...

Dus euh, nog wat nieuws ivm met dit product?

Qua kwaliteit is er geen enkele discussie, simpel maar veel beter kan eigenlijk niet als Lean Gainer. Veel mensen begrepen de "eigen" smaak van een dergelijk product niet. (zonder suiker:D) We proberen dezelfde samenstelling nu beter in smaak te krijgen maar dit lukt bijna niet dus je hebt best kans dat we alsnog besluiten om de Lean Gainer alsnog zo te houden en binnenkort weer terug komt.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Net een monsterbestellingkje geplaatst van 130 euro :haar: .
Voor mezelf en vriend, dus die is binnenkort ook verslaafd !!! :D

:D Dank je!! Ik maak er een mooi pakketje van!

Net de review gemaakt van de Black Powder, was iets later dan gepland. Maargoed beter laat dan nooit.

Ik heb zonet bestelling 120213 geplaatst. Zoals ik eerder zei heb ik bij een vorige bestelling geen shakebeker en bidon gekregen. Kan deze er extra bijgestoken worden? Het vorig bestelnr heb ik niet meer, maar ik veronderstel dat jullie deze makkelijk gevonden hebben.

We zijn ons assortiment heel snel aan het uitbreiden:) De Total Muscle Solution kan zich absoluut meten met eigenlijk elk product op dat gebied(!), dus zeker ook met de Size On. Qua Whey hebben we inderdaad ook erg veel, onze nieuwe Whey Perfection is een echte aanrader!

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

De barcode krijg je via email. Je kunt dan op de link klikken..

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Qua kwaliteit is er geen enkele discussie, simpel maar veel beter kan eigenlijk niet als Lean Gainer. Veel mensen begrepen de "eigen" smaak van een dergelijk product niet. (zonder suiker:D) We proberen dezelfde samenstelling nu beter in smaak te krijgen maar dit lukt bijna niet dus je hebt best kans dat we alsnog besluiten om de Lean Gainer alsnog zo te houden en binnenkort weer terug komt.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Ok! Ik hoop zo snel mogelijk dan :D
Ik wacht alvast vol ongeduld! Maar alleszins, laten die handel! gewoon een goed product :thumbup:
:D Dank je!! Ik maak er een mooi pakketje van!

Goed ik wacht alvast vol ongeduld om te bestellen! :D
Gewoon een goed product! Laten dus die handel :thumbup:

Ik heb zaterdagavond mijn bestelling geplaatst, krijg ik het dan maandag binnen of wordt het pas maandag verzonden en krijg ik het dinsdag binnen?

We werken zaterdag wel maar de ditributie van vervooermaatschappijen is op maandag dus wordt het dinsdag aangeboden:cool:

Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Net de review gemaakt van de Black Powder, was iets later dan gepland. Maargoed beter laat dan nooit.

:thumbs: Ga zo direct kijken!

Ik heb zonet bestelling 120213 geplaatst. Zoals ik eerder zei heb ik bij een vorige bestelling geen shakebeker en bidon gekregen. Kan deze er extra bijgestoken worden? Het vorig bestelnr heb ik niet meer, maar ik veronderstel dat jullie deze makkelijk gevonden hebben.

Doen we!

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Mijn pot perfectio qhey (chocolade is op). Man, ik ging speciaal trainen zodat ik achteraf dat spul kon drinken. Vlug eens c&c besteld. 120161 > sampeltjes mogen zeker! :D

:) Dank je, volgens mij is je bestelling al verwerkt maar ik kijk even:cool:

Hij staat er nog niet op, zal wel eerst nog goed gekeurd moeten worden :P
Hopelijk is die beetje gelukt, eerste review pas :D

Body en Fitshop, weet je misschien of ik mijn pakketje vandaag krijg.
Heb vrijdagochtend besteld btw.
119786

Ik vind het trouwens echt goed van jullie dat er iemand haast alle vragen beantwoord die gesteld worden.

:) Dank je!

Het referentienummer klopt volgens mij niet(?)

HumaPro heb ik nog geen samples van.. weet eigenlijk ook niet of die er komen.

Die moet wel kloppen want ik heb hem onderhand al binnen ;) maar helaas ZONDER shaker of SAMPLES!!! :eek:
vanavond even anadraulic state testen :cool:

Body en Fitshop, weet je misschien of ik mijn pakketje vandaag krijg.
Heb vrijdagochtend besteld btw.
119786

Ik vind het trouwens echt goed van jullie dat er iemand haast alle vragen beantwoord die gesteld worden.

Chauffeur is onderweg:D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Die moet wel kloppen want ik heb hem onderhand al binnen ;) maar helaas ZONDER shaker of SAMPLES!!! :eek:
vanavond even anadraulic state testen :cool:

Ai, maak ik volgende keer goed;)

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Ja, in principe wel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven