MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en fitshop,

Voor mij geld het zelfde op vrijdag 24-05-13 een bestelling geplaatst C957802.
Normaal ontvang ik het dan op zaterdag de volgende dag maar helaas dat is niet het geval.

Ik had op de zelfde tijd een bestelling geplaatst op bodylab en die heb ik wel ontvangen.

Grts Robin

Ik vermoed dat je bestelling verkeerd is gesorteerd bij post nl. Ik ga ervan uit dat je de bestelling na het weekend zal ontvangen. mijn excuus voor het ongemak!

Deze zijn vanaf morgen op voorraad!:)

Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.
Momenteel worden strong,assault en swollen veel verkocht. Sinds de introductie van conquer zit deze bij ook veel bestellingen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

When Optimum Nutrition Whey will be available again in Rocky Road flavour and Extreme Milk Choccolate?
Ik verwacht dat dit enkele weken zal duren.

swollen goede pwo, ga hard op en smaakt goed

edit;

heulen met de vijand !!

Fijn dat het goed bevalt!:D

René

Then I have to buy your own brand Whey Perfection. What flavour would you suggest? I don't like fruity or fresh tastes, I prefer something like choccolate, peanutbutter (peanutbutter+jelly flavour would be awesome!).
Get either chocolate milkshake or chocolate caramel, both are delicious. :D

is the Nutella flavour really like Nutella?

ben zelf heel erg aan het twijfelen tussen nutella, chocolate caramel of chocolate cookie whey
tevens ERG afvragend of de witte chocolade (van cassein) een beetje lekker zou zijn (twijfel tussen witte chocolade en cookies and cream)..

iemand?

Laatst bewerkt:
ben zelf heel erg aan het twijfelen tussen nutella, chocolate caramel of chocolate cookie whey
tevens ERG afvragend of de witte chocolade (van cassein) een beetje lekker zou zijn (twijfel tussen witte chocolade en cookies and cream)..

iemand?

nutella vind ik persoonlijk niet lekker, chocolate caramel is wel lekker. :)

why don't I find choccolate cooke?!? this option is just missing!

iemand?
Ik vind nutella en chocolat caramel de 2 goorste smaken die er zijn, maarja ieder zijn smaak ;) zou dus voor de choclate cookies gaan.
en cookies en cream whey is lekker, maar de cookies en cream casseine is extreem goor( heb hem nu en moet het binnen stampen zo goor is het). De white choclate caseine is lekker, maar de bounty vind ik de beste :p

alright, just placed the order :D

Bedankt voor je bestelling!:thumbs:

iemand?
Smaak is erg persoonlijk en daarom niet te adviseren. Whey perfection chocolate caramel zit persoonlijk tussen mijn favorieten!:)

Ben namelijk aan het twijfelen om nu Purple Wraath te bestellen of te wachten tot Muscle Protect weer terug is.

Purple wraath is een prima alternatief en zelfs nog wat completer.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Its only available in 4,5kg so far

Thats right!;)

René

Micellar Casein straciatella? Wanneer leverbaar?

Ik krijg net een bevestigingsmail dat m'n bestelling verzonden is?? Hoe zit dat?

Micellar Casein, welke smaak raden jullie aan ? :)

Micellar Casein straciatella? Wanneer leverbaar?
De levertijd is op dit moment onbekend. We hebben laatste tijd wel contact met onze leverancier wanneer de laatste smaken komen. Ik zal morgen nog eens voor je navragen :) Micellar Casein Perfection
Ik krijg net een bevestigingsmail dat m'n bestelling verzonden is?? Hoe zit dat?
MIjn collega's hebben jouw bestelling in ontvangst genomen en wordt vandaag nog voor je verwerkt en ingepakt. Morgenochtend wordt jouw pakket opgehaald en dinsdag geleverd :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 21:06 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules van 14,90 voor 12,50!

Creature
60 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Hemo Rage Black Ultra Concentrated
30 doseringen van 34.90 voor 24.90!