- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
wat voor suiker dan ? want suiker is eigenlijk toch niet 'gezond' ?![]()
Mass perfection is beste haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

!om 21:54 besteld en dezelfde dag nog verzonden. Waar zie je dat tegenwoordig nog haha![]()
Inderdaad, veel Mass gainers bevatten erg veel suikers!
Tim

Havermeel en Zilvervliesrijstpoeder zijn betere ingrediënten voor een gainer
MassPerfection en 8gr suiker op een serving van 100gr
Lekkkerrr![]()

We doen ons best om altijd zo snel en goed mogelijk te reageren!

Goedemorgen!Misschien een domme vraag maar jullie hebben het over ongebrande noten (in de verwachte notenmix), hoe hebben jullie dit met cashews gedaan (i.v.m. cardol)?
Ja, er komen op korte termijn ook noten. Leuk en goedkoop
Wat betreft jouw vraag, dat zal ik even navragen bij onze levernacier.Goedemorgen!Ja, er komen op korte termijn ook noten. Leuk en goedkoop
Wat betreft jouw vraag, dat zal ik even navragen bij onze levernacier.
Ralf

Hoi,komen de kaptruien ooit terug binnen? En broeken of shirts in andere kleuren?
Voor mij is de whey perfection nog steeds eerste keus. Vind het alleen nog steeds jammer dat niet van iedere smaak een sample te krijgen is. Er zitten beste wat smaken bij, waarvan ik denk dat ze lekker kunnen zijn. Maar om nou een pot van 2+ kilo te nemen en het blijkt erg tegen te vallen is ook zo wat.
Het zou fijn zijn om losse samples te kunnen bestellen, voor 0,50 tot 0,75 per stuk ofzo.
Hallo,
Ik wou zojuist mijn preworkout weer eens nemen, dit is Hard! van B&F maar nu blijkt het bedorven te zijn. Zou dit komen doordat het wellicht niet goed genoeg dicht was gedraaid? Ik draai alles normaal gesproken gewoon stevig dicht maar je weet het maar nooit. Ik had de pot gewoon in mijn keukenkastje staan, dit lijkt me toch wel te moeten kunnen. Houdbaarheidsdatum is maart 2014. Ik vraag me gewoon af of jullie dit vaker te horen krijgen of dat het dus gewoon aan mezelf heeft gelegen.

NOO ik zag dat een vriend wat producten had besteld en daarbij gratis straps kreeg. ik zie ze er nu echter niet meer bij staan :/
kun jij iets voor me regelen? hoelang moet ik wachten totdat ze er weer zijn?
Dit kan inderdaad gebeuren, zeker wanneer je de pot niet goed dicht doet. Het is echter een eigenschap van pre-workouts dat deze op een gegeven moment kunnen gaan samenklonteren/oxideren. Dit heeft echter geen invloed op de werking van het product. Probeer het daarom een beetje los te schudden en in water op te lossen! Je kunt het product gewoon gebruiken tot de houdbaarheidsdatum
Tim