XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
savonds besteld en dezelfde dag nog verzonden. Waar zie je dat tegenwoordig nog haha ;)

Laatst bewerkt:
pm ! :p

Misschien een domme vraag maar jullie hebben het over ongebrande noten (in de verwachte notenmix), hoe hebben jullie dit met cashews gedaan (i.v.m. cardol)?

Misschien een domme vraag maar jullie hebben het over ongebrande noten (in de verwachte notenmix), hoe hebben jullie dit met cashews gedaan (i.v.m. cardol)?
Goedemorgen! :) Ja, er komen op korte termijn ook noten. Leuk en goedkoop :) Wat betreft jouw vraag, dat zal ik even navragen bij onze levernacier.

Ralf

Laatst bewerkt:
Hoi,komen de kaptruien ooit terug binnen? En broeken of shirts in andere kleuren?

whey perfection samples

Voor mij is de whey perfection nog steeds eerste keus. Vind het alleen nog steeds jammer dat niet van iedere smaak een sample te krijgen is. Er zitten beste wat smaken bij, waarvan ik denk dat ze lekker kunnen zijn. Maar om nou een pot van 2+ kilo te nemen en het blijkt erg tegen te vallen is ook zo wat.
Het zou fijn zijn om losse samples te kunnen bestellen, voor 0,50 tot 0,75 per stuk ofzo.

Hallo,

Ik wou zojuist mijn preworkout weer eens nemen, dit is Hard! van B&F maar nu blijkt het bedorven te zijn. Zou dit komen doordat het wellicht niet goed genoeg dicht was gedraaid? Ik draai alles normaal gesproken gewoon stevig dicht maar je weet het maar nooit. Ik had de pot gewoon in mijn keukenkastje staan, dit lijkt me toch wel te moeten kunnen. Houdbaarheidsdatum is maart 2014. Ik vraag me gewoon af of jullie dit vaker te horen krijgen of dat het dus gewoon aan mezelf heeft gelegen.

Hoi,komen de kaptruien ooit terug binnen? En broeken of shirts in andere kleuren?

De truien zullen op termijn wel terug komen, tevens zijn we op dit moment druk bezig met T-Shirts en dergelijke, mochten we nieuws hebben brengen we jullie hier van op de hoogte!

Tim

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 10:51 ----------

Voor mij is de whey perfection nog steeds eerste keus. Vind het alleen nog steeds jammer dat niet van iedere smaak een sample te krijgen is. Er zitten beste wat smaken bij, waarvan ik denk dat ze lekker kunnen zijn. Maar om nou een pot van 2+ kilo te nemen en het blijkt erg tegen te vallen is ook zo wat.
Het zou fijn zijn om losse samples te kunnen bestellen, voor 0,50 tot 0,75 per stuk ofzo.

Bedankt voor je post! Ik ga voor je kijken wat we hier in kunnen betekenen. We begrijpen uiteraard dat een pot van 2270gram aanschaffen, zonder dat je weet hoe deze smaakt, lastig is omdat je niet weet hoe deze zal gaan bevallen. We doen ons best!

Tim

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 10:55 ----------

Hallo,

Ik wou zojuist mijn preworkout weer eens nemen, dit is Hard! van B&F maar nu blijkt het bedorven te zijn. Zou dit komen doordat het wellicht niet goed genoeg dicht was gedraaid? Ik draai alles normaal gesproken gewoon stevig dicht maar je weet het maar nooit. Ik had de pot gewoon in mijn keukenkastje staan, dit lijkt me toch wel te moeten kunnen. Houdbaarheidsdatum is maart 2014. Ik vraag me gewoon af of jullie dit vaker te horen krijgen of dat het dus gewoon aan mezelf heeft gelegen.

Dit kan inderdaad gebeuren, zeker wanneer je de pot niet goed dicht doet. Het is echter een eigenschap van pre-workouts dat deze op een gegeven moment kunnen gaan samenklonteren/oxideren. Dit heeft echter geen invloed op de werking van het product. Probeer het daarom een beetje los te schudden en in water op te lossen! Je kunt het product gewoon gebruiken tot de houdbaarheidsdatum;)

Tim

NOO ik zag dat een vriend wat producten had besteld en daarbij gratis straps kreeg. ik zie ze er nu echter niet meer bij staan :/

kun jij iets voor me regelen? hoelang moet ik wachten totdat ze er weer zijn????

NOO ik zag dat een vriend wat producten had besteld en daarbij gratis straps kreeg. ik zie ze er nu echter niet meer bij staan :/

kun jij iets voor me regelen? hoelang moet ik wachten totdat ze er weer zijn????

Dit klopt inderdaad, we hadden de Craze in de weekaanbieding! Daarbij kreeg je gratis Powerstraps! Je kunt deze combi nog steeds bestellen door op onderstaand plaatje te klikken. Je kunt de Powerstraps ook los bestellen.

crazebanner.png

Tim

Dit kan inderdaad gebeuren, zeker wanneer je de pot niet goed dicht doet. Het is echter een eigenschap van pre-workouts dat deze op een gegeven moment kunnen gaan samenklonteren/oxideren. Dit heeft echter geen invloed op de werking van het product. Probeer het daarom een beetje los te schudden en in water op te lossen! Je kunt het product gewoon gebruiken tot de houdbaarheidsdatum;)

Tim

Oke top, dan zal ik het binnenkort eens gebruiken. Dat de kleur van de klonten wat is verandert maakt ook niet uit dus? Zag er wat vreemd uit allemaal maar als het gewoon oplost in water zal het ook wel geen probleem zijn.

bestelling geplaatst: C958874

In mijn bcaa pure zit een hele grote maatschep. Er word aangeraden tussen 5-10gram te nemen rondom trainingen.
Kan ik niet beter mijn creapure schepje gebruiken? (deze is 5gram meen ik??)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven