MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is Isolaat perfection, recent in prijs verhoogd? ???

ok dankjewel, stelletje overtimers ;)

Plaats anders je referentienummer hier even indien je nog geen antwoord heb. Pak ik het morgenochtend direct voor je op!
is Isolaat perfection, recent in prijs verhoogd? ???
Nee hoor, onze Isolaat Perfection is zeker al een jaar 39,90 per 2000 gram.
ok dankjewel, stelletje overtimers ;)
Haha, we werken gewoon hard;)
Had hier eens een sample van, en er zaten precies brokken in toen Ik het oploste met water duurde me drie kwartier om het op te drinken
Micellar Casein is een dikke structuur en kun je het beste met iets meer water opdrinken. 300-350ml vind ik persoonlijk de perfecte verhouding op 30-35 gram poeder. Hiermee heb je toch een dikke, luchtige en perfect oplosbare shake. Iets wat je niet bij elke Micellar Casein hebt :)

Ralf

wel serious jammer dat er geen sample packs te verkrijgen zijn van de miccelar cassein, had graag de cookies en cream getest voordat ik een hele pot koop.

Achja, nu nog kiezen wat voor preworkout ik ga nemen...
Enige aanraders?

Hebben jullie meer zicht op de track & trace van post.nl?
Onduidelijke track & trace bij referentie C955065.

Dankje!

hebben jullie een verwachte leveringsdatum voor serious mass van optimum?
wat raden jullie aan als bescherming tegen hoge bloeddruk?

Laatste goeie aantal bestellingen werd er precies tegenovergestelde gedaan met mijn opmerkingen, ff kijken of jullie dan wat met deze doen: Referentienummer C962286
Thanks alvast

jemig eerst wordt mijn bestelling zaterdag geleverd,
dan verplaats dat ineens naar maandag, dat tot daar aan toe,
maar nu wordt het ineens weer dinsdag en krijg ik mijn bestelling niet meer op tijd omdat ik vanaf morgen heel de week wegga. :yell::yell::yell:

B&F, wanneer staat de eerstvolgende levering van Now Foods op de planning? Ik wilde graag de Stabilized R-Lipoic Acid bestellen, maar ik zie dat deze is uitverkocht.

Hey b&f, ik vroeg me af wat het verschil is tussen jullie strong en de nieuwe conquer van Iforce.

Hey b&f, ik vroeg me af wat het verschil is tussen jullie strong en de nieuwe conquer van Iforce.

35tx75.jpg

Ik vind persoonlijk de Conquer erg goed. Zeker als je kijkt naar de ingrediënten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom zou je een PWO niet kunnen gebruiken terwijl je cut ???
Kan gerust hoor :)
Achja, nu nog kiezen wat voor preworkout ik ga nemen...
Enige aanraders?
Conquer :)

Dankje!
Tuurlijk wil ik die voor je bekijken! :) Deze heeft een missortering opgeleverd zoals je op de T&T kunt zien. Op maandag bezorgen ze helaas in België niet en daarom wordt deze morgen aangeboden.
hebben jullie een verwachte leveringsdatum voor serious mass van optimum?
wat raden jullie aan als bescherming tegen hoge bloeddruk?
Ik zou voor te hoge bloeddruk Marinol Omega-3 aanbevelen. Serious Mass verwachten wij met 1-2 weken weer voorradig. Je kan je rechts aanmelden op het product, dan krijg je een mail wanneer het voorradig is.
Laatste goeie aantal bestellingen werd er precies tegenovergestelde gedaan met mijn opmerkingen, ff kijken of jullie dan wat met deze doen: Referentienummer C962286
Thanks alvast
Ik heb hem al op mijn bureau liggen. Ik zal erop voor je reageren haha:D We doen altijd ons best om de opmerkingen na te streven, maar kunnen niet beloven of we er altijd daadwerkelijk iets mee kunnen doen.
jemig eerst wordt mijn bestelling zaterdag geleverd,
dan verplaats dat ineens naar maandag, dat tot daar aan toe,
maar nu wordt het ineens weer dinsdag en krijg ik mijn bestelling niet meer op tijd omdat ik vanaf morgen heel de week wegga. :yell::yell::yell:
Dat is inderdaad vreemd:rolleyes: Deze had vandaag geleverd moeten worden. Ik raad je aan om de T&T even in de gaten te houden morgen, dan kan ik je exact iets vertellen.
B&F, wanneer staat de eerstvolgende levering van Now Foods op de planning? Ik wilde graag de Stabilized R-Lipoic Acid bestellen, maar ik zie dat deze is uitverkocht.
We verwachten deze met 2-3 weken pas weer te ontvangen:rolleyes:
Pre-workouts zijn vaak verschillend samengesteld, dit kan betekenen: iets andere ingrediënten, dosering, heftigheid etc etc. Ik denk dat Conquer het sterkste product is van de twee.

Ralf

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 12:02 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules van 14,90 voor 12,50!

Creature
60 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Hemo Rage Black Ultra Concentrated
30 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Ultra Fine Oats
1000 gram van 3,90 voor 2,50!

Afslank Eiwit
2000 gram van 34,90 voor 31,90

"Origineel gepost door DMMD Bekijk Post

Dankje!
Tuurlijk wil ik die voor je bekijken! Deze heeft een missortering opgeleverd zoals je op de T&T kunt zien. Op maandag bezorgen ze helaas in België niet en daarom wordt deze morgen aangeboden."

Dankje voor de feedback!

Vandaag mijn Oats aangetroffen, even goed ingeslagen (8kg)! Komende maanden altijd ontbijt :) Superactie B&F!

fuvv42.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven